Kolmikkovedon äänestys

  • 720
  • 7

Millä voitonjaolla mennään?


  • Äänestäjiä
    13
  • Poll closed .

Nick Neim

Jäsen
Lähes kaikki olivatkin jo paikalla käyneet, mutta pientä keskustelua lukuunottamatta ei tuosta äänestysjuhlaa saatu käyntiin, vaikka muutama mielipiteensä ilmaisikin. Pistetään siis erillinen äänestysketju pystyyn, niin saadaan tämäkin veto joskus maaliinsa. Muutama päivä äänestysaikaa, ja vain vetoon osallistuvien äänet huomioidaan, eli 14 ääntä kokonaisuudessaan. 8 äänelläsiis voittaa. Äänestäähän pystyy toki kuka vain, sitä kun ei pysty rajaamaan, mutta pistin tämän pystyyn nyt tänne testialueelle selkeyden vuoksi.

Kopioidaanpas tuolta palstalaisten vedonlyöntien ketjusta:

Brayden Point, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Lico
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Oscar Klefbom - @Kari Runk
Steven Stamkos, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Numero66
Auston Matthews, John Tavares, Morgan Reilly - @V-G-
Brad Marchand, David Pastrnak, Torey Krug - @LostHorizon
John Tavares, Mitchell Marner, Morgan Rielly - @Noppa10
Sidney Crosby, Evgeni Malkin, Kris Letang - @Helsing#65
Johnny Gaudreau, Matthew Tkachuk, Mark Giordano - @Red Label
Nathan MacKinnon, Mikko Rantanen, Cale Makar - @viikst
Alexander Barkov, Jonathan Huberdeau, Keith Yandle @Zohan
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Darnell Nurse @Vini29
Mitch Marner, Auston Matthews, Morgan Rielly @Largo
Alexander Ovechkin, Yevgeni Kuznetsov , John Carlson @Esoppi
Mitch Marner, John Tavares, Tyson Barrie @Ralph

Tuossa käsittääkseni kolmikkovedon osallistujat. Koska tämä nyt ei ole niin selkeä ehkä kuin muut vedot, niin tämän voittajasta ja voitonjaosta tarvitsee varmaan äänestää, jollei vedon aloittajana @Lico halua tehdä selkeää linjausta tässä. Tilannehan on siis se, että minun kolmikkoni johtaa, Vini29:n kolmikko on pisteen päässä, ja LostHorizonin kolmikko on 10 pisteen päässä. Muut olivat muistaakseni aika kaukana.

Periaatteessa näen kolme vaihtoehtoa tälle,

A) potti jaetaan vain voittajalle (allekirjoittanut)
B) potti jaetaan voittajalle ja kakkoselle (allekirjoittanut ja Vini29)
C) potti jaetaan kolmelle parhaalle (allekirjoittanut, Vini29 ja LostHorizon)

Jaon päättää tarvittaessa vedon aloittaja (@Lico ).

Äänet ovat julkisia, ja vain yhtä vaihtoehtoa voi äänestää. Jos äänestys ehtii sulkeutua ilman kaikkien vedossa mukana olevien ääntä, niin enemmistöllä varmaankin mennään?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Äänestin vaihtoehtoa A tasan siitä syystä, että muissakin vedoissa olen käyttänyt teemana sitä, että runkosarja loppui myöhään eilen illalla ja vedon alkuperäinen idea oli se, että voittaja saa kaiken.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Perkele painoin väärää nappia, A:ta piti näpyttää, mutta tosiaan, olihan mulla n 70 peliä aikaa tehdä 2 pistettä enemmän. Ärsyttää tottakai hävitä pisteellä, mutta säännöt on sääntöjä, vaikka poikkeustilanne onkin käynnissä. Joten vaikka vituttaa, niin mielestäni @Kari Runk on kyllä voittaja, minun äänen voi laskea a kategoriaan messiin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Äänestin itsekkäästi vaihtoehtoa C, mutta hyväksyn myös vaihtoehdon A. Tyhmähän se on, jos ei omaa ääntään noin 200 eurolle laita.
 

Nick Neim

Jäsen
Perkele painoin väärää nappia, A:ta piti näpyttää, mutta tosiaan, olihan mulla n 70 peliä aikaa tehdä 2 pistettä enemmän. Ärsyttää tottakai hävitä pisteellä, mutta säännöt on sääntöjä, vaikka poikkeustilanne onkin käynnissä. Joten vaikka vituttaa, niin mielestäni @Kari Runk on kyllä voittaja, minun äänen voi laskea a kategoriaan messiin.
Olen tässä järkeillyt tätä niin, että jos tämä äänestys nyt päättyisikin vaihtoehto A:lle ja minulla olisikin oikeus periä sinultakin se 50e, niin oikeuden ja kohtuuden nimissä jätän sen voitosta huolimatta tekemättä. Ei se nyt verrannollinen potin jakamiseen ole, mutta mielestäni nämä kaikki seikat miettien ja tuo yhden pienen pisteen ero huomioiden on reilua, että sinulta en veloita mitään, vaikka tuo vaihtoehto A enemmistöllä voittajaksi valittaisiinkin.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Olen tässä järkeillyt tätä niin, että jos tämä äänestys nyt päättyisikin vaihtoehto A:lle ja minulla olisikin oikeus periä sinultakin se 50e, niin oikeuden ja kohtuuden nimissä jätän sen voitosta huolimatta tekemättä. Ei se nyt verrannollinen potin jakamiseen ole, mutta mielestäni nämä kaikki seikat miettien ja tuo yhden pienen pisteen ero huomioiden on reilua, että sinulta en veloita mitään, vaikka tuo vaihtoehto A enemmistöllä voittajaksi valittaisiinkin.


Tämä käy mulle erittäin hyvin, arvostan ajatusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös