Minulle on nyt tämän Tomin vuoristoradan kyydissä syntynyt jonkinlainen fiksaatio siitä voittoputkesta, enkä pääse siitä eroon. Tämän vuoksi ajattelin oikein kysyä palstaveljien ja -siskojen näkemystä/ennustetta asiaan: koska Lukko seuraavaksi ottaa kolme voittoa peräjälkeen? Edellisen kerran se on siis panoksellisissa peleissä tehnyt niin tammikuun alkupuolella.
Saat itse päättää, harrastatko tätä pohdintaa ja ajatusleikkiä siltä pohjalta, että Lämsä jatkaa koko kauden, vai siltä, että Tomi käy hakemassa verokorttinsa Kuninkaankadulta ennen aikojaan.
Itse kun äsken leikin oraakkelia tulin siihen tulokseen, että Lämsä jatkaa koko kauden, mutta joulukuussa käy vahinko ja kolme voittoa lipsahtaa putkeen. Jää tosin kristallipalloni mukaan kauden ainokaiseksi.
Äänestys on julkinen, toivoisin mielelläni vain Lukon kannattajilta ääniä.
E. Myös jatkoaikavoitot lasketaan voitoiksi.
E2: Ja kelloja siirrettiin tosiaan tunnilla taaksepäin, ei vuodella.
@Moderaattorit: jos tänne seurapuolelle ei saa tehdä äänestyksiä, poistakaa koko roska. Ei tarvitse tuonne jääkiekkoaiheisiin äänestyksiin siirtää.
Saat itse päättää, harrastatko tätä pohdintaa ja ajatusleikkiä siltä pohjalta, että Lämsä jatkaa koko kauden, vai siltä, että Tomi käy hakemassa verokorttinsa Kuninkaankadulta ennen aikojaan.
Itse kun äsken leikin oraakkelia tulin siihen tulokseen, että Lämsä jatkaa koko kauden, mutta joulukuussa käy vahinko ja kolme voittoa lipsahtaa putkeen. Jää tosin kristallipalloni mukaan kauden ainokaiseksi.
Äänestys on julkinen, toivoisin mielelläni vain Lukon kannattajilta ääniä.
E. Myös jatkoaikavoitot lasketaan voitoiksi.
E2: Ja kelloja siirrettiin tosiaan tunnilla taaksepäin, ei vuodella.
@Moderaattorit: jos tänne seurapuolelle ei saa tehdä äänestyksiä, poistakaa koko roska. Ei tarvitse tuonne jääkiekkoaiheisiin äänestyksiin siirtää.
Viimeksi muokattu: