Kyllä löytyy.Tämä sisältää myös nettiradiot kuten GrooveFM ?
Jos näin niin täytyypä asennella.
_
Kyllä löytyy.Tämä sisältää myös nettiradiot kuten GrooveFM ?
Jos näin niin täytyypä asennella.
_
Olenko nyt missannut jotain? Radio Megahan käsittääkseni muuttui Radio City Ouluksi tässä jokunen vuosi sitten, ja menee siis juurikin tuohon Radio Cityn muottiin. Kai siellä oma paikallistoimitus on kuten muillakin Radio Cityn taajuuksilla (Savo, Jyväskylä jne.), mutta eihän sitä varsinaista Radio Megaa ole hetkeen ollut. Vai onko sillekin tullut joku uusi tuleminen, ja se on noussut jälleen henkiin ihan Radio Megana?Erityismaininta oululaiselle Radio Megalle, joka on ainoa radiokanava, mitä olen varmaan 10 vuoteen kuunnellut vapaaehtoisesti muuten kuin taustamusiikkina. Helvetin hyvää klassista rockia laajalla skaalalla. Harmi, että täällä etelässä ei pääse nauttimaan kuin netin välityksellä.
Et ole missannut, mutta minä nähtävästi olen. En ole tuota Megaa yrittänyt muutamaan vuoteen kuunnella, joten tuo on mennyt ihan ohi. No, toivottavasti laadukas musiikki on yhä ennallaan.Olenko nyt missannut jotain? Radio Megahan käsittääkseni muuttui Radio City Ouluksi tässä jokunen vuosi sitten, ja menee siis juurikin tuohon Radio Cityn muottiin
Et ole missannut, mutta minä nähtävästi olen. En ole tuota Megaa yrittänyt muutamaan vuoteen kuunnella, joten tuo on mennyt ihan ohi. No, toivottavasti laadukas musiikki on yhä ennallaan.
Minä taas en ymmärrä, miten kukaan jaksaa sitä lässytystä kuunnella. Kerran meni vahingossa joku Yle Puhe tai vastaava kammotus päälle ja teki mieli ajaa päin vastaantulevaa rekkaa, niin masentavaa se oli.En ymmärrä, miten joku voi kuunnella musiikin takia radiota