Kolme parasta kappaletta tällä hetkellä

  • 149 526
  • 1 270
Suosikkijoukkue
HIFK
01 the Rolling Stones: Far Away Eyes (aliarvostettu Stones-helmi)
02 the Darkness: Every Inch of You (vuoden comeback jo nyt)
03 Jimmie Van Zant: Feels Like Freedom (Ronnien serkku seuraa perheen jalanjälkiä)
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

M10

Jäsen
Sori en jaksa etsiä linkkejä

Genesis - Watcher of the skies
Anathema - Calm before the storm
Tasavallan Presidentti - Milkyway Moses
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Perkeles, täähän on hyvä ketju. Ei oo tullu aikasemmin tullut huomattua, mutta täältä löytyy paljon mielenkiintoista matskua jota ei ole vielä kävellyt vastaan. Mut laitetaanpas oma tämän hetken top 3.

Relentless - Haunted by the Devil

Coveribiisit on aina vituttanut, mutta tämä on ensimmäinen joka kolahti aivan helvetin hyvin. Cover biisi Marko Haaviston paha vaanii- kappaleesta.

Hardcore Superstar - Into Depauchery

Joku tässä biisin alkuriffissa on sen verran mukaansatempaavaa ettei voi lopettaa kuuntelemista.

Kingston Wall - Two of a kind

Sami Kuoppamäki. Muuta ei tarvitse sanoa.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Päivitetäänpä vähän omaa listaa, ja todellakin viimeistä kertaa vähään aikaan, muuten täällä on tällä vauhdilla joka kolmas viesti minun.

Anathema - Kingdom(Falling Deeper-kokoelmalevyltä)

Anathema - The Beginning And The End

Anathema - Angels Walk Among Us

Anathemaan olen siis taas jäänyt koukkuun, luulin jo hetken päässeeni yli Anathema-kuumeesta kun oli Turisas, Amorphis ja Stam1na muiden muassa kovassa kuuntelussa, mutta taas olen jämähtänyt Anathemaan, ei sitä vaan voi olla kuuntelematta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
The Cardigans - You're the storm
Secret Garden - Pastorate
PMMP - Tytöt

Youtubesta löytyvät nuokin biisit. En vaan jaksanut linkittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös