Lukon kolmivuotisen projektin viimeisen vuoden yksi suurimmista tavoitteista oli se, että nämä ns. projektipelaajat lyövät itsensä lopullisesti läpi. Osan heistä tuli lähteä NHL:ään ja osan pelata kevään mm-kisoissa. Nyt kun liigaa on pelattu 11 kierrosta niin hyökkääjistä esim. Normio, Viinanen, Koivisto, Siivonen ja Hagelberg ovat yhä ilman kauden avausmaaliaan. Vidman on tehnyt yhden maalin, Torkki ei ole puheväleissä Lehkosen kanssa, pakkipari Harikkala-Kesä on ehkä kautta aikojen epävarmoin ja kädettömin pakkipari mitä liigassa on nähty eikä Petri Vehasenkaan kehitys ole mennyt kuin alaspäin. Janne Niskala on ainoa pelaaja, jonka kehityskäyrä näyttää tällähetkellä ylöspäin.
Minua jaksaa yhä ihmetyttää se, että Lukon johdossa sokeasti jaksetaan uskoa siihen että tästä vielä jotain Lehkosen alaisuudessa kehkeytyy. Kaksi kenttää vastaa Lukon vähäisistä maaleista pelistä toiseen ja kantaa myös suurimman osan vastuusta. Saas nähdä miten Lehkonen tällä kertaa meinaa todistaa nuorien pelaajien huiman kehityksen. Viime kauden jälkeenhän Lehkonen kaiken maailman tilastojen perusteella "todisti" näin tapahtuneen.
Saattaa olla, että nyt on jo myöhäistä toteuttaa se mitä olen jo lähes vuoden toivonut eli vaihtaa valmentajaa, mutta jotain tarttis tehdä että edes jotenkin tälläkin kaudella pärjättäisiin..
Minua jaksaa yhä ihmetyttää se, että Lukon johdossa sokeasti jaksetaan uskoa siihen että tästä vielä jotain Lehkosen alaisuudessa kehkeytyy. Kaksi kenttää vastaa Lukon vähäisistä maaleista pelistä toiseen ja kantaa myös suurimman osan vastuusta. Saas nähdä miten Lehkonen tällä kertaa meinaa todistaa nuorien pelaajien huiman kehityksen. Viime kauden jälkeenhän Lehkonen kaiken maailman tilastojen perusteella "todisti" näin tapahtuneen.
Saattaa olla, että nyt on jo myöhäistä toteuttaa se mitä olen jo lähes vuoden toivonut eli vaihtaa valmentajaa, mutta jotain tarttis tehdä että edes jotenkin tälläkin kaudella pärjättäisiin..