Santavuori-AUK-Yetman
Savinainen-Niemi-Huhtala
Huhtanen-Kuparinen-Salonen
Mutanen-Sillanpää-Mäkilä
Maalin on pakko laittaa Kilpeläinen ja toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Pientä viilausta, niin kuin odotan ketjujen muotoutuvan:
Santavuori - Niemi - Huhtala
Eilisen pelin perusteella ykkönen. Paljon vielä heilläkin tekemistä pelin kanssa, mutta lupaavia pilkahduksia oli havaittavissa. Niemi kun saa vielä peliään astetta-paria paremmaksi, niin koko kentän taso nousee huomattavasti. Santavuorelle tällä hetkellä liian suuri kiekollinen vastuu, mutta Niemen petraus helpottaa tilannetta ja Santavuorestakin saadaan enemmän irti. Huhtala kentän "haalarimies" ja näemmä limppukin verkon perille löytää.
Miller - AUK - Yetman
Kyllä, Miller kakkosen laidassa. Ei omasta toivomuksesta, mutta pahaa pelkään, että hänelle annetaan vielä yks kunnon mahdollisuus näyttää. Kahden uuden miehen kanssa samaan ketjuun, koska Rocky tuskin rikkoo tuota eilisen ykköstä. Josko Millerin nopeutta pystyttäisiin hyödyntämään laidassa paremmin. AUK kentän puolustava tasapainottaja. Yetmanin tehtäväksi jääkin sitten toimittaa limppua verkkoon. Snaipper.
Huhtanen - Sillanpää - Armia/Mäkilä
Viime kauden positiivisinta duoa Huhtanen-Sillanpää en lähtisi rikkomaan. Armia on minun villikortti. Ei varmasti jaksa painaa koko kautta "miesten pelejen" vaatimalla tasolla, miutta niin huikea potentiaali kaverissa on, että lähtökohtaisesti on minun papereissa lievästi taantunutta Mäkilää edellä. Mäkilä tarvittaessa Armian tilalle laitaan.
Savinainen - Kuparinen - Mäkilä/Mutanen/Palonen/Laaksonen
Savinainen ja Kuparinen toisen tuntevina samaan ketjuun. Tällä hetkellä heidän paikkansa minun hierarkiassa on nelonen. Kuparinen on yksinkertaisesti tällä hetkellä Ässien heikoin sentteri. Johtuuko lie kunnosta, mutta kyllä jalka ei liiku kaverilla hääviin tahtiin ja siitäkös kärsii peli. Savinainen taas tuttu laituri hänelle, joten turha rikkoa joskus jopa hieman toiminutta duoa. Laituri sitten menkööt alkukaudesta "päivänkunnon" mukaan. Lähinnä Mälilä ja Mutanen lienevät paikalle tyrkyllä.
Jos Millerin peli kakkosessa ei lähde rullaamaan, niin Savinainen tilalle. Neloseen on kyllä reservistä sitten laituria tilalle.
Saloselle en löydä paikkaa, en sitten millään. Helvetin hieno tilanne se on Rockyllekin istuttaa Salosta kokoonpanoon. Ei varmasti ole tyytyväinen kaverin tasoon ja saanee tältä osin lisää harmaita hiuksia. Salonen tai Miller on kuitenkin luultavasti se jonka Rocky istuttaa AUK:in ja Yetmanin viereen. Itse näen Millerissä enemmän potentiaalia siihen kuin Salosessa.
Loppuun vielä ketjut malliin Myrvold:
Santavuori - Niemi -Huhtala
Huhtanen - AUK - Yetman
Armia - Sillanpää - Mäkilä
Savinainen - Kuparinen - Mutanen/Palonen