Olen tässä seuraillut keskustelua ja kummastuttaa kovasti Huhtasen jatkuva vähättely. --
Samaan aikaan herra Savinainen pyörii pelistä toiseen jäällä noin 15 minuutin peliajalla ja ei edes pääse paikkoihin kunnolla, saati että olisi tehnyt yhtä ainoaa maalia.
Minua taas ihmetyttää tämä Savinaisen jatkuva vähättely. Pitää kuitenkin huomioida se, että Hupi on vahvuuksiltaan sellainen, että tulee vastaisuudessakin pääsemään usein maalipaikoille ja osumaan niistä harvoin. Tämä tuskin muuttuu.
Itse olen kritisoinut Huhtasta ennen kaikkea nöyryyden puutteesta. Kun oma peli ja kuuppa on jumissa, niin silloin ei missään nimessä saa sotkea koko ketjun peliä yksin puskemalla, niinkuin Hupi on tehnyt.
Olin kova Huhtasen puolustaja ennen viime kauden puolivälissä alkanutt hehkutusryöppyä, jonka jälkeen Huhtasen suurin ongelma eli täysin järjetön kiekossa roikkuminen lähti käsistä. Vähän samanlaista ilmiötä kuin "Olen Taitopelaaja" -Pasilla.
Ihan tilastojenkin valossa huhtanen on ollut samoista paikoista kilpailevan nelikon heikoin kun huomioidaan plusmiinus ja suhteutetaan tehot peleihin ja peliaikaan:
Huhtanen 13 1+2=3 +-0 15.54
Mäkilä 5 1+1=2 +1 11.38
Normio 1+0=1 +-0 9.17
Savinainen 14 0+2 +5 13.13
Tietysti Huhtasta on hauska seurata, kun "se melkein tekee maalin", mutta tämän kauden esitysten perusteella laittaisin kyllä nelikon parhausjärjestykseen:
Mäkilä, Savinainen, Normio, Huhtanen.
Mäkilän pisteet per peli ovat kuitenkin paremmat kuin esimerkiksi herroilla Niemi ja Kuparinen.
Edit:
Eli itse laittaisin ketjut tällä terveystilanteella muotoon:
Santavuori-AUK-Army
Zaborsky-Niemi-Yetman
Mäkilä-Kuparinen-Savinainen
Laaksonen-Sillanpää-Mutanen