Kiprusoff on tietenkin legendaarinen Kostaja
Oma etukäteisarvostelu kuulunee keskustelupalstalle? Mutta niinkuin kirjoitin edellisessä viestissä, niin syön sanani jos Kipru onnistuu.Mä en itke vielä. Minulla on ollut tapana, että en tuomitse ketään ennen kuin on aihetta. Katsotaan, jos Kipru näyttää vielä närhen munat tämän viestiketjun arvostelijoille.
No, Kipru voi toki iskeä minun naurut kurkkuun, mutta epäilen todellakin että hänellä olisi annettavaa edes mestistasolla enää.
Eihän Kipru hölmö ole, ei hän itsestään mittään pelleä meinaa tehdä. Ei varmasti tulisi Mestikseen jos ei katsoisi olevansa siinä kunnossa että Mestiksessä pärjää.
melkoinen perseennäyttö Gärdille, jos joutuu esim. Lehkosen ja Kauton tilalta siirtymään.
Oma etukäteisarvostelu kuulunee keskustelupalstalle? Mutta niinkuin kirjoitin edellisessä viestissä, niin syön sanani jos Kipru onnistuu.
Kyllähän tuo materiaali näyttää hankintojen jälkeen ihan mielettömän hyvältä. Nyt vaan päät kuntoon ja sitä asennetta ja hullun kiiltoa silmiin, niin piestään kaiken maailman Sportit yms.
Lehkosen? Eikös Lehkonen ole jo Suomen Turussa, joten ei nyt enää Lehkosta sekoiteta tähän soppaan.
Eihän Gärdi mihinkään ole joutunut siirtymään kenenkään tieltä. Gärdi nimenomaan itse haluaa lähteä Ruotsiin isomman peliajan perässä. Ei KooKoo Gärdille suinkaan ole potkuja antanut.
Ei varmasti olekaan potkuja saanut, mutta kuten kirjoitinkin, niin en ymmärrä millä lihaksilla (vaikkapa) nämä kaksi jannua, Lehtonen ja Kautto, ovat ylipäätään syöneet Gärdin peliajan siihen pisteeseen, että seuran vaihto tuli ajan tuli ajankohtaiseksi. Se nyt on ihan triviaalia annetaanko nimellisesti potkut vaiko ei anneta peliaikaa, kuten nyt on toimittu.
Tuo nyt ensimmäisenä kävi mielessä, että yleisöä saadaan lisää maailmanmestarin avulla. Lisäkatsojia saadaan varmasti.Tärkeintähän tässä diilissä tuntuu olevan se viesti rivikatsojille
Kyllähän tuo materiaali näyttää hankintojen jälkeen ihan mielettömän hyvältä. Nyt vaan päät kuntoon ja sitä asennetta ja hullun kiiltoa silmiin, niin piestään kaiken maailman Sportit yms.
Pahoittelut, typohan tuo oli, kuten toki tiesitkin.
Mutta miten on mahdollista, että meidän silmät harittavat niin paljon, kun kuitenkin ensin Kolek, sitten Lehkonen ja nyt Juujärvi eivät anna miehen panokselle juuri arvostusta.
Lauantaina ilmeisemmin pistetään jalalla koreasti Kouvolassa, kun haetaan asetelmia plejareita varten. Näin ainakin kouvolalaisleiristä on huhut kantautuneet.
Hyvältä näyttää matsku, mutta ruokahalu kasvaa syödessä, joten mielelläni näkisin myös J-M Järvisen loppukauden ajan KooKoossa, joten toivottavasti Tapparan kanssa päästäisiin tässä kohtaa KooKoon kannalta myönteiseen ratkaisuun.
Epäilevät tuomaat ovat tuoneet esille Marko Kiprusoffin iän, että hän olisi jo liian vanha pelaajana. Katin kontit sanon minä.
Marko Kiprusoff, synt. 6.6.1972
Petteri Nummelin, synt. 25.11.1972
En nyt mitenkään halua vertailla kyseisiä pelaajia muutoin kuin iän puolesta, mutta onhan se vähän kumma juttu, että Petteri Nummelin mahtuu Suomen maajoukkueeseen ja valmentaja Jukka Jalonen juuri kehui Numppaa TV:ssä, mutta siis jatkiksen epäilevien tuomaiden mukaan Marko Kiprusoff ei siis enää pysy edes mestisvauhdissa. Erikoista etten sanoisi.
Epäilevät tuomaat ovat tuoneet esille Marko Kiprusoffin iän, että hän olisi jo liian vanha pelaajana. Katin kontit sanon minä.
Marko Kiprusoff, synt. 6.6.1972
Petteri Nummelin, synt. 25.11.1972
Taisi Kouvolan Sanomilta lipsahtaa vähän etukäteen homma, kun katsoo jutun aikaa :D
Linkki: Juuj KooKoon valmentaja saman tien | Kouvolan Sanomat
Keskiviikon pelistä on varmuudella poissa mutta viikonlopuksi on toivoa vielä. Viimeistään ensi viikolla on kuitenkin jo pelikunnossa.Forsbacka tekee paluun ensi peliin, mutta Sirenille taitaa olla vähän pidempää huilia tiedossa?
Hitto mä toivon että kipru lyö epäilijöille luun kurkkuun oikein kunnolla, olkoonki hidas mutta kiekolliset ratkaisut ja sijoittuminen on varmasti vielä ennallaan!!