Minä olen kuullut keskusteluissa nimen Toni Mäkiaho, sitä en tiedä pystyykö mies sentterinä pelaamaan. Kertokoon ken tietää?
Minä olen kuullut keskusteluissa nimen Toni Mäkiaho, sitä en tiedä pystyykö mies sentterinä pelaamaan. Kertokoon ken tietää?
Mäkkärikin on näitä vanhoja sotaratsuja eli miten mahtaa motivaatio riittää Mestikseen? Tuskin mies enää nostetta uralleen KooKoosta tulisi hakemaan. Joka vuotinen "marko tuomainen" siis hakusessa...
On lisäksi kunnossa eikä ole siten mikään uusi Marko Tuomainen.
Vertailu viime kauden Marko Tuomaiseen on tietämättömyyttä, sillä Mäkiaho on aivan eri luokan tekijä sen takia, että on pitänyt itsensä huippukunnossa eivätkä loukkaantumiset ole tietääkseni vaivanneet.
Toni Mäkiaho on mielenkiintoinen lisä Mestikseen. Muistelisin, että Toni on pelannut myös sentterinä.
KooKoo ei tarvitse pelaajaa, jonka kohdalla muistellaan hänen pelanneen sentterinä. Meillä on jo esim. Baker ja Liukkonen, jotka ovat pelanneet sentterinä. Se ei riitä vaan tarvitsemme aidon sentterin, joka taitaa sentteripelin (esim. aloitukset).
KooKoo ei tarvitse pelaajaa, jonka kohdalla muistellaan hänen pelanneen sentterinä. Meillä on jo esim. Baker ja Liukkonen, jotka ovat pelanneet sentterinä. Se ei riitä vaan tarvitsemme aidon sentterin, joka taitaa sentteripelin (esim. aloitukset).
Mistä te sen aidon sentterin hankitte tähän hätään, kun marraskuu lähenee loppuaan?
Esimerkiksi ulkomailta kuten Sport teki.
Tämä tieto tulee luotettavimmin KooKoo:n asioista kirjoittaneelta KOOKOOBOY:lta, joten lukitsen sen varmana asiana.
Sport ei hankkinut sentteriä viime kaudella ulkomailta. Ainoa ulkomainen oli Robin Bergman, joka oli laituri ja tuli TPS:sta lainalle takaisin Sportiin.
Mutta tietty olisihan se koomista, jos tällä viikolla tultaisiin ulos uutisella:
Toni Mäkiaho - loppukauden sopimus
Petri Lehtonen - tryout 31.12 asti
Jesse Jyrkkiö - laina 31.12 asti
Paajanen ja Valkonen lainalle KooKooseen kertoo Kouvolan Sanomat:
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2011/11/21/Paajanen+ja+Valkonen+KooKoon+miehist%C3%B6%C3%B6n/2011212450969/4
Ei oikein jotenkin nappaa nyt. Aina saa näköjään pettyä KooKoon hankintoihin.
No ei todellakan nappaa. Valkonen on tottakai tavallaan tervetullut mies, koska sopii ihan hyvin pelaamaan kolmosparissa. Nyt kuitenkin haettiin kiekollista ykköspakkia ja sen hankinta lykkääntyy turhan kauas.
Paajanen...Jaahas. Taas projekti, josta hyödyn kantaa korkeintaan HPK. Miksei voida samantien ajaa omia nuoria sisään jos kerran tälle tielle lähdetään? Joo on varmasti omassa roolissaan ihan ok, mutta kun meillä on jo Helenius ja se riittää ton tason janpoista. Nyt tarvittaisiin kovempaa tasoa eikä keskinkertaisuutta. Paajanen tuskin on kolmossentterin tasoa ja Heleniuksen ideaalipaikka on nelosessa.
On tämä Välimaankin touhu aika ihmeellistä, ei voi muuta sanoa.
Pahoitteluni vieraisiin pöytiin huutelulla, mutta jos sentteri puuttuu ja Mestikseen hyvätasoista etsitte, niin miksi ette soittelisi Tuomas Takalalle?
Hyvä ja varma aloittaja, jolla on rutiinitaso korkealla, kokemusta isoista peleistä ja taitaa myös alivoimapelaamisen. Suosittelen.
Pahoitteluni vieraisiin pöytiin huutelulla, mutta jos sentteri puuttuu ja Mestikseen hyvätasoista etsitte, niin miksi ette soittelisi Tuomas Takalalle?