Kokoonpanot ja ketjulottoilut 2021–2022

• 186 046
  • 1 261

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
J.Ikonen ja Jokinen pois, Cornet ja Lehtinen kehiin. Niko Heikkilä kakkosena. Siinä muutokset
Ikonen poissa? Tarkoittaako tämä siirtoa vai lepuutetaanko? Ei ainakaan tainnut eilen loukkaantua.

Sääli kyllä tuo Leben loukkaantuminen. Pahimillaan vaikuttaa myös ensi kauteen. Nivusvammat ovat arvaamattomia (jos siitä oli kyse).

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ikonen poissa? Tarkoittaako tämä siirtoa vai lepuutetaanko? Ei ainakaan tainnut eilen loukkaantua.

Sääli kyllä tuo Leben loukkaantuminen. Pahimillaan vaikuttaa myös ensi kauteen. Nivusvammat ovat arvaamattomia (jos siitä oli kyse).
Lepuutetaanko? (itkunauruemoji x 3)

.. Se on siellä sekajäteastiassa mihin sitä eilen toivoinkin. Vai oliko se tän päivän puolella.. Eniveis.

Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lepuutetaanko? (itkunauruemoji x 3)

.. Se on siellä sekä sekajäteastiassa mihin sitä eilen toivoinkin. Vai oliko se tän päivän puolella.. Eniveis.
Maali tai maaliin johtanut suoritus eilen joten "jäteastiassa" tänään? Ymmärrän antipatiat ko. pelaajaa kohtaan, mutta voi sitä huomioida, kun onnistuu.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Maali tai maaliin johtanut suoritus eilen joten "jäteastiassa" tänään? Ymmärrän antipatiat ko. pelaajaa kohtaan, mutta voi sitä huomioida, kun onnistuu.
Hei.. Nyt sit @clayman.. Mä meen nyt hyppäämään naama edellä lumihankeen ja kun mä tulen takaisin, niin mä toivon, että sä olet vetänyt ton viestin takaisin.. Mä toivon.

.. Juuso Ikonen.. Ollut miltei koko kauden aivan täysi vitun turhake, aivan sysipaska pelaaja ja sitten kun se antaa yhden voittomaaliin johtaneen syötön, niin pitäisi ilmeisesti palkita holiday - lahjakortilla ja paikka ykkösen laidasta? Tuokin syöttö meni päin persettä, sattu vain joululla menenään sisään ja tietysti hyvä niin tälläkertaa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei.. Nyt sit @clayman.. Mä meen nyt hyppäämään naama edellä lumihankeen ja kun mä tulen takaisin, niin mä toivon, että sä olet vetänyt ton viestin takaisin.. Mä toivon.

.. Juuso Ikonen.. Ollut miltei koko kauden aivan täysin vitun turhake, aivan sysipaska pelaaja ja sitten kun se antaa yhden voittomaaliin johtaneen syötön, niin pitäisi ilmeisesti palkita holiday - lahjakortilla ja paikka ykkösen laidasta? Tuokin syöttö meni päin persettä, sattu vain joululla menenään sisään ja tietysti hyvä niin tälläkertaa.
Näytä kohta, jossa toivoin ykköseen? Jään odottamaan...

Voin auttaa:
Kyse oli penkityksestä otteiden takia tässä kohtaa, kun oli juuri onnistunut. Penkitys antaisi täysin väärän kuvan pelaajalle.

Se on myös tuloksen kannalta ihan sama, miten se kiekko sinne maaliin päätyy. Jotain tehdään oikein, kun saadaan se sinne.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
En väittänytkään, että juuri sinä sitä toivoit, se oli lähinnä kuvainnollinen esimerkki.

Mutta se siitä. Nyt me lähetään familyn kanssa touhutaloon ja ajattelin hypätä sieltä ison liukumäen päältä niskat edellä alas. Vamos!

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En väittänytkään, että juuri sinä sitä toivoit, se oli lähinnä kuvainnollinen esimerkki.

Mutta se siitä. Nyt me lähetään familyn kanssa touhutaloon ja ajattelin hypätä sieltä ison liukumäen päältä niskat edellä alas. Vamos!
Touhutalo on ihmisen parasta aikaa. Kerhon pelit ei meinaa pärjätä viihdyttävyydessä.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Sen verran vielä, että J.Ikonen ei ole loukkaantumislistalla. Eli kylmästi ei vaan mahdu tänään parhaaseen mahdolliseen.

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, yhden tilanteen/pompun kautta arvioidaan koko pelin suoritus….

Arvostan Pikkaraista hurjasti kun on saanut Kepan tälläiseen lentoon, mutta miten ihmeessä Jokiselle ei löydy peliaikaa?

Mikä sillä Laatikaisella oikein on? Johnstonia ei ole ikävä, mutta Lada vois palata askiin pikkuhiljaa.

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa

Arvostan Pikkaraista hurjasti kun on saanut Kepan tälläiseen lentoon, mutta miten ihmeessä Jokiselle ei löydy peliaikaa?

Mikä sillä Laatikaisella oikein on? Johnstonia ei ole ikävä, mutta Lada vois palata askiin pikkuhiljaa.
Johnstonia on todellakin ikävä. Vaikka Horror-Ryaniks hänet olen nimennytkin, niin avauspelaamisessa ja ylivoimassa todellakin mies paikallaan.

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Johnstonia on todellakin ikävä. Vaikka Horror-Ryaniks hänet olen nimennytkin, niin avauspelaamisessa ja ylivoimassa todellakin mies paikallaan.
Joo, toisaalta tuo ykkös-yv toimii paremmin Pellin ollessa viivassa. Kiekko liikkuu viivasta eteenpäin nopeammin Pellin kuin Johnstonin kanssa. Johnstonilla menee välillä liian hieromiseksi ja sen kuningassyötön etsimiseksi. Toki kiekolliseen peliin muuten mies ihan paikallaan.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se tilanne on kuitenkin enemmän kuin mitä osa on saanut aikaiseksi. Ja maalit ratkaisee.

Kyllähän se Ikonen on aika turha pelaaja, mikäli ei tehoile. Eilen tuli tehopiste, joten on aika outoa nyt sitten pistää poppareille. Olisi ollut aiheellisempaa tehdä se joskus aiemmin.

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se tilanne on kuitenkin enemmän kuin mitä osa on saanut aikaiseksi. Ja maalit ratkaisee.

Kyllähän se Ikonen on aika turha pelaaja, mikäli ei tehoile. Eilen tuli tehopiste, joten on aika outoa nyt sitten pistää poppareille. Olisi ollut aiheellisempaa tehdä se joskus aiemmin.
Perinteinen teksti-tv -scouttaus.

Ikonen ollut tehopisteiden valossa tosi vaisu ja siihen voisi juurikin Jokista sovitella.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Perinteinen teksti-tv -scouttaus.

Ikonen ollut tehopisteiden valossa tosi vaisu ja siihen voisi juurikin Jokista sovitella.
Näin pelin. Turha heitto.

Ikonen ei ole hirveästi saalistanut pisteitä, mutta tämän kuukauden aikana niitä on tullut 2. Ei sekään nyt mitään ihmeellistä ole, mutta suunta on oikea. Siksi ihmetyttää penkityksen ajankohta.

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näin pelin. Turha heitto.

Ikonen ei ole hirveästi saalistanut pisteitä, mutta tämän kuukauden aikana niitä on tullut 2. Ei sekään nyt mitään ihmeellistä ole, mutta suunta on oikea. Siksi ihmetyttää penkityksen ajankohta.
Kuvitellaan tilanne missä nyt vaikka Ikonen pelaisi kokonaisvaltaisesti huonosti, mutta tekisi viisi maalia tässä kuussa niin, että joku laukoo sen perseen/luistimen/kypärän/hanskan kautta tai muuten vaan pomppujen kautta niin, että itse Ikosella ei ole maalin kanssa mitään tekemistä.

Ja kuvitellaan myös niin, että jos vaikka Jokinen pelaa kokonaisvaltaisesti hyvin, pääsee jatkuvasti paikoille mutta ei onnistu maalia tekemään, niin mulle ei ainakaan olisi epäselvää kumpi olisi pelaavassa kokoonpanossa.

Näin ne asiat nähdään eri tavalla.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuvitellaan tilanne missä nyt vaikka Ikonen pelaisi kokonaisvaltaisesti huonosti, mutta tekisi viisi maalia tässä kuussa niin, että joku laukoo sen perseen/luistimen/kypärän/hanskan kautta tai muuten vaan pomppujen kautta niin, että itse Ikosella ei ole maalin kanssa mitään tekemistä.

Ja kuvitellaan myös niin, että jos vaikka Jokinen pelaa kokonaisvaltaisesti hyvin, pääsee jatkuvasti paikoille mutta ei onnistu maalia tekemään, niin mulle ei ainakaan olisi epäselvää kumpi olisi pelaavassa kokoonpanossa.

Näin ne asiat nähdään eri tavalla.
Ei se Ikosen tilanne ollut mikään "perseen kautta" pomppu. Oli itse juurikin se, joka kiekkoa toimitti siihen maalille ja kimposi sisään.

Ja edelleen - ihmettelen penkityksen ajankohtaa. Se on selkeästi vaikea asia käsittää.

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei se Ikosen tilanne ollut mikään "perseen kautta" pomppu. Oli itse juurikin se, joka kiekkoa toimitti siihen maalille ja kimposi sisään.

Ja edelleen - ihmettelen penkityksen ajankohtaa. Se on selkeästi vaikea asia käsittää.
Ymmärsit varmaankin pointin?

Mun mielestä Ikonen on pelannut koko kauden ihan samalla tasolla. Se että nyt joku kiekko pomppii maaliin ei muuta yhtään mitään, niin sikäli mitään ”ajankohtaa” ei edes ole.

Oikeassa olet, on vaikea käsittää että ihmettelet penkityksen ajankohtaa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ymmärsit varmaankin pointin?

Mun mielestä Ikonen on pelannut koko kauden ihan samalla tasolla. Se että nyt joku kiekko pomppii maaliin ei muuta yhtään mitään, niin sikäli mitään ”ajankohtaa” ei edes ole.

Oikeassa olet, on vaikea käsittää että ihmettelet penkityksen ajankohtaa.
Pelaajalta toivotaan pisteitä ja niitä ei synny, mutta silti saa peliaikaa

Pelaaja saa pisteitä ja penkitetään.

Edit: Ai niin, mut sä olet niitä, joiden mielestä Joly olisi pitänyt lähettää pois jo ajat sitten tai jättää kokonaan hankkimatta.

Viimeksi muokattu:

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaajalta toivotaan pisteitä ja niitä ei synny, mutta silti saa peliaikaa

Pelaaja saa pisteitä ja penkitetään.

Edit: Ai niin, mut sä olet niitä, joiden mielestä Joly olisi pitänyt lähettää pois jo ajat sitten tai jättää kokonaan hankkimatta.
Heh joo, hienoa analysointia.

Kyllä, Joly oli kuin löysä kulli alkukaudesta eikä olisi ansainnut peliaikaa vaan ennemminkin sukkasaippuaa. Nyt pelaa erinomaisesti.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heh joo, hienoa analysointia.

Kyllä, Joly oli kuin löysä kulli alkukaudesta eikä olisi ansainnut peliaikaa vaan ennemminkin sukkasaippuaa. Nyt pelaa erinomaisesti.
Mutta taidon olisi pitänyt nähdä sokeakin. Sen potentiaalin takia se hankittiin, vaikka hankinnan järkevyyttä kuinka kyseenalaistettiin kauden aikana.

Lähinnä toin tuon esille kun niin esitetään omaa pätevyyttä eikä edes yritetä lukea, mitä toiset kirjoittaa. "Vittu, joku kehtaa puolustaa Ikosta. Näytän sille."

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta taidon olisi pitänyt nähdä sokeakin. Sen potentiaalin takia se hankittiin, vaikka hankinnan järkevyyttä kuinka kyseenalaistettiin kauden aikana.

Lähinnä toin tuon esille kun niin esitetään omaa pätevyyttä eikä edes yritetä lukea, mitä toiset kirjoittaa. "Vittu, joku kehtaa puolustaa Ikosta. Näytän sille."
Koskas minä Jolyn taidosta olen puhunut? Haukuin sitä alkukaudesta koska oli joukkuepelin irvikuva, näytti löysältä kullilta ja f-junnun sekoitukselta. Nyt on pelannut jo pitkään aikaa todella hyvin, enkä tarkoita tehopisteitä koska pelaaminen on niin paljon muutakin kuin ne pisteet.

Enkä mä ainakaan ollut edes kuullut koko tyypistä ennen kuin soppari julkaistiin. Ei ollut minkäänlaisia ennakko-odotuksia Jolya kohtaan.

Ja mitä tulee Ikoseen, niin puolusta ketä puolustat, mutta kai täällä saa mielipiteensä muutkin kertoa?

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koskas minä Jolyn taidosta olen puhunut? Haukuin sitä alkukaudesta koska oli joukkuepelin irvikuva, näytti löysältä kullilta ja f-junnun sekoitukselta. Nyt on pelannut jo pitkään aikaa todella hyvin, enkä tarkoita tehopisteitä koska pelaaminen on niin paljon muutakin kuin ne pisteet.

Enkä mä ainakaan ollut edes kuullut koko tyypistä ennen kuin soppari julkaistiin. Ei ollut minkäänlaisia ennakko-odotuksia Jolya kohtaan.

Ja mitä tulee Ikoseen, niin puolusta ketä puolustat, mutta kai täällä saa mielipiteensä muutkin kertoa?
Kyseenalaistit koko hankinnan kauden aikana. Jos näki talentin, ei tarvinnut ihmetellä tai kyseenalaistaa.

Ja itse en edes puolustanut Ikosta. Sehän se tässä naurattaakin. Sanoin yhdessäkin viestissä, että tehojen puolesta on ollut heikompaa tällä kaudella. Ja on silloin turha pelaaja.

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Olen samaa mieltä että Ikonen on ollut koko kauden vain varjo viimekaudesta. Joka osittain kertoo siitä että on hyvä pelaaja ainoastaan, kun vierellä on erinomaiset pelaajat, eli muut tekee Ikosesta hyvän, eikä Ikonen muista.

Mitä tulee penkitykseen, olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Nyt Cornetin tullessa takaisin se on mahdollista. Eli eilinen maali, oli pomppu tai ei, ei mielestäni Ikosen eilistä peliä tehnyt juurikaan sen paremmaksi.

Eli vaikka teki eilen maalin, penkitys on aivan perusteltua.

Mitä Jolyyn taas tulee, sanoin itse ekojen harkkapelien jälkeen, että on taitavimpia pelaajia mitä kerhossa koskaan nähnyt. Sitten näkyikin kuinka paska olikaan omissa, mutta nyt Pike saanut senkin kuntoon ja huhuh kuinka hyvä pelaaja nyt onkaan.

En tiedä miksi puutuin teidän väittelyyn, anteeksi. Oli vain mielenkiintoista vääntämistä

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen samaa mieltä että Ikonen on ollut koko kauden vain varjo viimekaudesta. Joka osittain kertoo siitä että on hyvä pelaaja ainoastaan, kun vierellä on erinomaiset pelaajat, eli muut tekee Ikosesta hyvän, eikä Ikonen muista.

Mitä tulee penkitykseen, olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Nyt Cornetin tullessa takaisin se on mahdollista. Eli eilinen maali, oli pomppu tai ei, ei mielestäni Ikosen eilistä peliä tehnyt juurikaan sen paremmaksi.

Eli vaikka teki eilen maalin, penkitys on aivan perusteltua.

Mitä Jolyyn taas tulee, sanoin itse ekojen harkkapelien jälkeen, että on taitavimpia pelaajia mitä kerhossa koskaan nähnyt. Sitten näkyikin kuinka paska olikaan omissa, mutta nyt Pike saanut senkin kuntoon ja huhuh kuinka hyvä pelaaja nyt onkaan.

En tiedä miksi puutuin teidän väittelyyn, anteeksi. Oli vain mielenkiintoista vääntämistä
Toi on juuri tuo kun penkitys olisi munkin mielestä pitänyt tehdä aiemmin. Itselle se nyt vaan tuntuu hassulta tässä kohtaa.

Sama kuin laittaisi negatiivisin merkinnän oppilaalle, joka vihdoin onnistuu jossain. Ehkä ajattelen liikaa pedagogian kautta, mutta itselle siinä on paljon samaa kuin valmentamisessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy