Mainos

Kokoonpanot ja ketjukoostumukset

• 236 813
  • 1 615

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paskaa roikotetaan kakkosessa, hohho.
No toivottavasti Tuskientaival saisi onnistumisia Kurrin rinnalla.
Toivotaan, kokoonpanosta en silti pudottaisi, on kuitenkin tällä kaudella ollut ajoittain oikein erinomainen pelaaja. Ja viime kotipeliä vaihtopenkin takana olleessa katsomossa seuranneena voin sanoa, että omaa sydäntä lämmittää Kassun tunteella eläminen aitiossa ja kaukalossakin. Osaa myös härnätä ja todella vaatii myös muilta paljon, kuten myös itseltään. Maalejahan hänellä ei paljoa ole, mutta itseasiassa hänen peliin on nyt löytynyt hyvä syöttöelementti. Osaa jakaa kiekkoa hyviin paikkoihin ja kamppailee myös kohtuu hyvin (lue: paljon paremmin kuin Kalpassa ikinä).

Edit: Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että tuossa kentässä ei ehkä ole hänelle paras paikka. Kolmosessa saisi ehkä käytettyä vahvuuksiaan paremmin hyödyksi. Mäenpää olisi edelleen mielestäni hyvä kokeilu Klemetin ja Curryn kanssa, hänellä on nyt peli alkanut oikeasti parantumaan, joten tuossa kentässä Mäpä voisi lähteä aivan kosmiseen liitoon.

Viimeksi muokattu:

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Paskaa roikotetaan kakkosessa, hohho.
No toivottavasti Tuskientaival saisi onnistumisia Kurrin rinnalla.
Simontaival on kuitenkin pistetoteumallaan pelaamassa uransa toiseksi tehokkainta kautta, mikäli jatkaa samaa tahtia runkosarjan loppuun. Maalit vähentyneet, mutta tarjoilut Currylle lisineet. En itse niin huolissani hänestä olisi.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Simontaival on kuitenkin pistetoteumallaan pelaamassa uransa toiseksi tehokkainta kautta, mikäli jatkaa samaa tahtia runkosarjan loppuun. Maalit vähentyneet, mutta tarjoilut Currylle lisineet. En itse niin huolissani hänestä olisi.
Kyllä ja tänäänkin pelasi Klemetille upean paikan maalille yksilösuorituksensa päätteeksi. Hyvin Kassu pelaa, nautitaan kun vielä voidaan!

Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Vähän mietityttää tuo, että Larsenilla on enemmän pisteitä kuin Westerlundilla, vaikka toinen saa ylivoima-aikaa kakkosyvssä. Sentään ei enää Mattilaa sinne pakoteta. Paljon olisi tunkua kyllä ylivoimaan, Okanyakin voisi kokeilla kun Kombekin saa mahdollisuutta. Ehkä sitten jos on poissaoloja.

On kyllä tuo Curryn kenttä hyvä, Simontaivalkin pärjää siinä kolmantena. Tuntuu että Klemetin ja Curryn kautta tuo enimmäkseen pyörii.

Meinasin sanoa, että hyvä peli Jatkolalta tänään, vaikka ei olekaan paljoa laukauksia. Viimeinen meni kyllä vähän helposti.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän mietityttää tuo, että Larsenilla on enemmän pisteitä kuin Westerlundilla, vaikka toinen saa ylivoima-aikaa kakkosyvssä. Sentään ei enää Mattilaa sinne pakoteta. Paljon olisi tunkua kyllä ylivoimaan, Okanyakin voisi kokeilla kun Kombekin saa mahdollisuutta. Ehkä sitten jos on poissaoloja.

On kyllä tuo Curryn kenttä hyvä, Simontaivalkin pärjää siinä kolmantena. Tuntuu että Klemetin ja Curryn kautta tuo enimmäkseen pyörii.

Meinasin sanoa, että hyvä peli Jatkolalta tänään, vaikka ei olekaan paljoa laukauksia. Viimeinen meni kyllä vähän helposti.
Mites olisi tällaiset ketjukoostumukset ja erikoistilanteet:

1. Klemetti - Curry - Kantner
Elorinne - Westerlund

2. Mäenpää - Rissanen - Karjalainen
Mattila - Larsen

3. Kiiskinen* - Korhonen - Simontaival
Lappalainen - Kaňák

4. Okany - Lantta - Kombe
Räsänen

1. Yv:
——————- Kantner ——————————
Mäenpää ——- Curry ——— Karjalainen
——————— Larsen ——————————-

2. Yv:
——————— Okany ——————————
Klemetti ——- Simontaival —— Rissanen
——————- Westerlund ———————-

1. Av:
Lantta - Okany
Mattila - Elorinne

2. Av:
Kiiskinen* - Korhonen
Kaňák - Larsen

3. Av:
Rissanen - Karjalainen
Lappalainen - Räsänen

3v3 jatkoajalle:

1. Kantner - Rissanen
Larsen

2. Klemetti - Curry
Westerlund

3. Mäenpää - Karjalainen
Lappalainen

Maalivahdit:
Lekkas - Jatkola

*= Kiiskisen paikalla tasakentällisin Kapanen ja Av:lla Kombe.

Viimeksi muokattu:

welldone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Bruins, Napoli
Anteeksi huutelusta vieraisiin pöytiin. En omaa ketjua löytänyt, niin täytyy tänne esittää kysymys. Kuinka Näette Jatkolan tilanteen joukkueessa? On tippunut melko selväksi kakkoseksi. Huhut kertoo ettei ihan kaikki olisi kunnossa mv-valmentajan kanssa. Onko vielä kauden loputtua joukkueessa vai lähteekö muualta hakemaan vastuuta. Lähtö Pohjois-Amerikkaan on kuitenkin tavoitteena eikä penkiltä sinne ponnisteta. Miettinen olisi Jatkolan Turkuun halunnut, mutta jatkoi Kuopiossa.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Anteeksi huutelusta vieraisiin pöytiin. En omaa ketjua löytänyt, niin täytyy tänne esittää kysymys. Kuinka Näette Jatkolan tilanteen joukkueessa? On tippunut melko selväksi kakkoseksi. Huhut kertoo ettei ihan kaikki olisi kunnossa mv-valmentajan kanssa. Onko vielä kauden loputtua joukkueessa vai lähteekö muualta hakemaan vastuuta. Lähtö Pohjois-Amerikkaan on kuitenkin tavoitteena eikä penkiltä sinne ponnisteta. Miettinen olisi Jatkolan Turkuun halunnut, mutta jatkoi Kuopiossa.
Jatkola on loistava maalivahti omasta mielestäni. Vaatii itseltään todella paljon ja varmasti siksi välillä on itseluottamus koetuksella. Nämä ongelmat Mv-valmentajan kanssa käsittääkseni olivat viime kaudella, kun hommaa hoiti Ilpo Kauhanen. Nyt Santeri Hillin kanssa ainakin käsittääkseni hommat sujuu. Tietysti tästä ei ole varmaa tietoa, joten saa korjata, jos on kuullut jotain muuta. Maalivahdit kypsyy hitaammin kuin muut ja kyllä se vastuu tulevilla kausilla kasvaa. En usko, että siirtyy liigan sisällä mihinkään.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Mikäli VeljCastia on uskominen, niin Jatkola jättää KalPan kauden päätteeksi.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
En ole VeljCastia kauheasti kuunnellut, niin kysyn paremmin tietäviltä, oliko heillä tietoa mihin Juhi siirtyy.
Olet KalPalainen etkö kuuntele VeljCastia? Shame on you.

Ei tainnut Metusalem mainita minne menee. Ei vain jatka täällä.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olet KalPalainen etkö kuuntele VeljCastia? Shame on you.

Ei tainnut Metusalem mainita minne menee. Ei vain jatka täällä.
Pahoittelut, täytyy parantaa tapani ja kuunnella enemmän myös VeljCastia :D. Mutta joo, harmi sinänsä, lupaava vahti Juha on, mutta jos kokee, että kehittyy paremmin muualla, niin olkoon sitten niin.

welldone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Bruins, Napoli
Nämä ongelmat Mv-valmentajan kanssa käsittääkseni olivat viime kaudella, kun hommaa hoiti Ilpo Kauhanen
Ihan tätä kautta kuulemani ongelmat koskee. Tulee mieleen haluaako nuori mies liian paljon liian äkkiä ja on vaikea valmennettava? Potentiaalia löytyy, mutta kovat odotukset luo paineita ja henkinen kantti tehdä rauhassa töitä vaatii kehitystä?

Katiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pari viikkoa vielä niin Kiiskinen on takas askissa, varmasti iso lisäys tuohon joukkueeseen nimen omaan henkisellä tasolla ja saadaan oikea Kapteeni kentälle eikä mitään Jepukoita mitkä ei tee joukkueen eteen mitään :D Kukas sieltä tippuu kokoonpanon ulkopuolelle kun Kisu nousee takas rosteriin?

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pari viikkoa vielä niin Kiiskinen on takas askissa, varmasti iso lisäys tuohon joukkueeseen nimen omaan henkisellä tasolla ja saadaan oikea Kapteeni kentälle eikä mitään Jepukoita mitkä ei tee joukkueen eteen mitään :D Kukas sieltä tippuu kokoonpanon ulkopuolelle kun Kisu nousee takas rosteriin?
Jos puhtaasti peliesityksiä mietitään, niin Kapanen on liipaisimella varmasti ekana.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan tätä kautta kuulemani ongelmat koskee. Tulee mieleen haluaako nuori mies liian paljon liian äkkiä ja on vaikea valmennettava? Potentiaalia löytyy, mutta kovat odotukset luo paineita ja henkinen kantti tehdä rauhassa töitä vaatii kehitystä?
Okei, en yllättyisi kyllä, jos tilanne on juuri tuo, koska viime kaudellakin tosiaan oli Mv-valmentajan kanssa ongelmia. Harmi homma, jos heittää potentiaalinsa hukkaan olemalla vaikea valmennettava.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Todella harvoin ehdotan ketjumuutoksia mutta nyt kun huomasi minkälainen kemia Mäenpäällä ja Karjalaisella on niin tekisin seuraavanlaiset muutokset:

Mäenpää - Rissanen - Karjalainen

Klemetti - Curry - Kantner

Kombe - Korhonen - Simontaival
Jumankauta, täysin sitä, mitä itsekin olen ajatellut! Tuosta sitten Kombe Kisun paikalta pois, kun palaa ja laitetaan Kombe neloseen. Näin hommat toimisi todella hyvin.

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Okei, en yllättyisi kyllä, jos tilanne on juuri tuo, koska viime kaudellakin tosiaan oli Mv-valmentajan kanssa ongelmia. Harmi homma, jos heittää potentiaalinsa hukkaan olemalla vaikea valmennettava.
Mistä nämä jutut ovat peräisin, että Jatkola olisi jotenkin vaikeasti valmennettava?
Ainakin mitä itse olen jutellut Jatkolaa valmentaneiden veskakoutsien kanssa, niin Jatkola on helppo valmennettava, koska huolehtii itse asiaoista kuten Kilpeläinen aikoinaan. Ainut mistä on koutsit olleet hieman huolissaan on henkinen kantti, mutta sen luulisi iän myötä parantuvan.
Enemmän minä olisin huolissani siitä mitä KalPan tämän hetken mv koutsi tekee veskareiden peluutuksen suhteen. Sen olen kuullut että Karjalainen antaa veskakoutsin hänen joukkueissaan aika pitkälle päättää kuka pelaa, mutta nyt kun on kokematon veskakoutsi, niin toivoisi että päävalmentaja ottaisi hieman enemmän ohjia omiin käsiin ja antaisi tällä hetkellä selkeästi enemmän pelejä Lekkasille, koska hän on ollut selkeästi parempi viime peleissä.

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Todella harvoin ehdotan ketjumuutoksia mutta nyt kun huomasi minkälainen kemia Mäenpäällä ja Karjalaisella on niin tekisin seuraavanlaiset muutokset:

Mäenpää - Rissanen - Karjalainen

Klemetti - Curry - Kantner

Kombe - Korhonen - Simontaival
Samaa mieltä. Karjalaiselle todellakin annettava kunnon ketjukaverit heti alkuun. Nämä koostumukset toivon näkeväni ensi perjantain pelissä.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mistä nämä jutut ovat peräisin, että Jatkola olisi jotenkin vaikeasti valmennettava?
Ainakin mitä itse olen jutellut Jatkolaa valmentaneiden veskakoutsien kanssa, niin Jatkola on helppo valmennettava, koska huolehtii itse asiaoista kuten Kilpeläinen aikoinaan. Ainut mistä on koutsit olleet hieman huolissaan on henkinen kantti, mutta sen luulisi iän myötä parantuvan.
Enemmän minä olisin huolissani siitä mitä KalPan tämän hetken mv koutsi tekee veskareiden peluutuksen suhteen. Sen olen kuullut että Karjalainen antaa veskakoutsin hänen joukkueissaan aika pitkälle päättää kuka pelaa, mutta nyt kun on kokematon veskakoutsi, niin toivoisi että päävalmentaja ottaisi hieman enemmän ohjia omiin käsiin ja antaisi tällä hetkellä selkeästi enemmän pelejä Lekkasille, koska hän on ollut selkeästi parempi viime peleissä.
Lähinnä tarkoitin juuri tuota henkistä kanttia, olen ymmärtänyt, että Juha vaatii itseltään välillä aivan liikaa. Ei siis kyse ole siitä, etteikö olisi persoonana erittäin helppo valmennettava, ihan jo itsekin Juhan kanssa jutelleena voin sanoa, että on erittäin sopeutuvainen ja ihmisläheinen luonne. Lähinnä kyse on siitä, että yksi huonompi erä tai peli ohjaa tulosta liikaa, toki parannusta viime kauteen nähden on tapahtunut siinä.

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä kiteytyy omakin pointtini. Olisiko hyvä rauhoittaa vielä tämä kausi ja kasvaa tälläkin osa-alueella kohti huippuveskiksi tulemista.
Tätä veikkaan, että on nyt tapahtumassa. Lekkas pelaa suurimman osan peleistä ja Juha sitten antaa tukea. Itse kyllä toivon, vaikka huhut eivät tätä tuekaan, että jatkaisi myös tämän kauden jälkeen täällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy