Olihan se päättänytOliskohan Okany taas päättänyt tehdä maalin. Katsotaan miten käy.
Olihan se päättänytOliskohan Okany taas päättänyt tehdä maalin. Katsotaan miten käy.
Karjalainen nyt aluksi nosti 1. Kenttään, 3. erässä.Mäenpää - Rissanen - Okany. Saa suorittaa valmennusjohto – tämä ykköskentäksi seuraavaan peliin, kiitos.
Jep. Mitä siinä kesti aikaa tajuta... oliko pelikellossa lähemmäs 55.30?Karjalainen nyt aluksi nosti 1. Kenttään, 3. erässä.
Noissa kentissä voisi olla ideaakin!Itse olen jo menettänyt toivon sen suhteen, että näen Mäenpään Rissasen rinnalla tällä kaudella.
Eipä siinä, ymmärrän kyllä jollakin tasolla tuon Karjalaisen kiveen hakatun Mäenpää - Räsänen -Simontaival - kentänkin. Onhan siinä sellaista orastavaa kemiaa, mutta...
Ehkäpä se siitä, kun Aapelikin osoittaa viimein heräilemisen merkkejä tähän kauteen.
Okanya vois kyllä kokeilla isommallakin tulosvastuulla, kun tuntuu olevan lapa kuuma.
Okany - Rissanen- Kantner
Mäenpää - Räsänen - Simontaival
Klemetti - O.Kapanen - Korhonen
Immonen - Lantta - Tavernier
Pitkänen
Olen tässä jo 31 ottelun verran ihmetellyt, että kuinkahan kauan tätä orastavan kemian puhkeamista pitää vielä odotella? Sama koskee Klemetin ja Rissasen peluuttamista samassa ketjussa. Tässä ajassa olisi joku vähän hätäisempi valmentaja ehtinyt muutaman muunkin vaihtoehdon kokeilla läpi.Eipä siinä, ymmärrän kyllä jollakin tasolla tuon Karjalaisen kiveen hakatun Mäenpää - Räsänen -Simontaival - kentänkin. Onhan siinä sellaista orastavaa kemiaa, mutta...
Savolaista vaatimattomuutta; Tulis nyt ees joku Draisaitl! Eikö seura vastaa ollenkaan kannattajien toiveisiin, aika huolestuttava tilanne kun täällä toivotaan KalPaan noin matalan profiilin hankintoja.Lantta-Okany on loistava tutkapari. Jos saa haaveilla ketjukoostumuksia niin siihen toiselle laidalle esim. Draisaitl tai vastaava.
Huomasitko kohdan "tai vastaava". Näinä aikoina Tavernier voi olla hyvinkin se vastaava. Harmi kun Rissanen on sentteri. Ehkä hain ajatusta jonkunlaisesta pelintekijän taidot omaavasta pelaajasta tuohon rymykaksikon rinnalle.Savolaista vaatimattomuutta; Tulis nyt ees joku Draisaitl! Eikö seura vastaa ollenkaan kannattajien toiveisiin, aika huolestuttava tilanne kun täällä toivotaan KalPaan noin matalan profiilin hankintoja.
Huomasin kohdan ja ymmärsin tarkoituksesi. Viestini oli aikaialla täysin sarkasmiaHuomasitko kohdan "tai vastaava". Näinä aikoina Tavernier voi olla hyvinkin se vastaava. Harmi kun Rissanen on sentteri. Ehkä hain ajatusta jonkunlaisesta pelintekijän taidot omaavasta pelaajasta tuohon rymykaksikon rinnalle.
Hyvä, eli vaadimme Draisaitlin Kuopioon tai muuten..Huomasin kohdan ja ymmärsin tarkoituksesi. Viestini oli aikaialla täysin sarkasmia
Karjalainen on siis nero!!!Okanyn pitää maalata sitten neloskentässä. Eipä siinä, käähän se nuinnii!
Siltähän se vähän näytti joo, kun lämärillä kokeili itse lopussa.Luulis, että kohta Jasua alkaisi turhauttamaan, maalin teko ei ole itsestä kiinni!
Karjalaisen pitäisi, mutta olen jo menettänyt uskoni, että mitään tapahtuu.Mitkähän on Rissasen ajatukset laitureista, kun huippu syötöistä huolimatta eivät edes tyhjään rysään osu? Jokohan Karjalainen voisi ensi vuonna muuttaa tuon ykkösen!?