Koko valmennusjohto jatkaa kevääseen 2008

  • 5 483
  • 59

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
In your face Pori (vai missä vitussa tuota SK:tä luetaankaan)

salla kirjoitti:
..ilo tuplaantui SK:n ansiosta. Kiitos! Katkeruus on hieno asia.
Enpä olisi uskonut sanovani tätä, mutta..kröhöm...oottekonää katteellissii meidän organisaatiolle?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nokkis kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista

Siltä se vähän vaikuttaa kyllä. Mukavaahan se on, että löytyy huumorimiehiä tuoltakin suunnalta.

Ja kaikkien tulisi muistaa, että ainakaan itse en ole SK:ssa töissä, Korkista en tiedä. Niin, että minähän en ole katkera mistään, kunhan toin vaan uutisen teidänkin tietoonne.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta! Me ollaan rikollisia!
Tämä alkaa kahva-homma mennä jo yli meikäläisen käsityskyvyn. Sääliksi käy SK:n jutun kirjoittajaa. Kaverilla on ilmeisesti paha olla. Yritetään ymmärtää ja nautitaan tästäkin 'kunnianosoituksesta'.
Minä lähdenkin tästä kahvi... ei vaan kahvalle! x)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mun mielestä se vaan oli hyvä kannanotto asiaan.

Kannattaa kuitenkin huomioida että usein SK lainaa STT:n uutiset sellaisenaan. Vielä tosin tähän aikaan siellä toimituksessa lienee urheilutoimittajiakin töissä joten joku kavereista on saattanut hupailla otsikolla. (Toivotaan että J-P Mikola niin syy ei mene Ässäfanien niskaan)
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Näkkäri kirjoitti:
Ja kaikkien tulisi muistaa, että ainakaan itse en ole SK:ssa töissä, Korkista en tiedä. Niin, että minähän en ole katkera mistään, kunhan toin vaan uutisen teidänkin tietoonne.
Ei sitä kukaan ole tainnut epäilläkään, onneksi. Ja tuskin koko otsikosta kukaan jaksaa mitään viikon dissausmielialoja vetää, lähinnä vain naurattaa. Noh, tapansa kullakin uutisoida.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mahtavaa!!! Sehän on nyt aivan sama mitä pelaajia Jyppiin jatkossa hankitaan koska Alatalo taikoo heistä ihan liigajyriä ihan tuosta vaan. Seppänen ON paras pomo :)

Ja kyllä hymy vaan leveni tuosta SK:n lainauksesta :))

Niin ja onhan se muukin tiimi siinä valmennuksessa hyvä pitää jatkossakin!

Jyp: Suomen mestari ainakin vuosimallia 2006-2008.

Hahaa!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tuohon tosiaan ole mitään lisättävää... Hemmetin hieno homma!

Itse odotin, että vuoden jatkopahvilla olisi Alatalo jatkanut - kaksi on jo bonusta ja tietysti vielä parempi homma.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
korkki kirjoitti:
Mun mielestä se vaan oli hyvä kannanotto asiaan.

Uutinen ei ole mikään paikka kannanotoille. Otteluraportti, kommentti tai kolumni voivat olla, mutta ei uutinen. Se on sävyltään mahdollisimman neutraali, eikä minusta ole neutraalia puhua kahvakiekosta minkään joukkueen kohdalla. Melkoinen rimanalitus toimitukselta noin ammatillisessa mielessä.

Itse jatkosopimushan on mitä mainioin asia. Tuskin on mitään katastrofikausia odotettavissa niin kauan kuin Alatalo valmentaa, ja Piispaset, Lahdet, Leppäset jne. saavat yrittää kunnon läpimurtoa kotikaupungissa asiantuntevassa valmennuksessa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jumakauta juu nääs päivää, ei ole huolen häivää! Olipa mukavaa avata JA:n etusivu ja lukaista pitkän päivän jälkeen hieno uutinen. JYPissä jatkuvuus on taattu pariksi vuodeksi, ja se merkitsee meille kannattajille mukavia aikoja. Organisaatioon on löydetty sopivat palikat, ja nyt muutama täsmähankinta pelaajistoon niin...no, ei tämä nykyinenkään tilanne huonolta näytä. Eteenpäin on menty, oikeasti.

Ja Satakunnan Kansan toimittajan suoritus...huhhuh...käytösrangaistus ja kirjoituskieltoa. Ei uskoisi, että jollakin aikuisella ihmisellä ottaa valmentajasopimuksen julkistus (sic!) niin koville, että henkinen ikä laskee 10-vuotiaan tasolle. Urheilu näemmä saa tuneet pintaan, sillä en usko, että kyseinen aviisi otsikoi Sauli Niinistön presidenttiehdokkuuden vahvistumisen tyyliin "Kokoomus jatkaa Niinistön köyhät kyykkyn -politiikalla"...Sinänsä uutisiin saataisiin kyllä näin enemmän mielenkiintoa...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnea

Hyvä, että jossain osataan. Olisi ollut kiinnostavaa testata, miten Alatalon opit soveltuvat isoon organisaatioon...pienessä ja pippurisessahan ne on jo hyviksi havaitut.
Vaikka maajoukkue ja Jokerit ovatkin valmentajineen ihan hukassa, niin on koko Suomen kiekkoilun voitto, että esimerkiksi Jyväskylässä ja Hämeenlinnassa tehdään Helsingin ylijäämämiehistä pelaajia. Vielä syyskuussa sanottiin eräänkin Jokeri-vaikuttajan suulla, että yksikään Jypin pelaaja ei mahtuisi Jokereihin...nyt taitaa olla jo toisin päin. Go Arsi Piispanen, Go!
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Satakunnan Kansalta kyllä todella lapsellista touhua. Ennen kuin porilaiset ystävämme johtavien provokaattoriensa johdolla iskevät osui ja upposi-kommenteillaan niin täytyy ihan vilpittömästi todeta, että minua käy sääliksi kyseinen toimittaja ja päätoimittaja, joka sallii tuommoista esiintyvän lehtensä tuotoksissa. Ei tuo kuulu ammattilehden journalismiin, ei mihinkään. Lapsellisiin palstaprovoihin kylläkin, mutta toimittaja osoittikin olevansa samalla tasolla. Tunnen syvää myötähäpeää!

Mutta mitäpä näistä, kukin tyylillään. Meillä on valmentaja, jätämme pienjyrsijät muille.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ELÄMÄ HYMYILEE!

Valmennustroikka jatkaa. Menestymisen edellytykset pysyvät kasassa pitemmälläkin tähtäimellä. Kiitos. On tää hienoa...

Huerzo kirjoitti:
Ja Satakunnan Kansan toimittajan suoritus...huhhuh...

Häh, mitä tuosta suuttumaan... Tässähän se juuri näkyy että nyt on JYPissä tehty asioita oikein, kun muilla liigapaikkakunnilla aletaan jo inhota täysillä... Poistun luonnostelemaan kuittailuhuutoja Ässien seuraavaa vierailua varten. (Miten olisi vaikka lakana tekstillä "Eiks teidänkin kannattais kahvata?")
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huerzo kirjoitti:
Jumakauta juu nääs päivää, ei ole huolen häivää! Olipa mukavaa avata JA:n etusivu ja lukaista pitkän päivän jälkeen hieno uutinen. JYPissä jatkuvuus on taattu pariksi vuodeksi, ja se merkitsee meille kannattajille mukavia aikoja. Organisaatioon on löydetty sopivat palikat, ja nyt muutama täsmähankinta pelaajistoon niin...no, ei tämä nykyinenkään tilanne huonolta näytä. Eteenpäin on menty, oikeasti.

Ja Satakunnan Kansan toimittajan suoritus...huhhuh...käytösrangaistus ja kirjoituskieltoa. Ei uskoisi, että jollakin aikuisella ihmisellä ottaa valmentajasopimuksen julkistus (sic!) niin koville, että henkinen ikä laskee 10-vuotiaan tasolle. Urheilu näemmä saa tuneet pintaan, sillä en usko, että kyseinen aviisi otsikoi Sauli Niinistön presidenttiehdokkuuden vahvistumisen tyyliin "Kokoomus jatkaa Niinistön köyhät kyykkyn -politiikalla"...Sinänsä uutisiin saataisiin kyllä näin enemmän mielenkiintoa...
Juuri näin. Naulan kantaan! Hyvä Huerzo. Enpä ole näin kuumana jääkiekkouutisoinnin suhteen käynyt vähään aikaan, kun näin tuon otsikon. Helvetti! Eiköhän ks. toimittaja kuule kunniansa, mutta ei tuota enää saa tekemättömäksi...perhanan idiootti.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
nikolaimakarov kirjoitti:
Hyvä, että jossain osataan. Olisi ollut kiinnostavaa testata, miten Alatalon opit soveltuvat isoon organisaatioon...pienessä ja pippurisessahan ne on jo hyviksi havaitut.
Vaikka maajoukkue ja Jokerit ovatkin valmentajineen ihan hukassa, niin on koko Suomen kiekkoilun voitto, että esimerkiksi Jyväskylässä ja Hämeenlinnassa tehdään Helsingin ylijäämämiehistä pelaajia. Vielä syyskuussa sanottiin eräänkin Jokeri-vaikuttajan suulla, että yksikään Jypin pelaaja ei mahtuisi Jokereihin...nyt taitaa olla jo toisin päin. Go Arsi Piispanen, Go!
Alatalon opit ovat hyvin yksinkertaiset. Eikö muualla tosiaan osata kahvata ilman Alataloa?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Suomi-Salama kirjoitti:
Satakunnan Kansalta kyllä todella lapsellista touhua. Ennen kuin porilaiset ystävämme johtavien provokaattoriensa johdolla iskevät osui ja upposi-kommenteillaan niin täytyy ihan vilpittömästi todeta, että minua käy sääliksi kyseinen toimittaja ja päätoimittaja, joka sallii tuommoista esiintyvän lehtensä tuotoksissa. Ei tuo kuulu ammattilehden journalismiin, ei mihinkään. Lapsellisiin palstaprovoihin kylläkin, mutta toimittaja osoittikin olevansa samalla tasolla. Tunnen syvää myötähäpeää!
Tuskin on tuollainen otsikko huomenna oikeassa lehdessä, kuitenkin minä ja moni muukin mieltää nämä nettiuutiset ihan eri jutuiksi. Sitäpaitsi Ässiä on tänä syksynä lyöty paljon ja myös aiheettakin välillä. Uskoisin että myös Keskisuomalaisessa...

Osui ja upposi kuten itsekin toteat...
 

Naughty_S

Jäsen
korkki kirjoitti:
Osui ja upposi kuten itsekin toteat...

No lähinnä kai tuo on säälinsekaista hymähtelyä ja naureskelua aiheuttanut. Tosin se, että tämä tulee taantuma-alueelta Porista, ei kyllä yllätä. Kateus on paitsi perisuomalainen, näköjään myös periporilainen synti.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
korkki kirjoitti:
Tuskin on tuollainen otsikko huomenna oikeassa lehdessä, kuitenkin minä ja moni muukin mieltää nämä nettiuutiset ihan eri jutuiksi. Sitäpaitsi Ässiä on tänä syksynä lyöty paljon ja myös aiheettakin välillä. Uskoisin että myös Keskisuomalaisessa...

Osui ja upposi kuten itsekin toteat...

Minä miellän nettilehden ihan samanlaiseksi kuin paperilehdenkin. Myös juridisesti ne sitä ovat. Jos Keskisuomalainen kirjoittaisi uutisen Ässistä tuohon tyyliin, pitäisin sitä yhtä surkeana journalistisena tuotoksena ja harkitsisin vakavasti tilauksen lopettamista. Samoin, jos Jatkoaika julkistaisi uutisen tuohon sävyyn, pitäisin sitä täydellisenä rimanalituksena, vaikka henkilökohtaisesti nimimerkkinä Suomi-Salama olisinkin palstalla sitä mieltä, että Ässät on pellejoukkue. Nyt on kyse puoleltani journalistisen ammattitaidon vaatimuksesta, ei muusta. Sen täydellisestä sivuuttamisesta tunnen myötähäpeää SK:ta kohtaan.

Minulla ei muuta tähän. Pitäisi kai pysyä aiheessakin.
 

stng

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, kieroutunutta IFK sympatiaa
Kiitoksia Seppänen.
Kiitoksia Matti. Osoitit että onneksi maailmassa näköjään on siis muitakin arvoja jäljellä kuin lööppijulkisuus ja s******llinen ahneus.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
korkki kirjoitti:
Tuskin on tuollainen otsikko huomenna oikeassa lehdessä, kuitenkin minä ja moni muukin mieltää nämä nettiuutiset ihan eri jutuiksi.

No minä olen muutamassa alan työpaikassa ollut, aika paljon SK:ta isommissakin, sekä opiskellut alaa aika monta vuotta. En kuitenkaan ole tällaiseen näkökulmaan törmännyt ennen, vaan työpaikoissani lehden nettisivut ovat kyllä olleet ihan yhtä vakava foorumi kuin itse paperilehtikin, ja niihin pätevät samat journalismin lait kuin lehteenkin. Mutta toki jos korkki kavereineen on tätä mieltä, niin silloin minä, aikaisemmat työnantajani sekä minua opettaneet professorit ovat väärässä. Pitääkin lähettää proffille palautetta erheellisestä opetuksesta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko kommentoida vielä ilman minkäänlaista provoamista, että enää en ihmettele niitä parin kauden takaisia vääntöjä JYP-Ässät otteluketjuissa. Muutama nimimerkki on ottanut nyt täysin syyttä herneet oikeen kunnolla nekkuun tuosta pienestä ja hassusta otsikosta. Ei saa ottaa niin vakavasti hei, huumoria elämään nyt välittömästi. Pisti oikeen pään pyörimään täällä päätteen takana moinen reagointi. Ymmärrän, että JYP on monelle iso ja pyhäkin asia, mutta ei tuo saisi silti minun mielestäni loukata ketään. Sen pitäisi ainoastaan hymyilyttää.

Se siitä aiheesta.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Näkkäri kirjoitti:
Pakko kommentoida vielä ilman minkäänlaista provoamista, että enää en ihmettele niitä parin kauden takaisia vääntöjä JYP-Ässät otteluketjuissa. Muutama nimimerkki on ottanut nyt täysin syyttä herneet oikeen kunnolla nekkuun tuosta pienestä ja hassusta otsikosta. Ei saa ottaa niin vakavasti hei, huumoria elämään nyt välittömästi. Pisti oikeen pään pyörimään täällä päätteen takana moinen reagointi. Ymmärrän, että JYP on monelle iso ja pyhäkin asia, mutta ei tuo saisi silti minun mielestäni loukata ketään. Sen pitäisi ainoastaan hymyilyttää.

Se siitä aiheesta.


Huomasihan joku muukin tämän sentään...Ihmeellisesti vedetään herneet välittömästi syvälle nenään kun joku sanoo jotain negatiivista JYPistä, vaikka kuinka se olisi huumorilla sanottua. Tuota en jaksa ymmärtää.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Näkkäri kirjoitti:
Ei saa ottaa niin vakavasti hei, huumoria elämään nyt välittömästi.
Uutisoiko SK silloin Tarja Halonen voitti presidentin vaalit, että "Lesbo presidentiksi"? Näkkärin mielestä tuokin varmaan sopisi itseään vakavana pitävän median sivuille.

En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse en ole suuttunut. Lähinnä huvittunut. Ja jos hauskuuttaminen oli tuon uutisen funktio, niin se toimi minun suhteeni. Tosin hauskuus on siinä, että SK:n pikauutisia "toimittaa" 16-vuotias poika.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Kyllähän SK:n uutinen otsikko nauratti. Tuskin siitä nyt kannattaa vetää herneitä nenään.

Mutta hieno uutinen Jypille. Nyt valmennuksella on työrauha jatkaa tekemisiään. Varmasti tämä tieto auttaa myös ensi kauden joukkueen kasaamisessa. Ehkä Alatalon ansiosta voidaan saada pari tasokasta kotimaista pelaaja houkuteltua jyväskylään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös