Jotain on mullakin..
Oletan, että kysymys on ainoastaan pitkäsoitoista.
Koko tuotanto löytyy seuraavista:
Pantera
Metallica
Machine Head
Soundgarden
Nirvana
Sentenced
Pro-Pain
T.Rautiainen & Trio Niskalaukaus
Nightwish
Faith No More
Sitten lähes täydelliset sarjat, joista suurimmasta osasta puuttuu lähinnä uusimmat levyt syystä, että bändin linja on muuttunut suuntaan joka ei minun korvaa enää miellytä.
Megadeth
Paradise Lost
Pearl Jam
Offspring
L 7
CMX
Suicidal Tendencies
Pearl Jam
LP -levyinä minulla oli aikanaan Hurriganes lukuunottamatta Live at Metropolia, Iron Maiden, W.A.S.P :), KISS lukuunottamatta unmaskedia, Klamydia, Hassisen Kone, YÖ, Motörhead lukuunottamatta No sleep 'til hammersmithiä, Slayer lukuunottamatta Seasons in the abyssia. Sittemmin levysoittimen hajottua luovuin äärimmäisen typeränä myöskin kaikista vinyylilevyistä ja vieläpä aivan liian halvalla. Nyt olisi kiva harrastaa nostalgiatrippailua, kuunnella vanhoja levyjä ja naureskella musiikkimaun kehitykselle. Matchboxista, Crazy Cavanista, Stray Catsista, Hurriganesista, Hassisen koneen, Kissin, Waspin ym. kautta Yöhön, Sielun veljiin ym. ja siitä sitten Panteraan, Slayeriin, Metallicaan, Machine Headiin, Hauntediin, Sentencediin jne..
Miten sitä sanotaan..ikä rauhoittaa? Ei ainakaan ole tuo pätenyt minun musiikkimaun kohdalla. Vielä 10-15 -vuotta sitten en olisi voinut kuvitellakaan, että odotan tällä hetkellä nälkäisenä DDR -hallissa 4.10 -rysähtävää Tattoo the Planetia :)