Mainos

Koko tuotanto?

• 2 499
  • 44

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omistatko kenties jonkun yhtyeen koko tuotannon?
Tähän ei vastaukseksi käy Crazy Town, Linkin Park tai Safri Duo.
:)

KISS:
yhteensä 42 levyä, kaikki viralliset ja ei-niin-virallisia
sekä kymmenkunta LP-levyä.

Green Day:
Kuusi levyä, pitäisi olla kaikki.

Blink 182:
Kaikki viisi levyä.

Omistin myös Klamydian kaikki levyt, mutta myin ne rahanpuutteessa pois, hölömö minä.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omistan kaikki The Arkin sekä Manboyn sinkut sekä molempien albumit, mutta kun yhteismäärät ovat 6 ja 4, se ei ole suurikaan saavutus. :) Kokoelmastani löytyy lähemmäs 50 Blur-levyä, mutta bändin koko tuotantoa kukaan ei koskaan tule saamaan kokoon, sen verran erikoisia importteja, promoja ym. siihen kuuluu.

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
täysiä kokoelmia..

taitaa olla tasan kolme.
Ovat Green Day, Rage Against the Machine ja PennyWise.

Tosin sen verran täytyy tunnustaa, että ihan kaikkia sinkkuja ja eepeitä en omista, livelevyt omistan kylläkin kaikilta, ainakin luulen niin. Johtunee siitä, että ko. bändien livetaltioinnit ovat keskimäärin parempaa kuunneltavaa, kuin hengettömät studioäänitteet, jotka kuulostavat hiukan väkisin väännetyiltä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaisia bändejä, joiden kaikki albumit omistan on lukemattomia, mutta TOSIMIEHET omistavat myös mahdollisimman paljon singlejä...

Manic Street Preachersilta pitäisi olla kaikki virallisesti julkaistut biisit. Varhainen flexidisc UK Channel Boredom tosin vain CD:lle poltettuna MP3:na. Tämä ei tarkoita sitä, että omistaisin ne alkuaikojen huikeat keräilyharvinaisuudet, kaikki niillä olevat biisit on julkaistu myös muualla.

Samaten CMX:ltä, joskin Johannes Kastaja on vain MP3:sta CD:lle poltettuna. Ne muutama alkuaikojen joillain kokoelmilla julkaistut demobiisit on myös vain MP3-muodossa.

Manboylta omistan koko huikean tuotannon 1 albumi + 3 singleä.

Lemonatorilta on myös kaikki julkaistut biisit, joskin muutama vain CDR-versiona.

U2:lta kaikki albumit ja lähes kaikki CD-muodossa löytyvät sinkut.

Oasiksekta on myös lähes kaikki mahdolliset singlet (ja tietysti albumit). Tavallaan hölmöä, sillä en juuri ole bändistä perustanut sitten Morning Gloryn, mutta keräilyvaihde jäi päälle. Toiseksi Morning Gloryn jälkeisen tuotannon parhaat palat löytyy juuri sinkkujen takapuolelta.

Sen verran vielä, että esim. Manicsin ja U2:n kohdalla en ole viitsinyt sellaisia sinkkuja hankkia, millä on vain jotain remix-paskaa tai studioversioinakin julkaistuja liveraitoja.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkibändini Roxetten koko tuotantoa minulla ei ole, eikä ikävä kyllä tule koskaan olemaankaan :( Bändi kun on ollut kasassa 14 vuotta ja menestystä on tullut maailman joka kolkalla, on eri maiden promoja, livetaltiointeja yms. mahdotonta hankkia. Yritys minulla on kuitenkin kova, sillä omistan noin 100 Roxette-aiheista levyä. Roxette-aiheisilla tarkoitan myös Gesslen ja Fredrikssonin soolo-levyjä, sivuprojekteja, aikasempia bändejä ja sen sellaisia. Rahallisesti arvokkain levyni taitaa olla Gesslen&Fredrikssonin signeeraama eka Roxetten sinkku.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on suomalaista

Olen onnistunut haalimaan kokoelmiini kaikki seuraavien artistien ja yhtyeiden levyt:

Juice Leskinen
Irwin Goodman
Frederik
Eppu Normaali
Popeda
Hassisen Kone (ei niitä montaa olekaan)
Sielun Veljet
Sleepy Sleepers
Freud, Marx, Engels & Jung
Miljoonasade
Juliet Jonesin Sydän

Nyt keräilen Junnu Vainion levyjä

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hassisen Konetta omistan kaikki kolme LP.tä + kokoelman. Lisäksi kaikki julkaistut sinkut on jossain muodossa tallessa. Eppujen kaikki LP.t on myöskin kasassa. Sinkkujen B-puolet, joita ei ole julkaistu LP.llä puuttuvat. Siinähän ne olivat.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
minä omistan kaikki tuntemani (allmusicista katsottuna) radioheadin, portisheadin, sneaker pimpsin ja massive attackin kipaleet. tosin mp3 muodossa, mutta omistan kuitenkin :)

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
voooi minua

Haluaisin omistaa rokun kokoelman lisäksi:

-kauko röyhkän
-dave lindholmin
-kari peitsamon(ei sentään)
-tuomari nurmion
-vesku loirin
-jonkun asteinen finnhits kokoelma oiskiva
-cmx (edit)

mutta pihinä ja tylsänä miehenä olen lähinnä tyytynyt muutamaan viralliseen ja useaan kopioituun tuotokseen.

eniten:

-doors (4 cd)
-metallica (kaikki alkuperäisen kokoon panon albumit)

edit: myös radioheadin ja beautful southin tuotokset olis kiva saada.

Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Omistan Metallican, Megadethin, Kornin kaikki albumit ja joskus omistin myös Bad Religionin kaikki albumit, mutta en enää.

Niin ja Rage against the machinen, Panteran ja Limp Bizkitin kaikki levyt.

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Multa löytyy koko tuotannot ainakin seuraavilta yhtyeiltä:

-Metallica (n. 30 cd:tä + vinyylejä + mm. bootleggejä ja vain Amerikassa julkaistuja sinkkuja)
-Rage Against The Machine (myös vain Japanissa julkaistu Live & Rare-cd)
-Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
-Machine Head
-SubUrban Tribe
-Beastie Boys
-Biohazard
-Faith No More
-Hellacopters
-Pantera
-Red Hot Chili Peppers

...Nämä nyt ainakin muistin tässä äkkiseltään.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
AC/DC KOKONAAN

Paitsi, Bon fire muuten uupuu kokoelmistani.

Löysin virosta,jonkun paikallisen levyntekijän luomuksen AC/DC best of 1 ja 2.Tällaisia levyjä ei tunneta virallisissa levyjulkaisuissa,joten mulla taitaa olla enemmän kuin koko tuotanto.;)

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Kyllähän ne täydet sarjat rajoittuvat näihin vähemmän levyttäneisiin kotimaisiin bändeihin, kuten TR&TN, Lyijykomppania, Mana Mana, Tenhi, This Empty Flow... tai sitten ulkomaisiin kulttinimiin, kuten Lycia, Dead Can Dance (tosin pelkästään kokoelmalla julkaistu "The Protagonist" löytyy vain kasettikopiona)...

Joy Divisioniakin löytyy melkoinen pinkka siihen nähden, että yhtyeellä ei virallisia pitkäsoittoja ole kuin kolme. En minä varmaan ikinä täyttä sarjaa niiltä saa hankittua, kun kokoelmiakin on tullut niin monta erilaista. Ja bootlegejakin on julkaistu useita.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
AC/DC kokonaan, tosin osa kasetteina:( Bonfirekin löytyy..
Kingston Wall kokonaan, uusimpana mallina missä on bonus cd:t mukana.
RATM kokonaan
Metallica kokonaan

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kun lasketaan koko tuotannoksi vain lp:t niin:

Sub-Urban Tribe
Moon Cakes
Ultra Bra
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit

Ja aika monta Juicen levyäkin löytyy.

Köyhyys ei ole valttia musiikin keräämisessä.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eppua ja Popedaa ei enää kovin paljon puutu... lähiaikoina molemmilta omistan toivottavasti koko tuotannon. Trance-ryhmä Astral Projectionilta omistan usemman levyn, mahdollisesti kaikki kun en ole ihan sata mitä kaikkea ovat julkaisseet.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Tommy

Omistin myös Klamydian kaikki levyt, mutta myin ne rahanpuutteessa pois, hölömö minä.

VIRHE!

Täältä tähän

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jotain on mullakin..

Oletan, että kysymys on ainoastaan pitkäsoitoista.
Koko tuotanto löytyy seuraavista:

Pantera
Metallica
Machine Head
Soundgarden
Nirvana
Sentenced
Pro-Pain
T.Rautiainen & Trio Niskalaukaus
Nightwish
Faith No More

Sitten lähes täydelliset sarjat, joista suurimmasta osasta puuttuu lähinnä uusimmat levyt syystä, että bändin linja on muuttunut suuntaan joka ei minun korvaa enää miellytä.

Megadeth
Paradise Lost
Pearl Jam
Offspring
L 7
CMX
Suicidal Tendencies
Pearl Jam

LP -levyinä minulla oli aikanaan Hurriganes lukuunottamatta Live at Metropolia, Iron Maiden, W.A.S.P :), KISS lukuunottamatta unmaskedia, Klamydia, Hassisen Kone, YÖ, Motörhead lukuunottamatta No sleep 'til hammersmithiä, Slayer lukuunottamatta Seasons in the abyssia. Sittemmin levysoittimen hajottua luovuin äärimmäisen typeränä myöskin kaikista vinyylilevyistä ja vieläpä aivan liian halvalla. Nyt olisi kiva harrastaa nostalgiatrippailua, kuunnella vanhoja levyjä ja naureskella musiikkimaun kehitykselle. Matchboxista, Crazy Cavanista, Stray Catsista, Hurriganesista, Hassisen koneen, Kissin, Waspin ym. kautta Yöhön, Sielun veljiin ym. ja siitä sitten Panteraan, Slayeriin, Metallicaan, Machine Headiin, Hauntediin, Sentencediin jne..

Miten sitä sanotaan..ikä rauhoittaa? Ei ainakaan ole tuo pätenyt minun musiikkimaun kohdalla. Vielä 10-15 -vuotta sitten en olisi voinut kuvitellakaan, että odotan tällä hetkellä nälkäisenä DDR -hallissa 4.10 -rysähtävää Tattoo the Planetia :)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
TATTOO THE PLANET

Kovimmat metallikinkerit vuosikausiin. Meikäläinen on paikalla eturivissä...

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En harrasta sinkkuja muuta joitakin pitkäsoittoja CD:nä

Eppu Normaali , oli myös lp:t mutta rosvo vei per&/le ! samoin kävi Karjalaisen vinyyleille :mad:
Five Fifteen
No doubt
Ultra Bra
Maija Vilkkumaa

Sitten on paljon yhtä CD:tä vajaita bändejä, ehkä joskus :)

Roku hei, kun sulla on kaikki Irwinit kerro miltä levyltä löytyy kappale jossa lauletaan: soita kirnu soita, voi on aina voita, säilykeeksi lehmä kun se maitonsa kaiken meille antanut on.

Toinen mitä oon metsästänyt on Irwinin kappale jossa lauletaan lentävästä suomalaisesta.

Hukkasin/unohdin kasetit aikoinaan Finnairin koneeseen :(

Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tjaah, täällä näköjään lasketaan koko tuotannoksi jos omistaa pitkäsoitot, mutta ei kaikkia sinkkuja. No, noilla kriteereillä minulta löytyy "koko tuotanto" seruraavilta artisteilta ja yhtyeiltä:

Roxette (tietty)
Per Gessle
Marie Fredriksson
Gyllene Tider
Kent
Oasis
Jumper

Mielestäni koko tuotannosta ei voi kyllä puhua, mikäli ei omista kaikkia sinkkujakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy