Koko kansan TPS

  • 2 784
  • 26
Tila
Viestiketju on suljettu.

modano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hesalaisten on varmaan vaikea ymmärtää että koko muu Suomi seisoo yhteisrintamassa TPS:n takana. Jokerit ja varsinkin HIFK ovat rikollisella ja mielikuvituksettomalla pelillä yrittäneet tuhota Ssuomalaisen jääkiekon, mutta onneksi TPS on aina pitänyt aidon suomalaisen jääkiekon puolta.

Iloinen olen varsinkin siitä, että myös Hämäläiset ovat aina meidän puolellamme, kun nämä Hesalaiset aloittavat Turkulaisten ajojahdin.

Jos joskus HHIFK:n veskaria hieman kovalla mutta reilulla taklauksella koulutetaan, niin heti alkaa hurja valitus.


Toivottavasti rintamamme säilyy ja hunaja virtaa jälleen meidän aitojen Suomalaisten suunpielistä kevään saapuessa.
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Etpä voisi enemmän väärässä olla! TPS on Jokereiden ohella varmaan eniten negatiivisia tunteita herättävä joukkue. Itse olin muutama vuosi sitten erittäin tyytyväinen kun IFK voitti TPS:n finaaleissa, että se siitä stadilaisia vastaan olemisesta. Osa TPS:n ärsyttävyydestä johtuu siitä typerästä maalilaulusta, jonka nimeä en tässä viitsi edes mainita.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
What do you höpise?

Kaikki hämäläisetkö TPS:n puolella? Ei ne ole vielä ehtineet TPS:n puolelle kun ne on niin jumalattoman hitaita.

Palautetaanko jälleen mieliimme tuo IFK:n #25 J. Ruutu ja hänen törmäyksensä jonkun turkulaisen maalivahdin kanssa muutama vuosi takaperin. Kuka valitti ja mitä??
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rauhoittukaa

Modanon on ihan pakko olla Haavikon Paven veroinen ironikko, joka laittelee tänne viestejään (lukekaan myös HIFK-TPS-ketjun helmi) testatakseen saamillaan vastauksilla inhimillisen käytöksen kirjoa ja ihmisten tapoja suhtautua lukemaansa. Näin on ihan pakko olla. Onhan?
 

modano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selkään taklaaminen on eri asia kuin aito mies miestä vastaan kamppailu. HIFK:n kovanaamat ovat aina etsineet puolustuskyvyttömiä vastustajia, joihin voisi iskeä. Miksei tämä veskari ottanut taklausyta vastaan kuin mies?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh Huh!
en kyllä ymmärrä taas tota tepsifanin ihme juttua...No ehkä mun ei tarviikkaan ymmärtää tollasta i.d.i.o.o.t.t.i.a.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Kirjoitin tonne IFK-TPS ketjuun että maalivahdin päälle ajo on aina TUOMITTAVAA oli ajaja minkä joukkueen pelaaja tahansa . Nähtävästi kuitenkin Turun seudun vesijohtovesi sisältää jotain outoa mömmöä kun herra (tai mikä lie) modano kuvittelee että Turkulaisille on omat säännöt SM-Liigassa .
Sen on pakko johtua siitä vedestä en voi muuten kuvitella että joku voi kirjoittaa jotain noin älytöntä .
Juttelin äsken muuten yhden Hämeenlinnalaisen kollegani kanssa joka on kiihkeä HPK-fani ja hän tuomitsi täysin sen Josephin taklauksen eli se siitä "onneksi Hämeenlinnalaiset ovat meidän puolella teoriasta "
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
"Itse olin muutama vuosi sitten erittäin tyytyväinen kun IFK voitti TPS:n finaaleissa"

Oli varmaan kovat mestaruusjuhlat? Mitäs jos kuitenkin tarkistaisit kenet HIFK voitti finaaleissa 98 ja kenelle se hävisi vuonna 99.



Itse otsikko osoittaa vain sen, miten helposti ihmisiä saa provosoitua. Ihmetyttää miten monet ottavat tuollaisen tekstin 100% tosissaan.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti modano
Miksei tämä veskari ottanut taklausyta vastaan kuin mies?

V**** mikä juntti, hiljentäkää tää sankari. Taitaa modanolla tähdet liikkua silmissä.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Rauhoittukaa

Viestin lähetti Eldritch
Modanon on ihan pakko olla Haavikon Paven veroinen ironikko, joka laittelee tänne viestejään (lukekaan myös HIFK-TPS-ketjun helmi) testatakseen saamillaan vastauksilla inhimillisen käytöksen kirjoa ja ihmisten tapoja suhtautua lukemaansa. Näin on ihan pakko olla. Onhan?

No hei....:D :D :D

Kiitti Modano, sain taas tällekin päivälle hyvät naurut! Siis oikeesti, tää on HAUSKAA!!!

Keep on rockin' Modano :cool:
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Rauhoittukaapas ihmiset.Tämä nim.modano on läppä,joka on ennenkin kirjoitellut omaksi huvikseen mitä sattuu tänne.Jollain tai joillakin nyt vain on sellainen huumorintaju.Hänen "suosikkijoukkueensa" vaihtuminen vähän väliä kertoo myös,että tosissaan ei liikkeellä olla.Antaa olla,moderaattorit viheltäkööt pelin poikki,jos tarve vaatii.
 

Abigail

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SFC
Dodih.

Mielestäni Riksman suhtautui Joosepin taklauksen varsin
miehekkäästi - paljain nyrkein. Todisteena vaikkapa koff.net-sivuilta löytyvä kuva...
Jep. TPS - Hämeen kiekkoylpeys!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti modano
Jos joskus HHIFK:n veskaria hieman kovalla mutta reilulla taklauksella koulutetaan, niin heti alkaa hurja valitus.
Viestin lähetti modano
Miksei tämä veskari ottanut taklausyta vastaan kuin mies?
Hohhoo!!! Näähän on ihan päällikkö-juttuja! Lisää lisää!!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Bayern
Etpä voisi enemmän väärässä olla! TPS on Jokereiden ohella varmaan eniten negatiivisia tunteita herättävä joukkue. Itse olin muutama vuosi sitten erittäin tyytyväinen kun IFK voitti TPS:n finaaleissa, että se siitä stadilaisia vastaan olemisesta. Osa TPS:n ärsyttävyydestä johtuu siitä typerästä maalilaulusta, jonka nimeä en tässä viitsi edes mainita.

Ööööh. Puhummeko nyt siis siitä yhdestä ottelusta, jonka IFK voitti, vai olenko missannut jonkun finaalisarjan, jonka TPS hävisi IFK:lle? Mikäli kyse on tosta ekasta, niin olen iloinen puolestasi. Jos noin halvalla iloa irtoaa niin sitten on varmaan aina hauskaa :)

Siinähän se maalilaulun idea onkin. Vastustajaa ärsyttää niin paljon, että tekisi mieli repiä jalkansa irti jotta voisi sillä yrittää vaientaa kajareita. Kotijoukkueen kannattajat osaavat sanat ulkoa ja voivat laulaa mukana sydämensä kyllyydestä. Tällaisia ovat mm. Maali se on hunajata, HPK:n maalilaulu, SaiPan biisi, TuTo:n kappale jne... Mitä tunteita kenessäkään herättää esim. Jokereiden Rockysta pöllitty Gonna Fly Now? "Vois kattoo ton leffan taas, kun en oo pariin vuoteen nähnyt"?
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Sam#9


V**** mikä juntti, hiljentäkää tää sankari. Taitaa modanolla tähdet liikkua silmissä.

Järki käteen nyt ihmiset. Jos ette noin selvää trollia tajua, niin sitten on syytä ehkä lukea netin käyttöohjeet uudestaan. Jos taas tunnistaa trollin, mutta silti vastaa siihen niin sitten ei ole itse trollaajaa fiksumpi.

Vielä uusille harrastajille tiedoksi: trolli on henkilö, joka lähettää viestejä joiden ainoa tarkoitus on suututtaa lukijansa ja aloittaa tappelu. Hyvä esimerkki olisi lähettää vaikka vegetaristi-ryhmään viesti "Mun mielestä kaikki porot ja muut elukat sais ampua konekiväärillä tilaa viemästä. Kaikki ihme viherpiiperöt ja muut idiootit samaan riviin niin tulee kunnon lihansyöjille elintilaa" tai noin puolet TPS:n sivujen Rookie-puolen viesteistä. Turha niistä on herneitä nenään vetää.
 
Ette kai te nyt ota tosissaan tätä Modanoa ?

Tääl Turus kyl ollaa perseest ja tyhmii ja mitä vaa mut ei me tiäretty ett teihi muihi uppoo mikä vaa.

Oikeesti Moderaattorit vois heittä Modanon pikku jäähylle.
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Viestin lähetti mission16W


Ööööh. Puhummeko nyt siis siitä yhdestä ottelusta, jonka IFK voitti, vai olenko missannut jonkun finaalisarjan, jonka TPS hävisi IFK:lle? Mikäli kyse on tosta ekasta, niin olen iloinen puolestasi. Jos noin halvalla iloa irtoaa niin sitten on varmaan aina hauskaa :)


Mietipä sitä:cool:
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti mission16W


Järki käteen nyt ihmiset. Jos ette noin selvää trollia tajua, niin sitten on syytä ehkä lukea netin käyttöohjeet uudestaan. Jos taas tunnistaa trollin, mutta silti vastaa siihen niin sitten ei ole itse trollaajaa fiksumpi.

Vielä uusille harrastajille tiedoksi: ...

En siis todellakaan vetänyt hernettä nenään, mutta mielestäni moderaattorit saisivat
puuttua tälläisiin asiattomiin kirjoituksiin ajoissa. Eli modanolle parin matsin pelikielto.

ps. Olen joo uusi kirjoittelija tälle palstalle, mutta en aivan noviisi nettimaailmassa.
Kiitos vaan opastuksesta mission16W.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Sam#9
En siis todellakaan vetänyt hernettä nenään, mutta mielestäni moderaattorit saisivat
puuttua tälläisiin asiattomiin kirjoituksiin ajoissa. Eli modanolle parin matsin pelikielto.

ps. Olen joo uusi kirjoittelija tälle palstalle, mutta en aivan noviisi nettimaailmassa.
Kiitos vaan opastuksesta mission16W.

Eiköhän Modano tuosta lähde peippailemasta aika nopeasti kun moderaattorit suorittavat päivittäisen tarkistuksensa. Se saa vaan lisää virtaa siitä kun porukka vastailee sen kirjoituksiin, joten paras antaa tuollaisten olla omassa rauhassaan. Tajuavat ehkä lähteä pois ja mennä vaikka sinne vegetaristiryhmään riehumaan :)
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Olet ihan oikeassa mission16W kävin äsken lukemassa modanon aikaisempia juttuja ja toivottavasti pelikieltoa tulee . Hiukan veri kiehahti tossa omassa kirjoituksessani ja pyydän sitä anteeksi ei ollut tarkoitus yleistää Turkulaisia modanon kaltaisiksi mutta taas nähtiin ettei kiihtyneenä pitäisi kirjoitella;) varsinkin kun Jalonen vastasi lehdistötiláisuudessa Apelle että TPS:n harjoituksissa korostetaan maalivahdin koskemattomuutta mutta aina sitä välillä tunteet kiehahtaa pelissä ja jälkipeleissä
;)
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Tps:ssaa kohtaan muka tunnetaan sympatiaa tässä valtakunnassa?Hehhehehheehhehe!!
Ainakin täällä päin (Kymenlaakso) monelle tuntemalleni ihmiselle Tps tuntuu olevan punainen vaate,ja kerää kenties enemmän antipiaa kuin esim.Jokerit tai Hifk.Tämä siis tuntemieni ihmisten perusteella,mitään tilastoa en toki ole tehnyt.

Modano on juuri niitä harvoja kirjoittajia,joiden kirjoitusoikeuksien saamista ihmettelen.
Kyllähän näistä ainaisista roskajutuista jonkinlainen pelikielto olisi tultava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös