Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin kuin hyvin tiedetään, koirista ei saa puhua mitään pahaa tai muuten saa haukkuarmeijan kimppuunsa. Eikä myöskään koiria omistavista ihmisistä saa sanoa mitään pahaa. Koira antaa suojan kaikelle. Ihan niin kuin lapsifanaatikot antavat suojan lapsen vanhemmalle, oli se vanhempi sitten muuten lähes millainen nilkki tahansa. Tämä haukkujien aktivismi on sinänsä omituinen asia, koska eihän tosiasioiden kertominen ole välttämättä itsetarkoituksellista pahan puhumista vaan pelkkää tosiasioista keskustelua.
Ihan kuin kreationistiuskovaisen kanssa yrittäisi väitellä evoluutiosta. Jos linkittää mitään koirien ja koiraihmisten kannalta ikävää, niin koirauskovaiset hyökkäävät kimppuun. Onneksi Suomessa vallitsee laki ja järjestys eikä esimerkiksi hirttotuomioita julisteta objektiivisten faktojen kertomisen vuoksi, näin minäkin olen vielä elossa.
Olen kuitenkin humaani ja haluan kunnioittaa toisia ihmisiä, jopa nk. koiraihmisiä, joten luon tämän ketjun sitä varten, että täällä kerrotaan negatiivisia koirakokemuksia ja kuinka haitallisia ne ovat noin yleisellä tasollakin. Minulla niitä ainakin haitallisia kokemuksia ja näkökantoja on niin paljon, myös yhteiskunnallisesti asiaa ajatellen, että en tiedä mistä sitä aloittaisin.
Turha tulla kenenkään tähän ketjuun flamettamaan hyvillä kokemuksilla koirista.
Vuf!
Ihan kuin kreationistiuskovaisen kanssa yrittäisi väitellä evoluutiosta. Jos linkittää mitään koirien ja koiraihmisten kannalta ikävää, niin koirauskovaiset hyökkäävät kimppuun. Onneksi Suomessa vallitsee laki ja järjestys eikä esimerkiksi hirttotuomioita julisteta objektiivisten faktojen kertomisen vuoksi, näin minäkin olen vielä elossa.
Olen kuitenkin humaani ja haluan kunnioittaa toisia ihmisiä, jopa nk. koiraihmisiä, joten luon tämän ketjun sitä varten, että täällä kerrotaan negatiivisia koirakokemuksia ja kuinka haitallisia ne ovat noin yleisellä tasollakin. Minulla niitä ainakin haitallisia kokemuksia ja näkökantoja on niin paljon, myös yhteiskunnallisesti asiaa ajatellen, että en tiedä mistä sitä aloittaisin.
Turha tulla kenenkään tähän ketjuun flamettamaan hyvillä kokemuksilla koirista.
Vuf!