kesätyttö69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Jokerit ja SaiPa hävis. Jotain positiivista tähän synkkyyteen.
Pakko saivarrella. Vaikka huomenna hävittäisiin satanolla, on kotietu silti edelleen omissa käsissä. Neljäntenä olevaa SaiPaa ollaan 3 pistettä perässä, yksi ottelu vähemmän pelanneena, molemmilla yhtä paljon 3 p. -voittoja, ja tärkeimpänä tietenkin: Kisapuistossa peli SaiPa-JYP lauantaina. Siitä puhdas voitto, niin ollaan tasapisteissä SaiPan kanssa, mutta yksi 3 p. -voitto enemmän taskussa. Ja muut, Blues ja Jokerit tulee jossain siellä takana, riippuen omista peleistään, mutta ohi eivät tässä skenaariossa tietenkään mene.Huomenna Kärpät puhtaalla voitolla nurin, ja kotietu voi vielä olla omissa käsissä.
No niin. Tämä kausi mennään loppuun asti. Playoff- kausikortti tuli pari päivää sitten hankittua. Otin toki palautukset tilille ja se olkoon minun viestini Jypin johdolle.
Onko tuo luku myymättömät kortit vai toistaiseksi vapaana olevat paikat yhteensä? Kaikki vihreät eivät varmaankaan ole kausikorttipaikkoja?Katsoin tilanteen äsken ja istumakausareita oli vielä lunastamatta 878 kpl. Joko Piletin palvelussa on aivan törkeä viive tai sitten..no, enpä sano mitään kun ei ole varmaa tietoa siitä, miten nopeasti nuo Pilettiin kirjautuvat.
Silti, lunastamattomien kausikorttien määrä kuulostaa TODELLA isolta.
Onko tuo luku myymättömät kortit vai toistaiseksi vapaana olevat paikat yhteensä? Kaikki vihreät eivät varmaankaan ole kausikorttipaikkoja?
Minun käsitykseni mukaan nuo vihreät ovat nimenomaan toistaiseksi lunastamattomia kausikorttipaikkoja. Ja vaikea uskoa että alarivit olisivat nyt punaisella, jos noin hyviä paikkoja on vielä vihreällä. Ja äkkiseltään laskettuna tuo xx kpl on se määrä paikkoja jotka ovat vihreällä kun avaa katsomokartan.
Siksi tuo Tynin lausunto kuulostaa aika utopistiselta.
Ok. Tuohon en pysty ottamaan kantaa, kun en ole aiemmin piletin kautta kausikorttimyyntiä seurannut, joten itsellä ei varmaa tietoa ole. Voisiko nuo alarivit olla varattu esim. liigaa ja vierasfaneja tai vaikkapa ottelukohtaista myyntiä varten?Minun käsitykseni mukaan nuo vihreät ovat nimenomaan toistaiseksi lunastamattomia kausikorttipaikkoja. Ja vaikea uskoa että alarivit olisivat nyt punaisella, jos noin hyviä paikkoja on vielä vihreällä. Ja äkkiseltään laskettuna tuo xx kpl on se määrä paikkoja jotka ovat vihreällä kun avaa katsomokartan.
Siksi tuo Tynin lausunto kuulostaa aika utopistiselta.
Ok. Tuohon en pysty ottamaan kantaa, kun en ole aiemmin piletin kautta kausikorttimyyntiä seurannut, joten itsellä ei varmaan tietoa ole. Voisiko nuo alarivit olla varattu esim. liigaa ja vierasfaneja tai vaikkapa ottelukohtaista myyntiä varten? .
Piletin sivuillahan lukee näin: "HUOM! Voit aktivoida vain OMAN kauden 2013-14 paikkasi Playoffeihin. Et voi ostaa uutta paikkaa." Eli mä ymmärrän asian että tällä hetkellä varattavissa ovat vain ne paikat, joissa on ollut kausikorttilainen runkosarjan ajan.
Joku paniikki siellä taitaa tynilläkin olla, jos myyntiä on jatkettu perjantaille. Alunperin se oli perjantaihin mennessä.
Mun mainoslehtisessä ainakin sanotaan että 7.3 klo 24:00 asti on netissä varattavissa, että ei tuossa ole jatkettu mitään. Mutta melkein järkevintä olisi varmaan ollut lauantaihin asti tuota jatkaa kun Saipa peli on myös aika merkittävä tekijä olisi siihen ostaako tuon kausikortin vai ei.
Tuot tuon MVP:n vuodelta 2012 joka viestissä esille. Vaikka sinua se vituttaa?, niin se meni silloin ihan oikeaa osoitteeseen!-Kärkihyökkääjien laatu. Kirkkaimpana esimerkkinä tämä tää-on-mun-ämveepeen tekeminen. Tuppuraisen pitää nostaa tasoaan aivan saatanasti ja tänään nähdyt maalipaikkojen väärään vittuun nussimiset tulee poistaa välittömästi. Uskomatonta ettei tuolla statuksella operoiva kaveri skarppaa ongelmien näkyessä jo vitun kauaksi, terveisin n. 30 tehopistettä! Allu kykenee helposti parempaan.
ZayWest, nyt on mielestäni syytä laittaa turha negatiivisuus pois kun joukkue on ottanut itseään niskasta kiinni ja viimeisessä kahdessa ottelussa näyttänyt mistä JYP on tehty.
Tuot tuon MVP:n vuodelta 2012 joka viestissä esille. Vaikka sinua se vituttaa?, niin se meni silloin ihan oikeaa osoitteeseen!
ZayWestille minäkin vastaan, että osansa Tuppuraisen eilisiin maalipaikkojen menetyksiin oli myös vastustajan maalivahdin - mainion Jussi Markkasen - torjunnoilla. Aika maagista mailankäyttöä nähtiin pariin otteeseenkin.
Tuppurainen oli eilen kaukalon näkyvimpiä äijiä ja pelaa niin ali- kuin ylivoimaakin.