Koetko vieroitusoireita urheilun ollessa korona-tauolla?

  • 1 684
  • 28
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pakko myöntää että tossa pari viikkoa sitten iski semmonen äkillinen lätkän kaipuu. Tämä mieli on niin tottunut siihen että vuotuinen lätkätauko kestää sen n. ~3kk ja sen jälkeen uusi kausi on valmiina pyörähtämään käyntiin. Niin nyt kun tässä on oltu lätkättä yli kolme kuukautta, se on vaatinut pääkopalle runsaasti totuttelua.

Onneksi änärin pleijarit alkanevat alle kuukauden päästä ja onneksi Mestiksen runkosarja alkaa heti syyskuun viimeisellä viikolla pääkaupunkiseutulaisittain mielenkiintoisilla avausviikon matseilla K-Vantaa-FPS ja K-Espoo-K-Vantaa. Ajattelin mennä ainakin toisen noista pälyilemään, Liiga kun alkaa vasta lokakuun puolella.
 
Viimeksi muokattu:

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kyllä mä eilen katselin v. 2000 futiksen EM-finaalia FRA - ITA ihan tippa linssissä, kun vielä Tapio The Voice Suominen selosti. Siippa kävi välillä taputtamassa olalle ja himmaili, että se on muuten pelattu jo, turhaan huutelet. Mutta kun viereen ilmaantui ottelusta kiinnostunut futariperillinenkin, en pysynyt aisoissa sitten enää ollenkaan. Sitä paitsi Totti, Del Piero, Barthez... uuh.

On hallillekin ollut ikävä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ylihuomenna ensimmäinen HIFK:n fudismatsi, sieluni sykähtelee jo nyt. Olen käynyt yhdessä kakkosen ja yhdessä nelosen matsissa, mutta kyllähän tämä sykähdyttää eri tavalla. Olen todella paljon kaivannut live-urheilua.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Huomaan katselevani youtubesta kaikkia lätkäaiheisia videopätkiä. En koko ajan, mutta silloin kun katselen, niin joku tuolla takaraivossa kolkuttaa, että tuollaista se kamppailu pisteistä ja mitaleista on ja tuo on kivaa, seurata siis ja mukana jännittää. Katselin myös jotain koostetta Huuhkajien matkasta EM-kisoihin, asia, jota pitää vielä vuoden odottaa ja huokasin. Olympialaiset ja siellä varsinkin yleisurheilu on tähtien tuolla puolella kirjoitettu upea näytelmä, johon urheilun osa-alueena liittyy joukko rakkaita muistoja vuosien ja vuosikymmenten takaa, niin senkin missaaminen tältä kesältä harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös