Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Pilkkikamppeet ovat taas "mielestäni minä siihen hyvään paikkaan ne pistin", mutta laitan heti kun kaivan esille.Tee kulttuuriteko ja laita kuvaa tulemaan!
Pilkkikamppeet ovat taas "mielestäni minä siihen hyvään paikkaan ne pistin", mutta laitan heti kun kaivan esille.Tee kulttuuriteko ja laita kuvaa tulemaan!
Knight rider - ritari ässä niminen ketju muuten löytyy jos on kiinnostusta yrittää herätellä ässä kommuuniaVittu, S01E18 ”Chariot of Gold” Bonnie on huumattu ja koodaa KITTn Michaelia vastaan. Michael pelastuu elävältä hautaamiselta ja saa kyydin turbo Renault 19 kuskin, kauniin naisen kyydissä pelastuttuaan hiekkakuopasta. Raportti jatkuu, miten käy KITTn ja Bonnien?
No hitto, olen näköjään itsekkin sinne kirjoitellut mutta oli päässyt unohtumaan.Knight rider - ritari ässä niminen ketju muuten löytyy jos on kiinnostusta yrittää herätellä ässä kommuunia
Pitäisin enemmänkin kulttuuritekona mikäli ketju aktivoituu. Jostain syystä tuo sarja jääny kokonaan näkemättä vaikka osuu hyvin aikakauteen ja tyyliin mistä pidän.No hitto, olen näköjään itsekkin sinne kirjoitellut mutta oli päässyt unohtumaan.
Oliko tämä sellainen vinkki että voisin spämmätä sinne näitä juttuja? :)
Tajusin että muksuna Bonnie Barstow eli näyttelijä Patricia McPherson tais olla ihan eka julkkisihastus. Sikäli historiallinen näyttelijä/hahmo meikäläisen elämässä.E: FLAG mekaanikko Bonnie Barstow eli näyttelijä Patricia McPherson on iso osa 4/5 kausillaan,
Kakkoskausi on paras mun mielestä. Ekan kauden kömpelyydet on korjattu ja vaikka tykkään etsiä pikkuvirheitäkohtauksista, niistä päästiin aika hyvin eroon.Näköjään Ritari Ässällä on ihan oma YouTube kanava.
Sen verran klippejä kattelin että kyllä toi Bonnie (Patricia McPherson) on ihqu ja vei edelleen jalat alta. Tuli hyvin mieleen kun muksuna katteli TV-sarjaa olkkarin lattialla ja haaveili että sais Bonnien ja vuoden 1982 Pontiac Firebird Trans Amin. Mutta ilmeisesti se ratti joka KITT:issä oli on käytännössä helkkarin epäkäytänöllinen, mutta kyllä se "Darth Vader's bathroom" oli vaan niin hieno!
Itse sarjaa tuli katsottua aikoinaan kaksi ja puoli tuotantokautta. Sitten se muuttui liian lälläriksi ja tais Miami Vice vei voiton suosikkisarjana. Mutta ykköskauden jaksoja kelattiin nauhalta niin monta kertaa että kirjamellisesti ne alko kulumaan puhki.
Parin viikon päästä legendaarinen KITT omilla kotinurkilla. Fiilikset alkoi jo nousta.
Olihan se kyllä aivan uskomaton kokemus. Jo pelkästään tuon legendaarisen auton näkeminen toi kylmät väreet pintaan, ja kun siellä autossa vielä pääsi käymään sisällä istumassa niin huhhuh. Olen nähnyt KITTin joskus pienenä sirkuksessa kun mummu vei minut ja pikkuveljen sitä katsomaan. Mutta tätä kokemusta ei kyllä voi edes verrata siihen.
Sirkus Finlandia-kiertue se tosiaan oli joskus 80-luvun lopulla. Tämä Raahen Pimiöillä ollut KITT-replika oli siikajokisen autoharrastajan tekemä ja osasi puhua mikä teki kokemuksesta todellakin autenttisen.Jos tämä tapahtui joskus 87-88, niin olemme kokeneet saman kokemuksen(olisikohan ollut sirkus Finlandia kiertue?) Itsellä oli joku polaroid-kuvakin pikku-Uuhis#97:sta tuon KITT-replikan kuskin penkillä. Hauskasti muistan että tuon KITTin puhumattomuus selitettiin esityksessä "merisairaudella" :D