Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
.Järvenpään yleisön kunniaksi uskallan väittää ,että kyseessä oli huutorankkari.Mustonen oli luikerrellut jonkin verran irti pakeista ja oli ahtaassa paikassa ihan maalin edessä.
Hermes tästä heräsi ja KJT hölmöili tilaa jäälle,joten jouduttiin jatkoajalle.Öhbergin maali tuli sitten korkeintaan nollakulmasta ellei jopa maalilinjan takaa.
Hajahavaintoja pelaajista:
KJT:
Lindholm:Vauhtia ja taitoa löytyy.Malttia ei entistäkään vähää.
Vilen:Hyvä ilta ilman typerää hyökkäyspään jäähyä.
Rankkaritilanne oli huvittavan tuntuinen. Minusta näytti aluksi että tuomari oli valmis antamaan koukkausjäähyn, mutta katsomosta kuulunut voimakas "RANKKARI"-huuto sai tuomarin uusiin aatoksiin. Muutenkaan tämä Rantalan tuomaritoiminta ei vakuuttanut minua. Rangaistuksia jaettiin täysin arpomalla, eikä linja oikein selvinnyt missään vaiheessa peliä.
Taitaa muuten olla hankaluuksia saada nuorta joukkuetta pelaamaan kurinalaisesti johtoasemassa. Kuten Eläkeläinenkin mainitsi niin johtomaalin jälkeen sai Hermes paljon tilaa ja jotenkin koko KJT:n joukkue "pelkäsi" tilannetta. No onneksi kävi tällä kertaa hyvin.
Öhbergin maali ei minusta tullut nollakulmasta vaan se oli aivan hallittu nosto etukulmaa kohden. Itse maalia edeltävä harhautus oli komea, vaikka Hermeksen pakki edesauttoi sitä selvästi liian aikaisella heittäytymisellä.
Lindholm oli minusta hyvä, vaikka sohlaa järjestäen kaikki vapaat paikat. Yritys on mainiota ja kaksinkamppailuihin hän menee kiitettävällä intensiteetillä.
Myös Vilen pelaa erittäin hyvää alkukautta. Hänen merkityksensä joukkueelle on erittäin suuri, sillä vanhempana varmaan joutuu olemaan monen pelaajan johtohahmo ja opastaja.
Mitä mieltä muuten olette Teemu Kolehmaisen otteista? Minulle hän oli pettymys. Toisessa erässä oli ainakin se tyhmä nousu omalle siniviivalle, josta tuli kiekonmenetys ja 2-1 hyökkäys Hermekselle.
masu
masu