Hyvä muistutus, mitä playoffeissa tarvitaan.
Kerropas hieman lisää tästä. Itse en enää uskalla kun on heti joku ristiinnaulitsemassa.
Hyvä muistutus, mitä playoffeissa tarvitaan.
Kerropas hieman lisää tästä. Itse en enää uskalla kun on heti joku ristiinnaulitsemassa.
No ensimmäiseksi pitää pelata hyvin. Sitten seuraavaksi pitää saada vastustaja pelaamaan huonosti.
Olet tainnut sairastua messiaskompleksiin.
Kyllä oli taas niin tuttu lampaanperseellinen esitys, jota ollaan nähty jo useammin. Näennäistä pelaamista eikä kukaan uskalla ajaa maalille, ei viittitä taklata, ei oikein tunnetta jne... Ei Ässät tainnut voittaa yhtään kamppailua ribarista pulikaanien maalin edessä. Sitten vähemmän yllättäen saadaan jostain joku buusti ja tehdään pelistä "tiukka" vaikka se jää puolitiehen.
Tiistaina Jokerit Jaffalassa, mitähän sieltä on tulossa.
Eniten olen huolissani tuosta keskialueen trapin purusta edelleen. Tänäänkään ei siitä tullut juuri mitään. Hyökätään viisikon välit liian pitkinä ja menetetään kiekkoja ihan turhaan omaan huolimattomuuteen.
En ole kertaakaan nähnyt padalta näitä sumputtajia vastaan simppeliä kiekko päätyyn ja kaivuutalkoot käyntiin- taktiikkaa. Jos siitä keskialuuesta ei päästä syöttelemällä läpi, niin kaksi äijää kelaa punaviivalta vauhtia ja kolmas heittää sen lätyn sinne kulmaan. Saadaan ainakin härdelliä vastustajan päätyyn, niiden keskialueen kiekonmeneteysten sijaan. Vai käykö ylpeyden päälle pelata ns. paskakiekkoa sumputtajia vastaan?
En tiedä toimisiko, mutta voisi sitä nyt ainakin kokeilla?
En ole kertaakaan nähnyt padalta näitä sumputtajia vastaan simppeliä kiekko päätyyn ja kaivuutalkoot käyntiin- taktiikkaa. Jos siitä keskialuuesta ei päästä syöttelemällä läpi, niin kaksi äijää kelaa punaviivalta vauhtia ja kolmas heittää sen lätyn sinne kulmaan. Saadaan ainakin härdelliä vastustajan päätyyn, niiden keskialueen kiekonmeneteysten sijaan. Vai käykö ylpeyden päälle pelata ns. paskakiekkoa sumputtajia vastaan?
ihan vaan sitäkin silmällä pitäen, että perjantaina on sitten taas edessä sellainen kuuluisa hankala peli (Tappara kotona)
Jokerit-pelin perusteella...
- Mäkilä on väläytellyt jo monessa pelissä peräkkäin. Taas oli hyvännäköistä, vaikka viimeinen silaus jäi puuttumaan. Selkeästi "tulossa". :-)
Tämä jo pikkaisen hirvittääkin. Alla hieno voitto suuresta ja mahtavasta Jokereista ja kotiin olisi tulossa etukäteen heikompi Tappara. Muutaman kerran aiemmin tälläinen vastaava asetelma on ollut ja pisteittä on jääty. Miten mahtaa Kivi olla psyykannut porukan tällä kerralla?