Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 696 999
  • 14 909

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Aivan lapasia.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Ässät joutuu tekeen valtavasti töitä maalin ja ipa käy vaan tekemässä lähes joka paikasta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Aitiopaikalta katsoi joku kun penkin kohdalla painettiin Barachia suojattomaan kohtaan poikittaisella.
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Toivottavasti olen täysin väärässä, mutta alkaa kyllä näyttämään että meiltä alkaa bensa loppua.
 

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
On näköjään liian monen tahon edun kannalta tärkeää saada Tappara-Ilves finaali, että tuomarien puolueeton työskentely on näköjään mahdotonta! Vttu.
Onhan se eri asia vetää 7 finaalia ja jokaisessa 13.000 katsojaa kuin että puolissa olisi vain 6150. Ammattituomarit tietää mistä ne palkankorotukset mahdollistuu. *hymiö*
 

JJA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red wings
Onhan se eri asia vetää 7 finaalia ja jokaisessa 13.000 katsojaa kuin että puolissa olisi vain 6150. Ammattituomarit tietää mistä ne palkankorotukset mahdollistuu. *hymiö*
Tuskinpa ne tuomarit näistä välittää, vaikka salaliittoteoriat on aina hauskoja.

Vähän tarvisi viimeistellä paremmin, niin saisi itse määrätä kaasun määrän.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti olen täysin väärässä, mutta alkaa kyllä näyttämään että meiltä alkaa bensa loppua.

Samaa tulossa sanomaan. Se mitä peliä pystynyt töllöstä seuraamaan, niin raskas on jalka. Nyt pitää taistella ja olla tehokas.

Vähän kismittää tuo miten Talaja saa boksin ja kaveri ei myöhemmin samasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös