Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 708 754
  • 14 908

Tuamas

Jäsen
Edelleen en ymmärrä Kiven/Härkälän fetissiä peluuttaa pointilla olevia jannuja ylivoimassa lavat laitaan päin.

Vaikkei jannut osaisi vetää suoraan syötöstä, niin lapa maalin puolella pelaamalla luotaisiin edes uhka tälle ja pakotettaisiin alivoimaa ottamaan uhka huomioon.

On melkoisen helppo alivoiman pelata, kun tietää että Graberilta esimerkiksi ei tule ainuttakaan vetoa suoraan syötöstä.

Tällöin voi jättää sinne isostikin tilaa, antaa paineen muualle viisikkoon ja iskeä painetta vasta kun kaverilla on kiekko, koska nopea ratkaisu ei yksinkertaisesti fyysisesti ole mahdollinen.

Kun pelataan näin, ylivoimalta syödään heti kärkeen saumoja pois, kun alivoima pääsee paineistamaan käytännössä 4 vs 4 tilanteita.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
40min 0-5. Ylivoimaisesti parempi jääkiekkojoukkue voittaa tämän pelin.

Ässävalmennuksella on vähän liikaa sahanpurua korvien välissä. Erikoistilanteissa oltu koko kausi huonoja ja nyt alivoima pettää illasta toiseen ja oma ylivoima on yhtä huonoa kuin koko kauden.

Jos päästään sääleihin, pitää Rubinin olla kunnossa ja Ässillä tuurin olla kohdallaan.

Ketjut on lukossa, yv ketjut on lukossa, erät aloittava ketju on lukossa no matter what. Perkele nyt herätys.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lyhyt on Porin kevät.
”On siis kevät
Uskoin vakavaan valaan,
No pojat on poikia ne lupaa muttei palaa
kevät - Kaiketi taivas vielä kestää,
pilvet jo luin, ei sadetta voi estää
kevät - Sinua ihmistä pelkään
minä oli hölmö, otin turpiin ja selkään,
kevät - Tosiaan ihmistä pelkään

Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö, panin peliin koko elämän,
vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä olin hölmö, panin peliin koko elämän.”
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Onhan Tepsi nyt ihan paska verrattuna Hifkiin, Edelleen toivon tepsiä vastaan, jos Ässät siis pääsee sääleihin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Samaa mieltä. Paljon mielummin kaksi peliä edes legendaarista punaisten kohtaamista.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
IFK:n maalivahtipeli on täysi arvoitus, näissä kohtaamisissa voisi Ässätkin tehdä enemmän kuin yhden maalin
Hifk painaa niin paljon maaleja joka peliin, että Ässillä ei ole mitään palaa vastata maalintekokilpailuun, kun raukat eivät osu yleensä mistään
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kevään toivo on se, että joukkueessa syttyy kokeneesta kaartista uusia "Mattia Kaipaisia ja Mikko Rauteita", jotka uhraavat kentälle vaikka tekolonkkansa ja nivelensä ja näin ollen peli muuttuisi tylysti. Nyt näyttää kyllä helvetin huonolta...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nyt vois Lehtinen tehdä ulostulon joukkueen puolesta ja kertoa, että edes hiukan hävettää.

Ei helvetissä! mennä tuohon liki kaikkien muiden harjottamaan mateluun mukaan. Jonkin symbolisen eleen voisi toki keksiä, lasten vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös