No pitkää tuskin kukaan realistinen on odottanutkaan.Lyhyt on Porin kevät.
40min 0-5. Ylivoimaisesti parempi jääkiekkojoukkue voittaa tämän pelin.
”On siis kevätLyhyt on Porin kevät.
Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Onhan Tepsi nyt ihan paska verrattuna Hifkiin, Edelleen toivon tepsiä vastaan, jos Ässät siis pääsee sääleihin.Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Samaa mieltä. Paljon mielummin kaksi peliä edes legendaarista punaisten kohtaamista.Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Tässähän kohtaa on oikein hyvä heittää tämä. Ässät tekee Tepsistä hyvän.Jotkut toivoivat nimenomaan Tepsiä vastaan sääleissä, itse olen ollut koko ajan IFK:n kannalla.
Onhan Tepsi nyt ihan paska verrattuna Hifkiin
Hifk painaa niin paljon maaleja joka peliin, että Ässillä ei ole mitään palaa vastata maalintekokilpailuun, kun raukat eivät osu yleensä mistäänIFK:n maalivahtipeli on täysi arvoitus, näissä kohtaamisissa voisi Ässätkin tehdä enemmän kuin yhden maalin
No ei oikein voi perustella, että muut pelin osa alueet ei riitä, kun ei siellä riitä kaikilla muillakaan.Oisko aika nostaa Viitalaa isolle vastuulle mukaan kokoonpanoon? Voitais saada joku maalikin joskus.
Nyt vois Lehtinen tehdä ulostulon joukkueen puolesta ja kertoa, että edes hiukan hävettää.
Ei ainakaan maaleja.Mitä vittua Rhodin tekee yv:lla