Täytyy tänään ottaa Ruuttu tarkkailuun, peliotteiden pitäisi selvästi parantua, kun kerran ainakin Viitalan tontin vie.
Myös Heimosalmi oli hyvä. Mun silmiin pelasi omissa hyvin
Vei JMA:ta 6-0 kaksinkamppailussa. Pidin näkemästäni, kun olen poikaa aika paljon kritisoinut.Taas piirty mieleen jokin yksittäinen tilanne jossa meinas rytmittää puolustussuuntaan väärin ja hukata miehensä. Mutta joo, ihan kohtuullisesti vastuuta, oli valmiina pelattavaksi, ok avaussyötötöt. Perustasapainoinen ilta.
Vei JMA:ta 6-0 kaksinkamppailussa. Pidin näkemästäni, kun olen poikaa aika paljon kritisoinut.
Luin ensin brändikiekko vs rännikiekko.Jos tästä sääleihin päästään niin tulisipa IFK vastaan. "Brändikiekko" vs. "Brändikiekko".
Riippuisi ihan rännistä ja kännistä, kuka selviäisi jatkoon.Pubikiekko vastaan yökerhokiekko. Kumpi menisikään jatkoon?
Mietin itse vähän samaa, että HIFK minisarja olisi varmasti viihdyttävämpi, mutta TPS olisi Ässille pelillisesti helpompi vastus.Perhanan Tepsi kun sössii noita pelejään! Olisin paljon mieluummin ottanut Hifkin vastaan lomaparatiisikierroksella, siinä olisi ollut hohtoa. Nyt kaiketi nysvätään sitten Tepsiä vastaan, tiedä häntä onko siinä edes "kotiedusta" mitään hyötyä?
Olisiko? Tepsi on siitä inhottava joukkue, että se lähtee kanssa puolustuksen kautta, samoilla voittamisen aseilla kuin Ässätkin. Tuloskunto on Tepsillä ollut kyllä varsin huono viime peleissä, onhan se voitettavissa tietysti.Mietin itse vähän samaa, että HIFK minisarja olisi varmasti viihdyttävämpi, mutta TPS olisi Ässille pelillisesti helpompi vastus.
Näin näkisin. HIFK:ta vastaan voi joutua maalintekokilpailuun ja siinä ei Ässillä välttämättä riitä. TPS pelaa samalla tyylillä, kuin Ässät eli puolustus edellä. Ässillä on ollut vaikeuksia kovaa karvaavia joukkueita vastaan ja Tepsin träppi voi sopia hyvin Ässien kiekkoa päätyyn pelityyliin.Olisiko? Tepsi on siitä inhottava joukkue, että se lähtee kanssa puolustuksen kautta, samoilla voittamisen aseilla kuin Ässätkin. Tuloskunto on Tepsillä ollut kyllä varsin huono viime peleissä, onhan se voitettavissa tietysti.
TPS:llä on ollut avainpelaajia saikulla tai kausi jopa päättynyt.Heidän pelaamisensa sääleissä varmaanmutta TPS olisi Ässille pelillisesti helpompi vastus.