Juuri näin.Näitä painavia laukauksia viivalta vastustajan maalille me tarvitaan lisää ja juuri niitä jotka eivät jää ensimmäiseen plokkiin. Matinpalo on hyvä näissä.Matinpalo yv:lla on ihan ok ratkaisu. Kuten nähtiin.
Ai. Mä sanoisin kyllä ihan vastaista. Omista ei päästä pois kuin tuurilla ja hyökkäysalueella pyöritään nurkissa.Ässät on ollut tänään kokonaisuudessaan niskanpäällä. Kyllä tästä pelistä pitää pisteet ottaa tai ei hyvä heilu.
Eka erä oli parasta Pataa runkosarjassa. Toinen oli inan heikompi, mutta kyllä Ässillä ote on pelistä. Kolmanteen lisää fyysisyyttä niin KalPa tippuu kelkasta.Ai. Mä sanoisin kyllä ihan vastaista. Omista ei päästä pois kuin tuurilla ja hyökkäysalueella pyöritään nurkissa.
Ai. Mä sanoisin kyllä ihan vastaista.
Olikohan liian suuri muutos napata Appeli pois siitä. Turkan ketju paras ollut tähän mennessä. Hämeenaho on hyvä peluri, aika vähän nykyisestä rosterista löytyy sen tason peliälyä.Nelonen kyllä todella heikko tänään.
Jami on huikea pelaaja. Koko ajan näyttää upeaa osaamistaanOlikohan liian suuri muutos napata Appeli pois siitä. Turkan ketju paras ollut tähän mennessä. Hämeenaho on hyvä peluri, aika vähän nykyisestä rosterista löytyy sen tason peliälyä.
Erholtz kaadetaan ja ei mitään tuomiota, mitä vittua!
Ei ollut mitään, Emil ihan puhki kaatui ennen kontaktia.Erholtz kaadetaan ja ei mitään tuomiota, mitä vittua!