Jumalauta, kun saisi vielä Hakkiluodon kehiin.
Hieman vaikeampi homma, parituhatta vuotta sitten yksi on kuulopuheiden mukaan noussut haudasta.
Jumalauta, kun saisi vielä Hakkiluodon kehiin.
En tiedä mitä valmennus tolle yv:lle voisi tehdä? Kyllä ammattipelaajien pitäisi saada edes kuvio kuntoon hyökkäysalueelle.Kyllä hemmetin surkeeta on kun ei mitään kuvioita ole sovittu valmiiksi. Ja Kiven aikana se on ollut pelaajien vastuulla.
Toinen kasvatti koiria ja toinen lisäsi leipää ja viiniä. Mahtavia miehiä molemmat!Hieman vaikeampi homma, parituhatta vuotta sitten yksi on kuulopuheiden mukaan noussut haudasta.
Tätä mieltä olen itsekin mutta kun porukka laittaa tämän valmennuksen piikkiin, niin mitä konkreettisesti pitäisi tehdä? Siis valmennuksen.Suurin ongelma yv:ssa on itseluottamuksen puute, negatiivinen lumipallo pyörii lujaa alamäkeen. Helpot ratkaisut puuttuvat, yritetään kuningasratkaisuja ja epäonnistumiset syövät päätä entistä enemmän.
Tätä mieltä olen itsekin mutta kun porukka laittaa tämän valmennuksen piikkiin, niin mitä konkreettisesti pitäisi tehdä? Siis valmennuksen.
Tätä mieltä olen itsekin mutta kun porukka laittaa tämän valmennuksen piikkiin, niin mitä konkreettisesti pitäisi tehdä? Siis valmennuksen.
Selostajan mukaan Järvinen on tällä kaudella pelannut 120 min. ja risat ylivoimaa tehoilla 0+2. En tätä lähtenyt tarkastamaan, mutta käytännössä kaikki pelit katsoneena tämä kuulostaa hyvinkin uskottavalta. Minusta varsin looginen konkreettinen toimenpide olisi esimerkiksi pistää ylivoimaan Järvisen tilalle joku muu. Kokeilisin vaikka Knihtiä.
No laittaa ihan eri miehet sinne...sellaiset kenellä ei ole pääkoppa mennyt jumiin.Tätä mieltä olen itsekin mutta kun porukka laittaa tämän valmennuksen piikkiin, niin mitä konkreettisesti pitäisi tehdä? Siis valmennuksen.
Tuo saattaisi auttaa, Ässät on tehnyt suorista hyökkäyksistä ylivoimalla tehokkaammin mitä pakkopelillä.No laittaa ihan eri miehet sinne...sellaiset kenellä ei ole pääkoppa mennyt jumiin.
Itse melkein peluuttaisin normi ketjuilla nyky tilanteessa. Ajatus pois siitä YV:stä.
Onko Knihtillä millaset työkalut tai rooli ylivoimaa ajatellen? Mitä tonttia A-nuorissa pelas tuossa?
Mitähän vittua nyt taas.Tuurilla tullut pisteitä ja Rubin voittanur useita pelejä.Peli ei kehity.Kooonpanot muuttuu koko ajan.YV ihan paskaa.Radikaali ratkaisu . Kivelle kenkää ja Härkälä vastuuseen.Katotaan miten loppukausi menee ja sen mukaan ratkaisu ensi kaudesta. Härkälä jatkoon vai ei.
Knihdillä on kiekollista taitoa sekä napakka rannelukaus kaarelta. Muistaakseni pelasi viime kaudella jonkin verran ylivoimaa ja jäi kuva, että aineksia on. Myös Virtasta voisi kokeilla. Hänellä on jonkin verran pelisilmää ja Knihdin ikän hyvä laukaus.
Kyllä mä luulen, että näin tulee käymään. Filipsi häviää nyt kaikessa muussa paitsi luistelussa.Viirret sinne yv viivalle pitää laittaa. Toivottavasti saa pian peliaikaa.
Kenet voitti luistelussa? Kaverin liikenteeseen lähtö on niin tahmeaa, että vikkelät kaverit painaa ohi jo, kun Makke vasta käynnistelee.Kyllä mä luulen, että näin tulee käymään. Filipsi häviää nyt kaikessa muussa paitsi luistelussa.
Itse asiassa juuri kun pääsin eilen ohimennen täällä heittämästä, että Talaja-Graber-Hämeenaho ketjua ei olla kait edes kokeiltu, niin Graber ja Hämeenaho pantiin eilen mielestäni kesken pelin yhteen. Olen edelleen sitä mieltä, että nimenomaan ensi kaudeksi siinä olisi match-made-in-heaven tutkapari, sen näki jo eilisen pelin lyhyellä otannalla..Kuvaavaa on sekin, että Hämeenaho sen maalin teki. Ylivoimaisesti positiivisin ilmestys tämän kauden hyökkäyksessä. Ajatella, jos viimeistelytaito olisi vielä napsun parempi, kuten ensi kaudella sitten on! Sen sijaan herrat Järvinen, Erholtz ja Rohdin ovat tehottomuudessaan turhauttavia, ihan toisennäköistä tulosta odotettiin. Graber on myös posia, siinä on hyvä pelaaja ensi kaudeksi
Ketjukoostumukset ketjuun laitoin jo,että Hämeenaho-Graber-Erholz olisi oikea ykkösketju.Itse asiassa juuri kun pääsin eilen ohimennen täällä heittämästä, että Talaja-Graber-Hämeenaho ketjua ei olla kait edes kokeiltu, niin Graber ja Hämeenaho pantiin eilen mielestäni kesken pelin yhteen. Olen edelleen sitä mieltä, että nimenomaan ensi kaudeksi siinä olisi match-made-in-heaven tutkapari, sen näki jo eilisen pelin lyhyellä otannalla..
Koska eilinen esitys jäi joukkueelta niin vaisuksi, niin saas nähdä olisiko jo tänään tehty pieniä viilailuja ketjuihin, ja herrat aloittaisivat tänään samassa ketjussa. Ei valmennus voi olla niin sokea tuon kaksikon yhteispelin toimivuudelle..
Eilen kyllä McCoshen erottui kentältä ja ei niin positiivisessa mielessä. Mahtaisiko olla valmennuksella munaa istuttaa viltissä yhden pelin ja ottaa Viirret mukaan. Saataisiin ylivoimaankin hiukan lisää variaatiota. Käsittämätöntä kyllä miten huonosti voi liigatason joukkoe pelata ylivoimaa.
Toinen käsittämätön asia on Feetu Knihtin peliuttaminen. Ei ole kyllä mitään annettavaa liigatasolle ja on aivan liian heppoinen kaveri kamppailemaan kiekoista. Toivottavasti Jami tänään hänen tilallaan.