Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 698 491
  • 14 909

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juu, toinen luistin selkeästi irti jäästä, mutta onko molemmat taklauksen hetkellä, vai nousevatko vasta jälkeen irti jäästä? Laakson asento hieman kumara, ja nopeasti katsottuna näytti että jäi pää sinne jonnekin Tikan kainalon alle, mutta kuinka pahasti sitten kolahti, onkin toinen asia
Toivottavasti ei pahasti. Laakso on aika tärkeä osa tuota pakistoa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kyllä se yks pitää tehdä vielä, jos voittoa halajaa. Tuntuu siltä, että jostain ne pari saa Ilves liruteltua vikassa erässä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieno erä, yksi erä vielä taistellaan, maaleja ei tarvita(kun Rubin hoitaa homman) kun Rubin on Rubin...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ennen kautta olin melko varma ettei pysty paljon pelaamaan ja arvo tulee nuorten mentoroinnista, mutta kyllä, on ollut huomattavasti parempi kuin alkuun uumoilin.

Olikos palkittu porilainen urheilutoimittaja, joka twiittasi "nyt lähti kausikorttimyynti lentoon!" heh.

Peruspakin hommia, kamppailupeliä ja avaussyöttöjä. Alivoimaa. Kyllä noillakin uraa jo tekee.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oon mä silti vähän Rohdin Fan Clubissa.

Jos Ässät voittaa niin kukas painais Tikkaa käkättimeen, tällä kertaa?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Phillips ei vakuuta kyllä millään tasolla. Ei ole hyvä missään, ja hukkailee kiekkoa liian usein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös