Todennäköisesti Ässät hakee huomenna Oulusta kolme pojoa. Veikkaan minä.Tätä matsia kun on tässä sivusilmällä katsellut, niin tulee väkisinkin fiilis, että huomenna Kärppien ketsuppipullo vihdoin räjähtää auki.
Todennäköisesti Ässät hakee huomenna Oulusta kolme pojoa. Veikkaan minä.Tätä matsia kun on tässä sivusilmällä katsellut, niin tulee väkisinkin fiilis, että huomenna Kärppien ketsuppipullo vihdoin räjähtää auki.
Otan vastaan ilolla, mutta kauhuskenaariot rullaa mielessä. Sen verran on tullut noita pelejä Raksilassa nähtyä :)Todennäköisesti Ässät hakee huomenna Oulusta kolme pojoa. Veikkaan minä.
Kärpät pelaa ihan mielikuvituksetonta pitkä päätyyn kiekkoa tällä hetkellä ja äijät ei vaihda paikkaa. Vähän kuin Ässät mutta 2 kertaa isommalla budjetilla, eli saumaa vieraspisteisiin on.On kyllä oikein isät vastaan pojat. Ei hyvää päivää mitä peliä. Ei tuolla onnistu edes metrin syötöt omille, ihan järkyttävää.
Noh huomenna uusi yritys Oulussa, toivottavasti edes jotain pilkahduksia paremmasta siinä pelissä. Tätä peliä ei kyllä huvita katsella loppuun.
Ässät on tällä kaudella yllättänyt positiivisesti melkein aina huonon pelin jälkeen.Otan vastaan ilolla, mutta kauhuskenaariot rullaa mielessä. Sen verran on tullut noita pelejä Raksilassa nähtyä :)
Voin lyödä vetoa, että Ässät ei ota kolmea pistettä Oulusta huomenna.Todennäköisesti Ässät hakee huomenna Oulusta kolme pojoa. Veikkaan minä.
En kyllä tähän lähtis edes 5-1 suhteella.Voin lyödä vetoa, että Ässät ei ota kolmea pistettä Oulusta huomenna.
Tarttuisin täkyyn, mutta en harrasta vedonlyöntejä. Uskon silti että huomenna tulee kolme pojoa.Voin lyödä vetoa, että Ässät ei ota kolmea pistettä Oulusta huomenna.
Kyllä se klassisesti jyvät erottuu akanoista sen perusteella miten kiekollinen/hyökkäyspeli kehittyy kauden aikana ja kevättä kohti. Tai miten vaikka sen ylivoiman saisi edes säälliselle tasolle. Rentous ja luovuus nyt ei ainakaan paista läpi.
Näitä ulospuhalluksia vieraissa taas putoilee. Tänäänkin tehtiin mitä piti ja saatiin mitä ansaittiin. Mitähän huomenna Raksilassa.
Vähän sellaista mailanpuristamista se on ollut jo vuosia Ässissä, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että joukkueessa olisi nyt hyvä henki, mutta ei siellä kovin rennolta toi tekeminen tosiaan näytä.