Päinvastoin tämä peli oikeastaan todisteli osaltaan sitä asiaa, miksi en usko Ässien olevan vielä tänä keväänä valmis voittamaan mitään kovaa joukkuetta pitkässä sarjassa. Etenkin pelin alussa Ässät toki paineisti hyvin ja aktiivisesti ylhäältä ja vei vähän kuin Kärpiltä aseet.. mutta pelin edessä Kärppien kaltaisen joukkueen timanttinen rutiini vain tulee esiin, ja olihan tuosta kolmannesta erästä selviäminen nyt aikamoinen arki-illan ihmeJos tässä nyt keväällä mennään pleijareihin, niin Kärpät ei mahdollisena vastustajana kyllä pelota yhtään.
No kuten olen jo monta kertaa tällä kaudella sanonut: vaikka miten paljon voitat, niin mikään ei vain riitä. Ja syy on edelleen tasan se minkä olen myös monta kertaa sanonut: kun kaikki voittavat koko ajan toisiaan ristiin, niin ollaan väkisinkin jatkuvassa loopissa missä mikään ei riitä..Edelleen sarjan tasaisuudesta kertoo se, että vaikka voittoja tulee niin sijoitus ei helpolla parane.
Millä logiikalla Rynnäs valitsi ottelun ykköstähdeksi Ville Leskisen? Minun mielestä oli aika pimennossa koko matsin.. :D
Petturi saatana.Kärppäsydämen piti joku löytää Kärpistä ykköstähdeksi.
Jos pitäisi veikata, niin taisi olla vaan sitä kuuluisaa vittuilua, kun ei kaveria tuntunut näkyvän kentällä lainkaan.Millä logiikalla Rynnäs valitsi ottelun ykköstähdeksi Ville Leskisen? Minun mielestä oli aika pimennossa koko matsin.. :D
Sevänen Höllii-pelaaja. Varmaan ekan ja vikan kerran.
On muuten taas niin tärkeä peli sarjataulukon kannalta tuo KK-matsi... Mutta niinhän ne on kaikki.Sitä on joskus mielellään väärässäkin, olin nimittäin varma, että Kärpät menee lopussa ohi. Ei mennyt, eteenpäin on menty. Palattu siihen jo ennen joulua löytyneeseen voittokaavaan, päästä vain yksi tai ei yhtään. Siitä ei puolustuspeli, maalivahtipeli mukaan lukien, voi enää parantua. On myös joissakin peleissä noustu tappioasemasta pisteille, eteenpäin on menty siinäkin, sitä ei enemmin voinut edes kuvitella.
Liigassa on näitä tasaisia pelejä vaan pystyttävä voittamaan jos meinaa pärjätä. Ässät näyttää nyt siihen pystyvän. Maaliodottamat saavat olla mitä vaan, kunhan peli voitetaan, niin se menee. Tietysti pitkän päälle hyökkäyspeliä ja ylivoimaa täytyy parantaa, selvää on sekin.
Seuraavana on KooKoo, joka teki ryöstön viimeksi Porissa, pelissä, jota Ässät selvästi hallitsi, mutta tulos jäi piippuun. Kouvolassa Ässät nousi kolmen maalin takaa tasoihin jääden sitten yhteen pinnaan. Kolme pinnaa selvästikin taas tilauksessa, mutta olisiko se nyt sentään jo ihan liikaa?
Typerää ja noloa touhua Jussilta. Nämä ovat vakavia asioita ja vittuilut sikseen.Jos pitäisi veikata, niin taisi olla vaan sitä kuuluisaa vittuilua, kun ei kaveria tuntunut näkyvän kentällä lainkaan.
On muuten taas niin tärkeä peli sarjataulukon kannalta tuo KK-matsi... Mutta niinhän ne on kaikki.
Nyt on kahdesta kovasta joukkueesta otettu voitto niin huomenna tulee kookoolta varmaan takkiin.
Juu, nämä samantasoiset ovat aina Ässille vaikeita. KooKoo Liigan paras vierasjoukkue.. toki ei Ässien kotivirekään heikko ole ollut.Nyt on kahdesta kovasta joukkueesta otettu voitto niin huomenna tulee kookoolta varmaan takkiin.