Näytti kyllä turkulaisilla olevan vieläkin pahemmin.Alkoi olla Ässäläisillä bensa aika loppu jo varsinaisen loppuhetkillä mutta onneksi nyt otettiin 2p rankkujen kautta
Mä taidan mennä tähän kelkkaan mutta pitää siitä nyt nauttia kun tälläistä tapahtuuVarmaan kaikki kitisiät käänsi kelkkansa, ja nyt hoilaa, kuka vie-pata vie...
Varmaan kaikki kitisiät käänsi kelkkansa, ja nyt hoilaa, kuka vie-pata vie...
Varmasti. Pelissähän ei saa olla tunteella mukana.
Sinäkin varmasti uskoit Ässien voittoon 0-3 tilanteessa.
Ika Lehkonen kysäs tv-studiossa toissa kaudella Ässiä koskien, että saakohan siellä edes kiroilla. Nyt ainakin Määttä tuo panostaan tällä saralla.
Oon kuule vuosikausia pyrkinyt suurimmaksi osaksi kirjoittamaan positiivisia asioita. Ja ymmärtämään realiteetit..
Kuulunko näihin? Ässät vie! Mutta peli on levällään kuin jokise eväät.Varmaan kaikki kitisiät käänsi kelkkansa, ja nyt hoilaa, kuka vie-pata vie...
Barachin tämä nykyinen ketju on itse asiassa jo pidempään ollut hyvä, ei ole sattumaa että se oli ainoa ketju jota ei oltu hajotettu eilen JyväskylässäBaraschin kaetju parantaa koko ajan,oli meidän paras tänään
Toivottavasti Ismo nyt kuunteli Määtän haastattelun. Saatanan käytön epävirallinen Suomen ennätys. Waheeb purskahti nauruun lopulta, kun oli niin suoraa puhetta.
Siellähän lähti sokka irti jo tokalla erätauolla. Kun Stefa hoitaa niin se on jämpti!
Siellähän lähti sokka irti jo tokalla erätauolla. Kun Stefa hoitaa niin se on jämpti!