Katso tilanne ja päättele oliko pakilta hyvin pelattu.Eli kantaa miehen pois maalin edestä?
Katso tilanne ja päättele oliko pakilta hyvin pelattu.Eli kantaa miehen pois maalin edestä?
Katso tilanne ja päättele oliko pakilta hyvin pelattu.
Et sä ny parkkeeraa omaa ahteria oman moken naaman eteen pelaamaan mailaa pois. Se ukko siirtyy siitä tai sitten itse siirtyy poppareille.Ihan normi pelaaminen, Seväsellä ei ole voimaa kantaa maskia pois, pelaa mailan pois.
Jännä fiilis, ettei tänään pisteitä putoile. Voi toki olla itsesuojelu-pessimismiä.
Tunnetasot pikkasen alempana, HIFK superkeskittynyt tuloksentekoon. Materia heräilee. Haiskahtaa 1,2-2,3 tulokselta.
Jami Virtanen ei kuulu tuonne, niin tai joo onhan siinä syitä miksi tuolla pelaa.
Kyllä noita samantyyppisiä tilanteita olisi joista joskus voisi tehdä itsekin maalin.Et sä ny parkkeeraa omaa ahteria oman moken naaman eteen pelaamaan mailaa pois. Se ukko siirtyy siitä tai sitten itse siirtyy poppareille.
B. Virtasen.3 + 4 = 7 +3 nelosen peliajalla 10.17, kohtuullinen tilasto.
Mitkä muuten ovat syyt, että J Virtanen pelaa ja kenen pitäisi pelata hänen tilalla?
Et sä ny parkkeeraa omaa ahteria oman moken naaman eteen pelaamaan mailaa pois. Se ukko siirtyy siitä tai sitten itse siirtyy poppareille.
Kyllä noita samantyyppisiä tilanteita olisi joista joskus voisi tehdä itsekin maalin.
Ne eivät vain mene maaliin vaikka vastustajan puolustaja söisi meidän pelaajan kanssa yhteisellä lusikalla lapskoussia, jos itse vedetään suoraan päin pelaajia tai vaihtoehtoisesti silmittömällä voimalla ohi maalin.
Niinpä ja silloinkin on mahdollisuus ryssiä mahdollisuutensa, kuten kuvailin.Harvemminpa se keski/vetosektori tuolleen aukeaa. Tuossa aukes, samoin siinä Ässien yv-maalissa.
Sen takia kehunkin Viirretin työskentelyä viivalla. Pää ylhäällä katsoo mihin vetää. Sevänen vois voittaa noita kamppailuja, meinasi hävitä 17v Halttusellekin.Kyllä noita samantyyppisiä tilanteita olisi joista joskus voisi tehdä itsekin maalin.
Ne eivät vain mene maaliin vaikka vastustajan puolustaja söisi meidän pelaajan kanssa yhteisellä lusikalla lapskoussia, jos itse vedetään suoraan päin pelaajia tai vaihtoehtoisesti silmittömällä voimalla ohi maalin.
Edelleen.Huikeeta hokia.
Oot kyllä nykyään aika väsynyttä keskusteluseuraa täällä palstalla.Ok, sehän helppoa kantaa maski pois maalin edestä, miksi ne eivät ymmärrä kentällä tätä?
Ota huomioon, että kaikki eivät voi olla Niko Halttusen poikia.Sen takia kehunkin Viirretin työskentelyä viivalla. Pää ylhäällä katsoo mihin vetää. Sevänen vois voittaa noita kamppailuja, meinasi hävitä 17v Halttusellekin.