Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Virtanen ja Knihti alistaa!!! Upee alustus taas Virtaselta!
Ai miksikö pojat on kokoonpanossa? ;)
Ai miksikö pojat on kokoonpanossa? ;)
Pelitilanteet puhuu enemmän jyväskyläläisten puolesta. Hyvä että Ässillä kerrankin käy tuuria. Huonoahan Ässien hyökkäyspelaaminen on ollut.Tää on ihan Kummelia ja Sirkus Sariola!
Hienoja avauksia McCoshenilta, mutta se että Virtanen alustaa ja Knihti tällää joka kerta niin!
Mutta hienoa. Ukot käyttää tilanteet hyväkseen.
Nelosen pojat ei tiiä missä kulma on?Pelitilanteet puhuu enemmän jyväskyläläisten puolesta. Hyvä että Ässillä kerrankin käy tuuria. Huonoahan Ässien hyökkäyspelaaminen on ollut.
Ilmeisesti. JYP oli paljon parempi hyökkäysalueella. Ässien maalit tuli aikalailla sattumien kautta. 2-0 on silti mukavampi lähteä toiseen erään.Nelosen pojat ei tiiä missä kulma on?
Minä olen täällä juuri ihmetellyt, että on se kummaa tämä Knihtin jatkuva vähättely täällä palstalla.. hän on tosiaankin selkeästi esimerkiksi Juholaa edellä. Eiköhän ne suut ala mennä suppuun tällä menolla, nytkin upeasti tekemällä tehtyjä maaleja (ketjun hyvällä tuella), eikä mitään sattumapomppujaMinä tai joku muu on joskus muistaakseni täällä todennut, että Hämeenahon jälkeen Knihti on lahjakkain onista junnuista. Nöyrä jätkä, joka on omistautunut jääkiekolle. Loistava juttu, että nyt tekee tulosta. Feetulla on kyllä loistava laukaus.
Jep. Kyllä täällä on niin moni "asiantuntia" kertonut et Knihti ei kuulu missään nimessä kokoonpanoon. Taitaa kuitenkin pelata myös seuraavassa pelissä?Virtanen ja Knihti vittuilee ihan kunnolla muutamalle asiantuntijalle tällä palstalla ;-)
McCoshen tulee olemaan kyllä se selkeä ykköspuolustaja, helppo nähdä jo nyt miten hyvää tasoa tuo kokonaisvaltainen peli on.
Ilman noita moittimisiahan ei olisi näitä maaleja tullut ;)Virtanen ja Knihti vittuilee ihan kunnolla muutamalle asiantuntijalle tällä palstalla ;-)
Jossei Ässät saa poikki noita JYPin pyörityksiä, kylmät käy. Kyllä noi tehoukot joskus tolppien väliin osuu.
Minä olen täällä juuri ihmetellyt, että on se kummaa tämä Knihtin jatkuva vähättely täällä palstalla..
JYPillä oli ainaki 3 hyvää paikkaa naulata. Tehottomuus vaivasi. Koko peliä tämä ei kestäTorjunnat 10-3. Toki, ei se jääkiekossa, Ässäkiekosssa tai Karri-kiekossa ole tavatonta mikäli jaksetaan puolustaa ja boksata keskustaa, vedot kaukaa ja sitä rataa. Muutama kis-kis tai ylipeluu toki oli jossa tonttia aukes painostuksen aikana vähän liikaakin. Mutta joo, ehkä oleellista on myös ettei jouduta noihin tilanteisiin turhan takia. Välillä sössitään oma avauspelaaminen, välillä roiskitaan päätyyn saman tien menettäen eli se peli kääntyy omiin päin tappiopuolisesti.
Knihti (Virtanen - Appelgren) x 2, eka avaaja McCoshen, toinen pakki Määttä ja molemmilla kerroilla vastassa Niku-Teves Lahtinen-Lassila-Kemell