Kivikausi 2.0 – eli otteet kaukalossa 2022–2023

  • 708 797
  • 14 908

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Ei tää mun mielestä ole Ässiltä ole huono peli ole ollut. Kerho ei ole pystynyt oikeen rakentamaan itse mitään. Ainoat paikkansa ovat saaneet muutamasta huolimattomuudesta.

Toisekseen. JMJ pelaa liian isossa ruudussa. Melko vaatimatonta suorittamista. Sinne kolmosen keskelle maksimissaan. Ainakin pelia-ajan puolesta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
On toi ylivoima hirveetä paskaa. JMJ... Miten? Piti olla ihan ylikylän äijä. McCoshen, nyt jo pois sieltä. Kultakypärä ei pitäisi olla takuu viivalle.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksilötasolla ihan vitusti virheitä, muutaman pelaajan ollessa kaukana tasostaan. Rubin loistava, niin ollaan pelissä mukana.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ole kyllä totisesti mikään klassikko tämä peli. Kummankaan joukkueen osalta. Kukaan ei tätä muista huomisen jälkeen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Veikataan, että hävitään viimeisen kympin takaiskulla. Koska miksipäs ei.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Voisiko kerrankin tällainen peli kääntyä Ässille? Haisee niin nollalle pisteelle, ratkaisu viimeisellä kolmella minuutilla.
Äh siellä jo kerettiin samaa manata...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tämä ottelu nousee kyllä kastiin ”ottelut joita en olisi halunnut nähdä”. Käsittämätöntä kaartelua kummaltakin.
Ei ole kyllä totisesti mikään klassikko tämä peli. Kummankaan joukkueen osalta. Kukaan ei tätä muista huomisen jälkeen.

Latasin kausiraporttia jo alkusyksystä, itselleni että muutamalle muulle Ässämieliselle, että huoletta voi skipata vieraspeleistä sellasen, no, 50-66%. Ja tuskin menettää paljoa, tuloksenteon taikka viihdearvon puolesta.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ei tää mun mielestä ole Ässiltä ole huono peli ole ollut. Kerho ei ole pystynyt oikeen rakentamaan itse mitään. Ainoat paikkansa ovat saaneet muutamasta huolimattomuudesta.

Toisekseen. JMJ pelaa liian isossa ruudussa. Melko vaatimatonta suorittamista. Sinne kolmosen keskelle maksimissaan. Ainakin pelia-ajan puolesta.
Onhan toi nyt kamalaa touhua. Onneksi vastassa on toinen aivan yhtä onneton joukkue. Kyllä molemmat pelaavat järkyttävän huonoa kiekkoa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Nyt pelasi JMJ ketju kauniisti yhteen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
JMJ vaihteeksi onnistumisten puolella, Erholtz talkoissa mukana ja Talaja siellä missä Talaja usein on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös