Viitalasta myös vähä ristiriitaiset fiilikset. Nälkää on ja vetoja lähtee, mutta turhan usein myös paikoista mistä ei välttämättä pitäisi laukoa.
Viitalasta myös vähä ristiriitaiset fiilikset. Nälkää on ja vetoja lähtee, mutta turhan usein myös paikoista mistä ei välttämättä pitäisi laukoa.
Veto on niin hyvä, että tuostakin pomppasi kiekko maalin eteen. Olisi ihan hyvin voinut pompata omillekin. Ja tämä laukausuhka pakottaa puolustavan joukkueen vähän varpailleen, niin kyllä siellä matsin aikana vielä pari hyvää syöttöpaikkaakin aukeaa.Ehdottomasti noista pitää laukoa. Se ei johda mihinkään jos ajetaan kulmaan. Maalintekijä laukoo kun on paikka laukoa.
Jos tukitoimet on mukana ja keskustasta mies menossa maalille, Viitala ampuu takapatjaan hyviä mistä tulee varma ripari.
Iteki kauhistelin sitä pään pyörittelyä, kun kaveri valui vaihtoaitioon, mutta ei nyt tehdä vielä ihan näin isoja johtopäätöksiä.Olen prosessien ystävä enkä kyllä tunnustaudu ksenofobiksikaan, mutta Graberin ilme että habitus huokuu sellaista, ettei nauti pelistä eikä ennen kaikkea anna 100%. Melkeenpä harkitsisin kättelyitä.
Toisaalta, voinhan olla väärässäkin ja homam yks kaks lähteekin rullaamaan.
Näytä minulle maalintekijä joka ei tee noin ja minä näytän sinulle, että kyseessä ei ole maalintekijä.
Eikö se painanu vaan mailaa alas? Tuli niin nopeesti, etten kunnolla nähny.Oliko muka rike Määtällä? Katoin, että hyvin puolusti. Hidastusta ootellessa.