Käyttäjä on saanut kokonaisuudesta viikon pelikiellon.
Mitä mä sanoin? Ne maalaa kellä on liituu. Sorry vieras ketju, menen pois. Mutta en malttanut.Onko 17 erää ja kaksi maalia?
Mitä mä sanoin? Ne maalaa kellä on liituu. Sorry vieras ketju, menen pois. Mutta en malttanut.Onko 17 erää ja kaksi maalia?
Halussa.
Toinen tulee tappamaan peliä kun on paikka. Toinen menee mielummin kulmiin kuin maalille. Maalipaikassa heitellään sinnepäin.
Korvien välissä iso vika. Tehdään aivan jäätäviä junnuvirheitä. Siihen päälle aivan luokaton ylivoima...jatkoajasta löytyisi henkilöitä jotka valmentaisivat sitä paremmin.
Mitä mä sanoin? Ne maalaa kellä on liituu. Sorry vieras ketju, menen pois. Mutta en malttanut.
Ole siinä sitten pelirohkea kun ei kädet riitäKyllähän tätä kieltämättä hävettää katsoa. Lukko on toki valovuoden Ässiä edellä, mutta onhan tuo peli ihan kauhistuttavaa. Ei päätä eikä häntää, ei yhtään yli kahden syötön ketjua (hyvä jos avaus löytää lavan) ja maalipaikoissa ei tiedetä mitä kiekolla pitäisi tehdä. Toki tässä pelissä ei ole vielä maalipaikkaa vielä Ässillä ollut.
Kyllähän tässä nyt kieltämättä jo katseet kääntyy valmennukseen. Karri puhuu pelirohkeudesta, mutta toisaalta, eihän Karrin höpinöitä pysty oikein pokalla naamalla enää kuuntelemaan.
Hyökkäysaika 7:23 - 13:29.
En mä tiedä sit tasaisesta.
Järkyttävä tasoero. Okei Lukko on kärkijoukkue, mutta silti. Ihan aseettomia ollaan, kenen syytä tämä on? Pelaajien? Valmentajien? Kerttulan? Kertokaa nyt mulle tämä, @TosiFani on ainakin asioista tietävä joten voinen sulle heittää tämän kysymyksen?
Halussa...
Tämä on aina hieno määritelmä.
Väittäisin, että jokainen Ässäpelaaja, myös esim. Rohdin, haluaa tehdä maalin. Kyse on enemmänkin henkisestä tilasta, toiselle kaikki onnistuu, joukkue on flou tilassa, toisella taas maalinteko ei onnistu lainkaan. Se vaan on erikoista että onnistumiset ruokkivat onnistumisia ja päinvastoin.
Missä sinun mielestäsi on ero? Ei kai kukaan estä Ässiltä mainitsemaasi flouta. Monta kertaa pelataan mailalla kun 200 kertaa parempaa/järkevämpää olisi ajaa Lukon liukuvaa kaveria päin. J o k a i n e n kaksinkamppailu hävitään tai ne jätetään käymättä.Ässien ykköskorin miehet ei saa maaleja, Lukon junnu tekee maali, sinun mielestä ero on taidossa.
Kun kirjoitin viestin, kiekonhallinta oli 45-55 Lukolle ja vedot Ässille. Mutta tietysti tässä kohtaa on kiva tulla pätemään.
Halussa...
Tämä on aina hieno määritelmä.
Väittäisin, että jokainen Ässäpelaaja, myös esim. Rohdin, haluaa tehdä maalin. Kyse on enemmänkin henkisestä tilasta, toiselle kaikki onnistuu, joukkue on flou tilassa, toisella taas maalinteko ei onnistu lainkaan. Se vaan on erikoista että onnistumiset ruokkivat onnistumisia ja päinvastoin.
Missä sinun mielestäsi on ero? Ei kai kukaan estä Ässiltä mainitsemaasi flouta. Monta kertaa pelataan mailalla kun 200 kertaa parempaa/järkevämpää olisi ajaa Lukon liukuvaa kaveria päin. J o k a i n e n kaksinkamppailu hävitään tai ne jätetään käymättä.
Olen katsomossa, ostin useamman istumapaikan, kuluttajana on oikeus vaatia rahoille parempaa vastinetta. Tällaiset @TosiFani kaltaiset selittelyt (järkevätkin) on ihan turhia. Tänään saa marista, huomenna on kasvojen pesun paikka. Joukkueen on syytä tehdä se.
Mikä erä siis oli tasainen? Ensimmäinen?
Aina saa marista, nyt vaan vastustaja on Ässiä parempi. Kun tähän lisätään ensimmäisen maalin pomput ja pari henkilökohtaista virhettä seuraavissa maaleissa, tulos on turhan ruma.
On ihan selvä, että 0 - 3 tilanteessa suorittamisen taso putoaa, mistä pitääkin marista.