Kivelle kenkää – nyt vai heti?

  • 342 028
  • 1 375

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai tänäänkin hävittiin Kiven takia? Joka reagoi heti Raannan haparoinnin jälkeen? Kyllä tänään saa syyttää pelaajien omia virheitä eikä valmennusta. Valoja päälle siellä!

Pelaajien virheitä totta, mutta pelaajien virheitä on sattunut aivan liikaa jotta voisi enään laittaa yksittäistapausten piikkiin. Raannan peluutus oli täysin käsittämätön veto, ja vaikka MV-valmentaja siitä päättääkin, olisi Kiven pitänyt tietää ja ilmoittaa, että Järkkäri pelaa Lukkoa vastaan koska hän sentään on PÄÄvalmentaja.
 

pata 72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Just joo. Ja koutsin vaihtohan on yleensä auttanut. Eikö tää palsta huutanut Raurakalliota pihalle ja Kiveä tilalle ihan hetki sitten? Koomaileeko Kivi kentällä? Toivolakin teki tulosta vasta neljännellä kaudella. Kivi on lätkäjätkä, hyvä koutsi jne. Ei se voi mitään jos puhtaista taklauksista lentää äijät jäähylle! Joukkue kasvaa koko kauden, ei keskeneräistä työtä saa arvostella ( tai saa mut antaa silti näyttää loppuun asti). Kunhan ollaan keväällä 10 sakis, niin siitä on kaik mahdollista.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaajien virheitä totta, mutta pelaajien virheitä on sattunut aivan liikaa jotta voisi enään laittaa yksittäistapausten piikkiin. Raannan peluutus oli täysin käsittämätön veto, ja vaikka MV-valmentaja siitä päättääkin, olisi Kiven pitänyt tietää ja ilmoittaa, että Järkkäri pelaa Lukkoa vastaan koska hän sentään on PÄÄvalmentaja.

Minä olen kyllä sitä mieltä, että jossain vaiheessa tuo Antin Lukko-peikkoi pitää voittaa. Sama se sitten, jos kokeillessa hävitään se 3p, mutta jos seuraavassa pelissä se pääsisi siitä yli, kasvaa varmasti itseluottamus kokonaisvaltaisesti sen yhden ylimääräisen 3 pisteen menetyksen verran.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Minä olen kyllä sitä mieltä, että jossain vaiheessa tuo Antin Lukko-peikkoi pitää voittaa. Sama se sitten, jos kokeillessa hävitään se 3p, mutta jos seuraavassa pelissä se pääsisi siitä yli, kasvaa varmasti itseluottamus kokonaisvaltaisesti sen yhden ylimääräisen 3 pisteen menetyksen verran.
Tänään sitä juuri kokeiltiin. 3 vetoa, 2 maalia. Yksi tekosyy lisää että saa täällä toitottaa kaiken olevan Kiven syytä. Hyi helvetti!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Ässät on tällä hetkellä täysin yhden ketjun joukkue...

Tämä on muuten sinällään vähän huono muistisääntö juuri tämäniltaisen Lukko-pelin jälkeen, koska nyt kolmonen ja nelonen pelasivat hyvin ja Lähteenmäen isompi rooli oli hyvä juttu.

Muuten toki Emiiriltä ihan asiaa.
 
Just joo. Ja koutsin vaihtohan on yleensä auttanut.
Yleensä ei. Johtuen siitä, että tilalle otettu ei ole oletusarvoisesti sen parempi tapaus. Siksi minäkään en ole kenkimässä Kiveä minkään Tuokkolan tieltä. Summaseen vaihtaisin loppukaudeksi ja kun Ässillä on puskuri pullollaan pätäkkää, niin väittämä mahdottomasta sopimuksesta on mielestäni harhaanjohtava.
Jos Ässät tarjoaa sopimusta ja Summanen kieltäytyy, niin ei voi mitään. Sitten jatketaan Karrilla loppukausi. Tässä kohtaa lähtisin kuitenkin heittämään tarjouksen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo me tarttetaan koutsi joka ei ole niin helvetin jääräpäinen.

Tällä kaudella ei taistella mitaleista jos penkin takana on Kivi.
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Just joo. Ja koutsin vaihtohan on yleensä auttanut. Eikö tää palsta huutanut Raurakalliota pihalle ja Kiveä tilalle ihan hetki sitten? Koomaileeko Kivi kentällä? Toivolakin teki tulosta vasta neljännellä kaudella. Kivi on lätkäjätkä, hyvä koutsi jne. Ei se voi mitään jos puhtaista taklauksista lentää äijät jäähylle! Joukkue kasvaa koko kauden, ei keskeneräistä työtä saa arvostella ( tai saa mut antaa silti näyttää loppuun asti). Kunhan ollaan keväällä 10 sakis, niin siitä on kaik mahdollista.

Joensuun ( olisiko ollut kolmas jäähy) oli puhdas taklaus.
Tänäänkin Ässät otti liikaa kurittomia jäähyjä. Fakta on se, että Ässät johtaa jäähypörssiä ilman ainoatakaan tappelua. Kun tuota meitin rosteria katsoo, niin ihan heti en uskoisi että näin on.
Ei tällä kokoonpanolla pitäisi olla jäähypörssin kärjessä!
Tämä jos mikä on Kiven vika.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Hulluja huhhuja kuuluu, mutta silti itse en Karria pois potkisi. Eli en käännä takkiani. Nämä kesken kauden tulleet valmentajat tai niiden onnistujat on niin vähissä että ennemmin katsotaan näin kausi loppuun näillä ja tehdään tulevat ratkaisut loppuvuoden aikana.

Ei se peli tänäänkään huono ollut, viime vuosina nämä vaan on pomppinut aina meille.

Ei tähän toki tyytyväinen sovi olla, mutta en usko että saatavilla valmentajan nimillä tätä käännetään yhtään mihinkään. 1-2 pelaajaa tämä huutaisi, mutta jos rahat on loppu, ei niitäkään voi hankkia. Realiteetit pitää olla olemassa eikä niin kuin 10 vuotta sitten. Ei tämä kausi mikään kaikkien aikojen kausi ole milloin menestyä pitää hinnalla millä hyvänsä.

Viittaatko näillä hurjilla huhuilla kenties sitä, että KK lähtölaskenta on jo jokin aika sitten alkanut ja hra Tuokkolan kanssa ollaan avattu keskusteluyhteys? Ilmeisesti Ässät ei Karrin kanssa ainakaan jatkoa ole tekemässä, ja lähinnä vahvassa harkinnassa on, että koska uusi valmentaja aloittaa toimensa Ässissä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään tuli hallista poistuttaessa ensimmäistä kertaa sellainen olo, että Kivi ei välttämättä Ässissä joulua näe. Viime aikojen kurittomuus, Blues-pelin "aikalisä" tänään Lukkoa vastaan kolmas erä kotona 0-2 ja voitto vaihtuu tappioksi. Kaikki potentiaaliset ainekset valmentajan vaihtoon. Itse en kuitenkaan ole valmentajan vaihdon kohdalla juuri ikinä. Täytyisi tapahtua todella dramaattista alisuoriutumista jos alkaisin vaatimalla vaatia valmentajan vaihtoa. Toisaalta pistää mietityttämään, missä oltaisiin esim. ilman Joensuuta. Ja samalla myös pohdin hieman olennaisempaa kysymystä: olisiko Ässät ylempänä ja pelaisiko paremmin, jos penkin takana seisoisi joku muu kuin Kivi? Ja en osaa vastata tähän. Mutta en ainakaan vielä olisi valmentajaa vaihtamassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Voi paska, en kyllä haluaisi Tuokkolaa Ässien valmentajaksi. Toivottavasti pelkkä huhu.

Siitä kiekottelusta on nimittäin Ässien peli kaukana..kuka täällä muka haluaa aloittaa tällä historian kalleimmalla - ja kaikesta huolimatta paperillakin varsin vahvalla - patapakalla jonkinlaisen "välikauden", jossa uutta pelisysteemiä ajetaan sisään???

Ei helvetti sentään, ei!

Itse olen elänyt siinä käsityksessä, että viimeiset pari kautta on maksettu oppirahoja ja nyt yritetään lunastaa jotain.

Ei Tuokkolalle. Ei!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Se nyt on sama kuka turakainen siellä penkin takana on, kunhan sillä on munat. Nykyinen shemale on jo nähty.

Korjaa jos olen väärässä, mutta Tuokkolasta ei hirveästi välity kuvaa minään pukukopin suurena auktoriteettina.
 
Onko kenelläkään heittää muita konkreettisia esimerkkejä uudeksi valmentajaksi kuin Tuokkola ja Virta? Vai heitetäänkö nämä kaksi yhdessä Karrin kanssa saunaan ja valitaan heistä isomunaisin?

Itse pysyisin vielä tosin Karrissa. Katse kevääseen...
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti Ässät ei Karrin kanssa ainakaan jatkoa ole tekemässä, ja lähinnä vahvassa harkinnassa on, että koska uusi valmentaja aloittaa toimensa Ässissä.
Jos tämä pitää paikkansa niin olis hyvä kiinnittää Taimi parin vuoden pahvilla. Kivi peluuttaa Tommia juuri niin kuin ensi kauden ykköspuolustajaansa.

Minä kyllä uskon että Ässillä on hyvä neuvotteluyhteys Kiveen tällä hetkellä ja jos ei ole niin ens kaudella on valmentajista hetkellisesti ylitarjontaa, niin paljon nuoria tai tuoreita valmentajia on nyt markkinoilla, (Virta, Tuokkola, Aho...)
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Korjaa jos olen väärässä, mutta Tuokkolasta ei hirveästi välity kuvaa minään pukukopin suurena auktoriteettina.

Minä taas kuulin että pani itsensä KalPasta pihalle. Eipä hän silti kovinkaan varteenotettava vaihtoehto ole.

Ässät tarvitsee auktoriteettiä penkin taakse. Kiven ja Kotkanimen kun vaihtaisi nimiin Mälkiä ja Korpisalo, niin näyttäisi Ässiltä. Selin olisi myös mieleiseni valmentaja. Tai ihan kuka vaan, jolla on auktoriteettiä.
 

Starstruck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kivi -> Rautakallio. Any given day!

Valitettavasti tätä korttia tuskin on jaossa, eikä sitä varmaan katsottaisikaan. Muuten minulle on henk. koht. aivan sama, kuka siellä huseeraa. Ei montaa parempaakaan taida olla tarjolla. Vaikka uskoisin, että jopa Läntisen Iipi saisi tuosta nipusta enemmän irti.
 

Tuamas

Jäsen
Kivi on tehnyt yhden ison virheliikkeen, joka on valitettavasti maksanut jo kasan pisteitä.
Eli paniikissa meni muuttamaan alkuperäistä Taimen paluusuunnitelmaa, johon olisi kuulunut tuntuman haku Mestiksestä ja Parkkosen nostaminen kokoonpanoon, mutta viime hetkellä Kivi muutti mieltään.
Taimelle itselleenkin olisi tehnyt hyvää hakea tuntuma pitkän tauon jälkeen rauhallisemmassa sarjassa, nyt heitettiin kaveri syvään päähän ja toivottiin että muistaa kuinka uida.

Toinen asia mikä on tällä hetkellä pielessä on tunteen hallinta, nyt varsinkin ykkösketjulla läikkyy joka pelissä yli ja seurauksena Dixonin jäähyn kaltaisia idioottimaisuuksia.
Muu joukkue ei näihin syystä tai toisesta juurikaan syyllisty, vaan erityisesti kaksikko Dixon-Joensuu.

Peli sinänsä oli tänään(kin) hyvää, ilman pelaajien henkilökohtaisia virheitä (Raanta nyt etunenässä) ja huonoa tuuria pisteet olisivat jääneet Poriin. Kaikessa paitsi maalinteossa Ässät oli mielestäni Lukkoa edellä.

En nyt edelleenkään näe Kiven vaihtamista ajankohtaisena, eikä se nyt mistään Tuokkolasta, Virrasta puhumattakaan jostain vitun Mälkiästä ainakaan tällä kaudella parane.
Jos aloitetaan uusi projekti ja tehdään juuri esim. Tuokkolan tai Virran kanssa monivuotinen pahvi, niin sitten kesken kauden tapahtuva muutos voisi olla edes jollain tavalla perusteltavissa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos vaihtoehdot ovat Virta ja Tuokkola niin kyllä aika idiootti saa sellainen puheenjohtaja olla joka Kiven vaihtaa noihin. Eri asia on jos jotain oikeasti kovia vaihtoehtoja on antaa tilalle.
 

Emiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos vaihtoehdot ovat Virta ja Tuokkola niin kyllä aika idiootti saa sellainen puheenjohtaja olla joka Kiven vaihtaa noihin. Eri asia on jos jotain oikeasti kovia vaihtoehtoja on antaa tilalle.

Nyt joku sellainen, joka herättää porukan loppuvuoden sopimuksella. Ensikaudeksi sitten uudet kuviot ja projektit.
 

SuperMario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kyllä Tuamaksen kannalla. Peli oli Lukkoa vastaan pääosin hyvää ja huono alun jälkeen Ässät pääsi ottelussa kuskin paikalle. Jos nyt jotain halutaan laittaa pelistä Kiven piikkiin niin Kiven vastustajien iloksi Raannasta voidaan heille antaa piste. Joka tapauksessa huonon alun jälkeen Ässät nousi peliin ja johti peliä 3-2. Kiven vika on varmasti sekin, että Pihlman ei saanut tapettua peliä 3-2 tilanteessa nostamalla kiekkoa sisään lähes puoli tyhjään maaliin. Aina 3-3 maalin asti Lukko oli pahasti sillassa ja Ässien 4-2 maali oli huomattavasti lähempänä kuin Lukon tasoitus. Tasoitus maalin jälkeen Ässiltä petti kärsivällisyys ja Taimi otti tarpeettoman riskin, jonka seurauksena Lukon kärsivällinen peli palkittiin. Ilman noita virheitä Dufvaa tuskin olisi silitelty illan pelin jälkeen, mutta nyt Karri saakin kaiken loan niskaan muutaman lopun epäonnistumisen seurauksena.

Itse ainakin luotan Karriin niin kauan kuin joukkue pelaa valmentajalleen ja pelissä on havaittavissa positiivisia piirteitä. Minusta valmentajan vaihto kesken kauden ei tule kysymykseen tässä kohdassa. Ensi kausi on sitten eri asia, kun tämä kausi on ruodittu. Tärkeimmät pelit ovat kuitenkin vasta keväällä, kuten kuluneet kaksi viime kautta on osoittanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös