Selvästi parempi silti kuin alkuperäinen versio. Oli se silti hauskaa kun Gene siinä Rock School -sarjassansa esitteli "The Song that I wrote..." :D. Sävellyksen lasken biisin kirjoittamiseksi myös.
En ole alkuperäistä edes kuullut, mutta ainakin kirjassaan Simmons mainitsee, että biisi kirjoitettiin jotain leffaa varten käytännössä kokonaan uusiksi. Sen takia nimikin kai on God Gave Rock'n Roll To You II.
En ole alkuperäistä edes kuullut, mutta ainakin kirjassaan Simmons mainitsee, että biisi kirjoitettiin jotain leffaa varten käytännössä kokonaan uusiksi. Sen takia nimikin kai on God Gave Rock'n Roll To You II.
Detroit Rock City
Strutter
Deuce
Black Diamond
Love Gun
Psycho Circus
Magic Touch
Nowhere To Run
Sure Know Something
Hide Your Heart (unohtunut listalta)
Pakko oli äänestää ehkä kaikkien aikojen suosikki C'mon And Love Me.Just kuuntelen Lick It Up-levyä ja ihmettelen miksi A Million To One ei ole tuosssa listassa.Herranjumala että on hieno biisi!
Ei voi todellakaan kuin ihmetellä miten bändin surkein ja turhin(niin, minun mielestäni) biisi voi johtaa tätä äänestystä noinkin selvästi. No ehkä se ei vaan sovi mun makuun mutta silti ihmettelen kovasti.
Ei voi todellakaan kuin ihmetellä miten bändin surkein ja turhin(niin, minun mielestäni) biisi voi johtaa tätä äänestystä noinkin selvästi. No ehkä se ei vaan sovi mun makuun mutta silti ihmettelen kovasti.
Innostuin vähän liikaakin ehkä tuossa 70-luvun palvonnassa listaa tehdessä. A Million To One on ehdottamasti Lick It Upin paras biisi. Exciter on se toiseksi paras.
KISS on hieno bändi, jolta on äärimmäisen vaikea - ainakin meikäläisen - nimetä yhtä ehdotonta suosikkibiisiä. Nyt ääni meni Strutterille, mutta yhtä hyvin olisin voinut valita tuosta listasta kymmenen muutakin biisiä.