Kiss fm pilapuhelut

  • 8 695
  • 18

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti karhu
Onkos muut kuunnelleet näitä Kiss fm:n aamuissa tulevia pilapuheluja?Mielestäni aivan hulvattoman hauskoja yleensä.Varsinkin tänään oli oikein hyvin keksitty juttu ja soiton kohde meni aivan täydestä.

Niitä voi kuunnella täällä:http://www.kiss.fi/aamu/?area=aamupilari&sesID=

Itse on tullut kuunneltua noita aina netistä, kun radio ei ole ikinä aamuisin päällä. Loistaviahan nuo ovat ja yleensä kaikki menee aivan täydestä :D.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon putoillu tuolilta täällä äidin kanssa kuunnellessa näitä...Tää on ehdottomasti mun elämäni paras syntymäpäivä!!!:D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän noissa meinaa pokka pettää... hauskinta on, että hyvän kaverini nimi sattuu olemaan Paajanen.:D

Paras noista on ehdottomasti tuo, missä Paajanen soittaa ruumisarkkuliikkeeseen ja haluaa itselleen arkun, jossa on ikkuna. Mukaansa hän haluaa ukrainanterrierinsä Laurin ja anoppinsa. :D :D :D

Myös tuo, missä Paajanen kysyy 112.n puhelinnumeroa numerotiedustelusta on huippu!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Mä oon putoillu tuolilta täällä äidin kanssa kuunnellessa näitä...Tää on ehdottomasti mun elämäni paras syntymäpäivä!!!:D

Pitikin sanomani, jotta hauskaa syntymäpäivää siule, G! Jokos niveliä kolottaa, kun vanhuus väijyy...? ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, ehdottomasti hauskempaa kuin viettelyspuhelin vai mikä se nyt olikaan..? Se oli sellaista viihdettä, jota ei aina mielellään kuunnellut. Noh, tulihan ainakin todistettua, että liha on heikko - molemmin puolin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tommy
Ehdottomasti paras on tuo KEBAB.
Vettä valuu silmistä vieläkin.

No jaa... varsin omaperäinen, mutta eipä ainakaan meikäläistä naurattanut pahemmin... ei oikein tuntunut tuo pila onnistuneen parhaalla mahdollisimmalla tavalla.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Aivan loistavia ovat, joo. Eilen kuulin oikeastaan vasta ensimmäisen kerran. Siinä oli joku palkkamurhaaja, joka soitti väärään numeroon ja kerto hoitaneensa homman. Aivan loistava!

Tänä aamuna sitten Paajanen soitti jonnekin uimahallille ja kyseli kameraansa takaisin. Väitti ottaneensa kuvia naisten pukutiloista.

Automatkalle kyllä hyvää viihdettä. Ainut huono puoli on se, että meinaa auto ajautua ojaan, kun naurattaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Mä oon putoillu tuolilta täällä äidin kanssa kuunnellessa näitä...Tää on ehdottomasti mun elämäni paras syntymäpäivä!!!:D
Onnittelut. Olet nyt virallisesti laillista riistaa ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti bisnesman

Onnittelut. Olet nyt virallisesti laillista riistaa ;)

Hmm, väärin...:)
Siis, minähän TÄYTIN eilen sen 15 vuotta.
Katsopas meikäläisen profiilista...
Toisin kuin useat luulevat, tuo nimen perässä oleva numero EI ole ikä, vaan legendaarisen ikijokeri Antti Törmäsen pelinumero!:)
Eli, vuosihan tässä vielä menee...*huoh*
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Voi, onnea niin perkeleen paljon. Cairns-setä tarjoaa mielellään muumilimun... :D

Perkele...silloin kun itse täytin 15v., niin huoh... *tuntee itsensä vanhaksi*

Kissin pilapuhelut ovat muuten aikamoisen "syvältä", kokeilkaas mistä tahansa hakukoneelta tai WinMX: stä etsiä nimellä "arnold schwarzenegger prank calls" pilapuheluita niin... ;)

Ja tässä lähestulkoon lavastettua "jääkiekkoväkivaltaa"

kuvan (c) Tommy, mutta Tommy on niin rakas ja läheinen ystävä että hän ei varmaan pistä pahaksi vaikka levittelen kuvia ympäriinsä :cool:
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
No mun mielestä kyllä kaikkien aikojen paras pilapuhelu oli tämä TERASSIN LATTIALAUTOJEN ASENNETTAVUUS PYSTYASENTOON..:D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15


Hmm, väärin...:)
Siis, minähän TÄYTIN eilen sen 15 vuotta.
Katsopas meikäläisen profiilista...
Toisin kuin useat luulevat, tuo nimen perässä oleva numero EI ole ikä, vaan legendaarisen ikijokeri Antti Törmäsen pelinumero!:)
Eli, vuosihan tässä vielä menee...*huoh*
HUI!
Lykkääntynee sitten vielä kolmella vuodella se leffanteko sitten ;)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tuossapa niitä tämän päivää töissä hörötettiin. Ihan hauskoja muuten, mutta yksi niistä meni kyllä hyvän maun rajan alle. Se suuklamydia- juttu. Mauton.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Tuossapa niitä tämän päivää töissä hörötettiin. Ihan hauskoja muuten, mutta yksi niistä meni kyllä hyvän maun rajan alle. Se suuklamydia- juttu. Mauton.
Tokihan noita ylilyöntejä sattuu välillä, ei varmaankaan ole helppoa keksiä joka aamulle uusi pilari..
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Voi, onnea niin perkeleen paljon. Cairns-setä tarjoaa mielellään muumilimun... :D

Perkele...silloin kun itse täytin 15v., niin huoh... *tuntee itsensä vanhaksi*

Kissin pilapuhelut ovat muuten aikamoisen "syvältä", kokeilkaas mistä tahansa hakukoneelta tai WinMX: stä etsiä nimellä "arnold schwarzenegger prank calls" pilapuheluita niin... ;)

Ja tässä lähestulkoon lavastettua "jääkiekkoväkivaltaa"

kuvan (c) Tommy, mutta Tommy on niin rakas ja läheinen ystävä että hän ei varmaan pistä pahaksi vaikka levittelen kuvia ympäriinsä :cool:
Lähestulkoon lavastettua, eli...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös