Mainos

Kisojen topit ja flopit.

• 7 708
  • 50

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Mdawg
Topeista en tiedä, mutta flopeista vain yksi on tähän mennessä ollut ylitse muiden. Suomi.

Muuten sama mutta Suomen kohdalle vaihdan tuomarit. On siellä toki hyviäkin joukossa, mutta tämän päiväinen tuomari oli taas ihan perseestä.
Ihme homma että Saksa sai raiskata suomalaiset mailoilla, mutta suomalaiset ei saanu ees taklata ilman että tuli vähintään 2 + 2.
No ehkä minä katon peliä liian sinivalkosilla silmillä (laseja kun en omista).

Bif

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brynäs IF, Pelicans
Todellinen floppi tähän mennessä Suomi. Toinen floppi aina yhtä järkevillä kysymyksillä säväyttävä Laura Ruohola. Tuu ny jo pois sieltä... pliis.

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Vai että toppeja ja floppeja. Laitellaan nyt jotain mitä nopeasti tulee mieleen.

++ Slovakia
+ Tanska
+ Suomen floppaus
+ Nimo ja yllättäen jopa Raipe, jota kukaan ei saa hiljennettyä
+ Aran viimeiset kisat

--- Antsa
-- Suomi
- Tuomarit
- Melkein kaikki hallissa ja lähetyksissä soitettava musiikki
- Pelijärjestelmä
- Klinga, Ruohola, typerät kysymykset ja taktiikkataulu rightin ukkelilla
- sideshow-Antsat eli Hoopi ja muut asiantuntemukseensa luottavat kisamatkalaiset
- Filmaus
- Suomalainen media...

Aijai. Pitää lopettaa tuohon ja pistää vähän sensuuria kaikkien aikojen kisojen puolesta.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Topit

Top 3

1. Tanska : Yllättänyt kaikki otteillaan, joita heiltä ei odotettu

2. Kisojen tähdet: Ehkä kovatasoisimmat kisat menossa. Iso kasa NHL tähtiä halunnut tulla kisoihin korvaamaan NHL-kauttaan.

3. Ville Nieminen: Mies ei saanut paikkaa maajoukkueesta, mutta kisastudioon mies sopii mainiosti.

Flopit

Top 3

1. Suomalaisyleisö: Huono yleisö ollut Suomella. Kannustusta tulee vaan ajoittain ja vierasjoukkueelle buuataan. Ei anna kovin hyvää kuvaa suomalaisesta kiekkoyleisöstä.

2. USA: Todella floppi. Joukkueen olisi odotettu yltävän edes jatkolohkoon. Mutta joukkue ei voittanut edes Tanskaa, niin tulos näkyi kaikkein aikojen heikoimmalla sijoituksella MM-kisoissa.

3. Kanadalaistuomari Dutil Slovakia-Tsekki ottelussa: Mies oli aivan hakoteillä. Jäähyjä tuli todella tiuhaan tahtiin kyseenalaisin perustein.

No tossa oli jotain...

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Flopit:
3. Suomen maalivahtipeluutus
- tällainen farssi ei ole yksinkertaisesti mahdollista
2. USA
- poikia ei pahemmin kiekko kiinnostanut
1. Ruotsin NHL-tähdet
- yllättävän tukkoista on ollut länsinaapurin peli

Topit:
3. Esa Pirnes
- ylivoimaisesti pirtein leijona
2. Kommentaattorit
- kohtuullisia sanaseppoja löytyy pitkä liuta
1. Slovakia
- iloista peliä ja näyttäviä kuvioita

Viestin lähetti Bauer
Aivan.Ja kukapa lausuu nimen oikein?Tottakai areenakuuluttajamme Linkku Lindegren!(On muuten aika hyvä kuuluttaja kisoissa)

No kiva, jos se osaa lausua jonkun nimen oikein, kun lausunta on muuten aika syvältä. Varsinkin artikulointi on todella heikkoa. Kerran se oli kuuluttanut puolet jäähystä, kunnes tajusi kuuluttaneensa sen väärälle joukkueelle. Kerran, kun sille oli jäänyt joku asia epäselväksi, se kuulutti: "..or something."

Ja meikäläinenkin luuli eiliseen asti, että kisabiisissä tahdotaan voimaa, mut se onkin "tahdonvoimaa".

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Viestin lähetti mikkojii
Onko kukaan koskaan miettinyt, että missä on se universaali jukeboksi, joka arpoo aamuisin päivän virallisen paskabiisin soimaan päässä. Ja jos se masiina löytyy, niin kuinka siitä saisi virran pois. (pidetään ne Virrat siellä neloskentässä vaan.)

Olen miettinyt - se on mun autossa. Ja mä kun vielä lauleskelen duunikaverien ratoksi sitä virallista paskabiisiä riittävissä annoksissa päivän mittaan. Viime viikolla tarttui mm. Sleepy Sleepersin Tarzan-biisi: " Auu auu, mä Tarzan olen juu / Auu auu on asuntoni puu / Auu auu, ottaa Jane kiinni mistä sattuuuuu-u--uu-u-uu."...

Ja sitten asiaan:

Topit:

1) Tanska. Kaikki oleellinen jo mainittu.

2) Slovakit vauhdissa. Kunpa Suomikin...

3) Pirnes. Jos tosta nyt yhden omia odotuksiani kovemman pelaajan välttämättä haluaa löytää. Löysi mukavasti tiensä maalille puuduttavassa Saksa-matsissakin, vielä kun laittaisi karkin pussiin pikkuisen useammin.

Flopit:

1) evvk- ottelut

2) USA.

3) Kari Elorannan 80's -look

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nämä eivät sitten ole minkäänlaisessa tärkeys-/paremmuusjärjestyksessä.

Topit:

Finkey, se on aivan ihana :)

Slovakkipelaajat istuivat sunnuntain iltapelissä meijän vieressä *tuplahymy*

Tanska

Flopit:

Känniset suomalaiskatsojat, jotka pa(r)h(a)immillaan oksentelevat ja sammuvat katsomoon ja vievät örvellyksellään kisafiilistä muiltakin katsojilta.

USA

Teemu Selänne ja Antti Miettinen. Kumpikaan pelaajista ei ole vastannut ainakaan minun odotuksiini. Teemu voisi joskus yrittää sitä maalia muualtakin kuin aivan maalivahdin nenän edestä.

Ykkösketjun koossapitäminen. Eikö siihen Teemun ja Sakun viereen sopisi paremmin joku muu pelaaja kuin Ville Peltonen?! Tony Virta tai joku muu puurtaja olisi siinä mielestäni parempi.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Topit
1. Tanska. Lukekaa perustelut niistä 21 muusta Tanskan saamasta äänestä.
2. Ei selvää ennakkosuosikkia.
3. Kisabiisejä ei sentään tungeta joka tuutista koko ajan.

Flopit
1. USA. Näistä peleistä ei taideta maksaa tarpeeksi pelaajille?
2. Aravirta. Kulunut naama, niin omien kuin vieraiden silmissä. Ilmenee auktoriteetin puutteena joukkueessa (tai vaihtoehtoisesti siinä, ettei tiedä, mitä pelaajille pitäisi käskyttää). Vastustajien leireissä taas kaikki konstit jo tunnetaan, ja niihin tiedetään vastalääke.
3. Osa jellonien pelaajista. En lähde nimeämään, mutta osa pelaajista on selvästi täysin väärässä joukkueessa/roolissa. Joko asenne tai ominaisuudet eivät sovi siihen, mitä ovat laitettu tekemään.

Wire

Jäsen
Topit:

+ NHL pelaajien määrä
+ Tanska
+ Finkey

Flopit:

- Suomen 1 kenttä. (Ville vaihtoon)
- Ruuhka juottoloissa
- USA:n asenne

Stuntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings, NY Rangers. Alpo Suhonen.
- Suomen maalittomuuden kovia joukkeita vastaan laittaminen Kiprusoffin syyksi.

-Selänne,Koivu,Peltonen kyllä 10 miljoonan ketjun pitää pystyä maalintekoon.

-Laura ja "Korvis"-Tapsa

+Tanskan voitto USA:sta. Ehkä koko kisojen paras teko. Harmi ettei Bush ollut katsomossa.

+Jokinen ja Hagman pelanneet ihan hyvin.

+Suomen alivoimapeli

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Reverent
Jaa ei vai ? Missäs tynnyrissä sinä oikein elelet ?
Sellaisessa, missä voin juoda jatkuvasti kylmää olutta tulematta liian humalaan, en saa krapulaa, voin syödä lihomatta miten paljon vain ja mitä vain, näen pelkästään kauniita naisia ja mikä parasta, voin valita kuuntelemani musiikin ihan itse =)

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Topit:

- Esa Pirnes (oikea mies väärässä (seura)joukkueessa)

- Toni Lydman (odotukset kovat, eikä ole flopannut)

- Aran viimeiset kisat (siis nimenomaan se, että ne ovat viimeiset)

- Tanska (hienoa venymistä, koskahan Suomi?)

Flopit:

- Aran "peluutus" Sille nauravat Nakkilan aidanseipäätkin. On se turha!

- ykkösketju: nimensäveroinen vain jos ykkösellä ymmärretään pilsneriä. Olisiko aika laittaa nelonen (vahvin) isompaan rooliin?

- Kirppusoft: ei tätä voi enää edes perustella. Kyllähän kaikki ovat nähneet

- Suomen tappio Ruotsille ja laulukuoroon siirtyminen (voidaan välttää vain vaihtamalla valmentajaa ennen pelin alkua)

flopit:
selänne ja suuret puheet
koivu ja pienet teot
nurminen ja hoover ja electrolux
lippuhinnat ja -paketit ja muut kummolat
kisabiisit (kaiken maaliman fintelligensit ja mitä sitä paskaa)

topit
jokinen kolmen pelin jälkeen huipulle
pirnes koko turnauksen ajan liikkuvin suomalainen
heleniuksen kisapassin leimaaminen aralta ihmeteko
tanska asiaa
latvia asiaa
slovakian tämäniltainen putoaminen sveitsille siitä saa isottelijat

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Tanskan menestys on toki yllätys, mutta ei välttämättä lopulta niin suuri. Joukkueen runko tulee Elitserienistä ja verrattuna esimerkiksi Sloveniaan, Japaniin ja Ukrainaan, putoaminen olisi ollut jopa yllätys.

Topit:

- tanskalaiset kannattajat ja myös joukkue
- paljon NHL-staroja
- USA sai mitä ansaitsi
- Tamminen selostamossa

Flopit:

- Suomen joukkue
- Laura Ruohola kisastudiossa
- Turun peleissä kovin vähän yleisöä
- staroista huolimatta heikkotasoisia pelejä
- H-P Hänninen

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Topit:

+Tanska
+Sveitsin fanit
+Latvian fanit
+Maailmanluokan pelaajat, häikäisevä yksilötaito, talentti

Flopit:

-Älyttömät lippujen hinnat
-Ilmaisia lippuja jaettu tukuittain, muttei mulle
-Arajuuri
-Pele Suomen ykköskentässä
-Leijonain tehottomuus
-kisabiisit
-Mertarannan huonot selostukset
-Mertsi on kuitenkin muuhun henkilökuntaan verrattuna nero
-Ansonin tukka

Turquoise

Jäsen
Suosikkijoukkue
Linnut
Menköön sitten vaikka Ylen tekniikan floppi-osastoon, mutta tuossa soittaessani Lahdesta Helsingin suuntaan pelien aikana, Ylen lähetys "laahaa" Helsingissä aika tarkkaan 3 sekuntia perässä.

Minua asia ei tietty harmita, itse asiassa pikemminkin huvittaa. Ajatelkaas tilanne, kuten tuossa yks päivä kävi; minä hurrasin Suomen maalia ja kaveri langan päässä ihmettelee vielä, että mitä helv..ttiä?!? .-)

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis mitäh?!

Ei kuulkaa pojat, missäs helekutin tynnyreissä te oikein elätte, kun ei kukaan ole vielä maininnut....

....nimittäin on yksi ylitse muiden koko kisoissa, tai siis itseasiassa useampikin, eli Cheerleaderit! Ainakin Hartwall Areenalla on nähty jonkinnäköinen All Stars-ryhmittymä. Häikäisevää kauneutta, ei yhtään ns. rosvosektorin tapausta seassa, ja perkele, näähän osaa tanssiakin, siis ihan oikeasti!
Parasta tanssimista, mitä oon yksiltäkään huiskaajilta nähnyt Suomessa kiekko-otteluissa. Ja sanoinko jo, että perhanan kauniitakin ovat?

-TommyT-

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Turquoise
Menköön sitten vaikka Ylen tekniikan floppi-osastoon, mutta tuossa soittaessani Lahdesta Helsingin suuntaan pelien aikana, Ylen lähetys "laahaa" Helsingissä aika tarkkaan 3 sekuntia perässä.

Sattuiko kaverilla muuten olemaan digiboxi ? Minulla nimittäin digilähetys laahaa perässä juuri tuon pari sekuntia.

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Topit: Slovakia,Ruotsi, Saksa ja Tanska
Flopit: Suomen pelit, kisat ja joukkue. Hirveä hehkutus ennen kisoja ja ei yhtään "peliä" edes voitettu. Säälittävää.

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt tuntuu vahvasti siltä, että pahin floppi kisoissa oli Suomen joukkue!!! Suomi ei voittanut yhtään "kunnon" matsia näissä kisoissa:

Itävalta voitettiin, Slovenia voitettiin, Tsekille hävittiin, Slovakialle hävittiin, Ukraina voitettiin, Saksan kanssa pelattiin tasan ja sitten Ruotsille hävitiin (en voi vieläkään uskoa)!!!

Surullista ja hirvittävää luettavaa...

Toinen floppi voisi olla uuden kisabiisiäänestyksen kandidaatit (pois lukien muutama)!!! Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä.

Topiksi voisin iskeä Ville Niemisen kisastudiossa.

Ei muuta, tämä tässä.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Siis mitäh?!

Viestin lähetti TommyT
Cheerleaderit! Ainakin Hartwall Areenalla on nähty jonkinnäköinen All Stars-ryhmittymä. Häikäisevää kauneutta, ei yhtään ns. rosvosektorin tapausta seassa, ja perkele, näähän osaa tanssiakin, siis ihan oikeasti!
Parasta tanssimista, mitä oon yksiltäkään huiskaajilta nähnyt Suomessa kiekko-otteluissa.

-TommyT-

Niinpä. Onkohan televisio - ohjaajalle tullut tarkat ohjeet, että mitään tanssityttöjä ei sitten vahingossakaan näytetä ? Vain pari kertaa ovat cheerleaderit kuvaruudussa vilahtaneet ja silloinkin noin nanosekunnin ajan. Olisin mielelläni useankin pelin sijasta mielummin tiiraillut naiskauneutta, mutta ilmeisesti tämän päivän tasa - arvo - Suomessa ei ole soveliasta näyttää telkkarissa paljasta säärtä/reittä. Kaiholla muistelen muutaman vuoden takaisia Saksan kisoja, joissa tanssijat olivat Oikeita Naisia tiukkoine asuineen ja silloin ohjaajakin soi mieskatsojille silmänruokaa hieman runsaammin.

Zane

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti toxteth_terror

Flopit:
-Ansonin tukka
Makuasioistahan ei kiistellä mutta pirun komea tukka pojalla. Ehdoton top.

Wire

Jäsen
Viestin lähetti Jussih
Topit:

- Esa Pirnes (oikea mies väärässä (seura)joukkueessa)

Johan sinä vitsin murjasit. Meinaatko että pitäis pelata kerhossa? Buahaa! Buahaa! Harmi kun kerhollakaan ei ole varaa ostaa pelimiehiä vaan ne pitää itse tehdä ja muut (lue: Jokerit) ostaa sitten isolla rahalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy