Vanhapuuma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minua jotenkin ahdistaa kirpputorit, paitsi silloin kun ollaan myyty siellä jotakin. Sieltä sai yllättävän hyvät tuotot, varsinkin, kun itselläni on tapana pitää tavaroistani hyvää huolta ja pistin myyntiin vain sellaisia tavaroita, joita jotkut voisivat oikeasti ostaakin. Ainoa yllätys oli lähinnä se, että miesten vaatteita meni selvästi vähemmän kuin tyttöystävän vaatteita, kengät ja takit olivat käytännössä ainoita, jotka sain myytyä. DVD:t kävivät todella hyvin kaupaksi, käytännössä kaikki mitkä laitoin myyntiin oli sieltä viety, hinnaksi en viitsinyt laittaa muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta 3€ enempää. Sama CD:iden suhteen, tässäkin varmaan auttoi se, että olen aina haalinut jokaisen albumin erikoisversioita ja pitänyt ne poikkeuksetta hyvässä kunnossa. Niille uskalsi pistää kovempaa hintaa, 10€ molemmin puolin - eikä haitannut myyntiä yhtään. Enpä niitä kuitenkaan olisi enää kuunnellut.
Samaa olen myös ihmetellyt kuin muutama muu tässäkin ketjussa, jotkut myyvät aivan karmeata roinaa tuolla eikä ole pienintäkään käsitystä, keitä kiinnostaisi ostaa sellaista kamaa, jotka minä olen yleensä vienyt suoraan roskikseen. No, voihan sitä pyytää, mutta toisaalta jos pöydällä on jotakin roskaa myynnissä niin itseäni ei ainakaan kiinnostaisi tarkemmin enää tutkailla tuota pöytää. Mutta ehkä se olen sitten vain minä, tiedä vaikka joku tyhjiä oluttölkkejä tai käytettyjä kynttilöitä ostaakin.
Samaa olen myös ihmetellyt kuin muutama muu tässäkin ketjussa, jotkut myyvät aivan karmeata roinaa tuolla eikä ole pienintäkään käsitystä, keitä kiinnostaisi ostaa sellaista kamaa, jotka minä olen yleensä vienyt suoraan roskikseen. No, voihan sitä pyytää, mutta toisaalta jos pöydällä on jotakin roskaa myynnissä niin itseäni ei ainakaan kiinnostaisi tarkemmin enää tutkailla tuota pöytää. Mutta ehkä se olen sitten vain minä, tiedä vaikka joku tyhjiä oluttölkkejä tai käytettyjä kynttilöitä ostaakin.