kirjoittajien musiikkimaku

• 2 105
  • 49

kirjoittajien musiikkimaku

• Rock

Ääniä: 30 31,9%
  • Pop

Ääniä: 10 10,6%
  • Heavy

Ääniä: 27 28,7%
  • Dance

Ääniä: 5 5,3%
  • Country

Ääniä: 0 0,0%
  • Kotimainen iskelmä

Ääniä: 3 3,2%
  • Blues

Ääniä: 3 3,2%
  • Jazz

Ääniä: 2 2,1%
  • Saatananpalvonta musiikki

Ääniä: 8 8,5%
  • Rap

Ääniä: 6 6,4%

• Äänestäjiä
    94
  • Poll closed .

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niin mitä genrejä kuuntelette mieluiten? Itse kuuntelen mieluiten Heavya. Rock myös, mutta yksi piti valita niin heavy. Ja tosta listasta unohtu ainakin Punk.

Viimeksi muokattu:

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika yksimielinen äänestys
Heavy - 2 - 100.00%

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joku saatanan juntti tuolla naapurissa kuuntelee parhaillaan paskaa halpahallieuroteknoa. Minä kuuntelen pääasiassa metallia, mutta pidän ylipäätään hyvästä musiikista.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Noista vaihtoehdoista valitsin heavyn, vaikka kuuntelen paljon muutakin. Sitä nyt kuitenkin ehkä eniten. Musiikkimakuni liikkuu lähinnä akselilla metalli - rock - pop - jazz - klassinen. Tuossa järjestyksessä, eniten kuuntelemani ensin.

Edit: Suomalainen iskelmä aiheuttaa pahoinvointireaktion.

Viimeksi muokattu:

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kieltäydyn jyrkästi äänestämästä koska hardcorea ei ole kelpuutettu listalle! :mad: Eikä punkkia.... :mad:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rock se kai on lähimpänä totuutta ja sitä äänestin. Ennen kaikkea diggaan hyviä melodioita.

Pop - no riippuu popista usemmiten menee.

Heavy - menee, kunhan on melodiaa, eikä mitään örinä"laulajaa"

Dance - äärimmäisen harvassa on biisit, joista edes pikkuisen tykkäisin

Country - no jotain hyvääkin, ei oikein nappaa kuitenkaan

Kotimainen iskelmä - joskus 60-70-luvulla tehtiin siedettävääkin iskelmää, 90-luvusta eteenpäin hirveää tuubaa.

Blues - no, joistain jutuista tykkään

Jazz - kilikoli, tilulilu, ei kolahda juurikaan

Saatananpalvonta musiikki - eikös koko rock-musiikki ole saatanasta? :cool: Ei kiinnosta vakavasti ottaen.

Rap - hyh hyh

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äänestän tyhjää...

Jossain olen jo muistaaksen aiemmin maininnut, että olen lähes kaikkiruokainen musiikin suhteen. Kovin raskas metalli ei välttämättä kuulu ehdottomiin suosikeihin, mutta muuten käy kaikki hyvin tehty musiikki.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kotimaiset futaa

Niin, itse heivasin ruksini "rock" kohtaan, olen tosin suht suvaitsevainen näissä asioissa. Mainittakoon vielä että levyhyllyni koostuu 90% kotimaisesta rock / punkrock / raskasrock tavarasta..

Täältä tähän

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kaikki käy paitsi rap ja r&b. Mutta äänet meni heavylle, koska se on ehkä se meikäläisen ykköslaji.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
ROCK!

I WANNA ROCK!! ROCK!!

Ja sitten tapojen mukaan hiukan aiheen vierestä:
Kattelin muuten tossa viikonloppuna MTV:ltä "kaikkien aikojen top100 rock-biisejä". Tai oikeastaan vain toptenin, joka näytti tältä:

10. GNR: Don´t cry
9. GNR: November rain
8. Aerosmith: Crazy
7. Metallica: Nothing else matters
6. GNR: Sweet child o mine
5. Nirvana: Come as you are
4. Nirvana: Smells like teen spirit
-------------------------------------------
3. Aerosmith: Cryin´
2. The Ark: It takes a fool to remain sane
1. Metallica: Enter sandman

Ihan jees lista, kun siellä on Gunnaria ja Metallicaa, mutta missä AC/DC (ja Maiden!).

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: ROCK!

Viestin lähetti Pihvi
I WANNA ROCK!! ROCK!!

2. The Ark: It takes a fool to remain sane

Mitä helvettiä? The Ark? Eivät voi MTV:llä olla tosissaan. Itse näin ko. listasta vain tuon Enter Sandmanin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tuon listan kerännyt joku amisviiksiraati? ;)

En nyt oikein menisi allekirjoittamaan edes puolia, ainakin nuo Aerosmith-nyyhkyt aiheuttavat lähinnä oksennusreaktion. Tuota Arkin biisiä en ole edes kuullut tietääkseni. Aika kummajainen tuolla listalla, vai onko se se pakollinen upouusi biisi?

Eli ennen vuotta 1991 ei tehty hyvää musiikkia :confused: Niin tai onhan tuo Sweet Child O' Mine vähän vanhempi...

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Saatananpalvontamusiikki tietty. Kuten joku sanoi, niin kiteeläistä saunanpolttoheviä jne. kuuluu skaalaan. Ehkä ennemmin siihen heavy-kohtaan ruksi, mutta tämä huvitti enemmän...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ääneni dancelle, enkä tarkoita tällä halpahallieuroteknoa, vaan kunnon underground-mäiskettä, jota ei ainakaan suomalaisilta radiokanavilta kuule koskaan!

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Heavy - Iron Maiden on kolissut jo pitkään, no ääneni annoin kuitenkin dancelle, tarkoitan tuolla kunnon Hardcore jytkettä taikka trancea.. (ei pelkästään kikkelitrancea)...

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Selittäkää joku minulle mitä Rap tekee yhtenä vaihtoehtona tuolla listalla. Eikös tässä puhuttu MUSIIKISTA?

Minä tykkään hyvästä musiikista. :)

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Kyllähän se minullakin hiukan rankemman musiikin puolelle painottuu, mutta myös kotimaista rockia kuuluu suosikkeihin. Heavylle siis ääni.

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Olen pääasiassa kaikki ruokainen musiikin suhteen, mutta rappia eniten kuuntelen. Tosin taidan omistaa melkein kaikista mainituista musiikin lajeista jonkin levyn.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestin popia, koska melodisessa kitarapoprockissa (tjsp) pop tulee ennen rockia. :)

The Ark on vähääkään liioittelematta huikean mahtavan loistava bändi ja It Takes A Fool To Remain Sane melkein yhtä hyvä kappale, mutta en sitä nyt rockiksi ehkä kelpuuttaisi (vaikka bändiä glamrock-yhtyeeksikin on kutsuttu). Toisaalta listan muut biisit eivät ansaitse paikkaa edes samassa listassa kuin The Ark. :)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika laidasta laitaan, mutta kyllä siitä lähdetään että kitara tarvitsee olla.. tai ei välttämättä.. no kuitenkin seuraavia on viime aikoina tullut kuunneltua:

- Smashing Pumpkins
- System Of A Down
- Yö
- Alice Cooper
- KISS (80-luvun tuotantoa)
- Matrix -soundtrack

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Olipa vaikea valita. Musiikkihyllystä löytyy muunmuassa seuraavia yhtyeitä: CMX, Ultra Bra, Iron Maiden, Yö, Eppu Normaali, Sonata Arctica ja Leevi and the Leavings. Melko vaikea kuvailla yhdellä musiikkityylillä näitä yhtyeitä.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Onhan tämä ennenkin tietty, mutta lätkän seuraajat näyttävät olevan tukkatyyppejä. Hupaisa yhteensattuma, josta kukkahattutädit vetänevät omat johtopäätöksensä. Saatananpalvontamusiikki on muuten yhdys sana, kielipoliisin terveiset.

Jaa mutta kysyttiinkö minulta jotakin? REM, Bad Religion, CMX, Live, Manic Street Preachers, Oasis (ainakin aikaisempi tuotanto), klassinen, Paleface (ainoa sietämäni muurari), gregoriaaninen (sans syntsatausta), ööh, satunnainen & sekalainen punk.

Muok:
Niin, miten saatoin Leevin unhoittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy