Kirjoittaako Teemu twiittinsä ja bloginsa itse? Äänestys.

  • 1 894
  • 23

Kirjoittaako Teemu Selänne twiittinsä ja bloginsa itse?

  • Kyllä

    Ääniä: 29 19,7%
  • Ei

    Ääniä: 96 65,3%
  • Mitä väliä?

    Ääniä: 25 17,0%
  • Ne kirjoittaa Antti Wennström.

    Ääniä: 15 10,2%

  • Äänestäjiä
    147

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Päivänpolttava aihe. Keskustelut käyvät muualla vilkkaana, täällä lähinnä äänestellään, mutta sanakin on tarvittaessa vapaa.

Minä uskon, että välillä jopa twiittaa ihan omin sanoin, mutta viimeisin bloginsa saattoi kyllä olla Teemun ajatuksia, mutta jonkun muun kirjoittama.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kyllä ja ei. Osan kirjoittaa itse, osaan antanee luvan ja suostumuksensa muille. Valavuori niitä ei ainakaan eilen kirjoittanut siinä illemmalla, minulla kun oli suora näköyhteys mieheen Turkuhallilla. Tai jos kirjoitti, niin aika ninja sai olla.

Huonosti brändätty joka tapauksessa, ja lähes jokainen ulostulo sosiaalisessa mediassa aiheuttaa jotain kohkausta. Selänteen (ja taustatiiminsä) olisi parempi jättää Twitterit hetkeksi ja rauhoittaa koko tilanne, sillä kai tuossa on vielä paljon pelastettavissa. Nämä kohut kestävät vain hetken, joten olisi syytä laittaa touhulle stoppi ennen kuin tuo säheltäminen johtaa johonkin vielä pahempaan.

Äskeinen blogitekstinsä oli ihan hyvä paikkaus, nyt vain some kiinni ja asia unholaan niin pian kuin mahdollista.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Ei vittu varmasti kirjoita, ainakaan kaikkia. Valeksi siellä operoi, vaikka kuinka yrittää väittää vastaan. Siinä on kyllä niin vastenmielinen jätkä, että pitää joka kerta tuon nimen kuullessaan hakea vati sängyn viereen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaihtoehdoista puuttuu BOB, joka on mennyt koko kansan Teukkaan. "How's Sipe? How's Sipe?"
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Osan voi kirjoittaakin ja osan varmasti antaa luvan kirjoittaa. Mutta minä en vain pysty uskomaan, että Selänteen elämä pyörisi siinä määrin Valavuoren ja tämän kiinnostuksenkohteiden ja etujen ympärillä kuin Selänteen somesta voisi päätellä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saattaapa osan kirjoittaakin, mutta kyllä tuo aika vahvasti haiskahtaa. Vähän liian paljon tosiaankin pyörii noiden perusteella Selänteen elämä Valavuoren mielipiteiden ympärillä että tuo menisi läpi. Ammattimaiset perskärpäset on kyllä hyviä kietomaan hieman narsistiset persoonat pikkusormensa ympärille kun osaavat sopivalla tavalla ruokkia näiden egoa ja huomionkipeyttä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ei sillä oikein ole väliä - julkisuuden henkilöt useinkin ulkoistavat some-elämäänsä. Selänteen viestejä ne siis ovat kaikki - ja on sitten miehen omalla vastuulla, jos on ulkoistanut toimintaa lähinnä omaa etuaan (Selänteen edun kustannuksellakin) ajavalle kyseenalaiselle henkilölle.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sillä ole väliä. Jos tuollaisen uran tehnyt kaveri ei löydä muita doereita taustalle kuin itse Doerin, niin nuo twiitit ovat aika yhdentekeviä.

Toivottavasti villasukat nyt myyvät kunnolla. 29 euroa ja nimenomaan Teemun suosikit, eli harmaat. Laittakaapas tilaukseen.
 
Ei kirjoita, mutta aika harva stara muutenkaan itse noita kirjoittaa. Selänteen kohdalla erona moniin muihin tähtiin on se, että noita ei kirjoita myöskään mikään media-alan ammattilainen. Ja se jos mikä vahingoittaa hänen imagoaan. Kunpa vaan Teemu tajuaisi itsekin tuon.

Eihän sillä ole mitään väliä kuka nuo kirjoittaa kunhan kirjoitukset vastaavat edustamansa henkilön ajatusmaailmaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Voi hyvinkin antaa ajatuksiaan kirjoituksiin ja siunata ne, mutta eihän Teemu itse varmasti noita jaksa kirjoittaa. Hänhän on lukenut lähinnä Aku Ankkaa (ja jopa ylpeillyt tällä) ja äkkiä hänellä onkin aikaa ja halua kirjoittaa yhteiskuntakriittisiä blogi-kirjoituksia heti aamusta Kaliforniassa?
 
Suosikkijoukkue
VAR
Blogiaan ei varmasti ole kirjoittanut itse. Noita elämäm koulu -tyyppisiä twiittejä saattaa ollakin, toivottavasti jatkossa joku osaava (ja muu kuin Valavuori) kirjoittaa ne hänen puolestaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastasin kyllä ja ei, koska näin luultavasti on. En usko millään, että Teemu itse kaikkia kirjoittelisi. Monesti on niin erilaisia ne kirjoitukset siihen normisettiin, että väkisinkin paistaa läpi, että jonkun muun näppäilynä on lähtenyt liikenteeseen.
 
Uskon, että kirjoittaa ainakin osittain ja vastasin että "Mitä väliä?". Teemun hyväksyntä noilla viesteillä joka tapauksessa on, joten asialla ei ole minulle väliä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielenkiintoinen seikka tämä "Teemun hyväksyntä", koska eihän hän varmaankaan ole jokaista twiittiä erikseen hyväksymässä. Taatusti onkin jonkintasoinen "tee mitä lystäät, mä luotan suhun täysin" -hyväksyntä.

Toisin sanoen twiitit eivät välttämättä aina hirveästi edusta Teemun sen hetkistä menoa. Siis ne mitkä eivät ole hänen kirjoittamiaan, koska osa on, mutta kaikki eivät voi mitenkään olla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä otan tän Teemu-keissin viihteenä. Vanhoissa suomalaisissa elokuvissa juntti tuli kaupunkiin ja kaikkee siitä sitten seuras, tässä modernissa versiossa jääkiekkoilija tulee digitaaliseen avaruuteen ja kaikkee siitä sitten seuraa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vaihtoehdoista puuttuu BOB, joka on mennyt koko kansan Teukkaan. "How's Sipe? How's Sipe?"

Ihmisten on liki mahdoton erottaa näitä asioita. Parasta olisi, jos Selänteen Teemu tulisi avoimesti esiin asiasta, esim. snapchatissa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Selännettä arvostan todella paljon mutta valitettavasti twiitit kirjoittaa Aleksi á la carte Valavuori. Kritisoidahan tätä ei missään nimessä saa, koska Valavuori ja Seppänen ovat ainoita Suomessa jotka osaavat laittaa betsiä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selänteen dokkarissa käsiteltiin Vesa Rantasen Teemusta tekemää lehtijuttua ja Teemu kertoi raivostuneensa siinä esitetyistä väitteistä. Teemu vaati Rantaselta muistaakseni henkilökohtaisen anteeksipyynnön, kun tämä oli kirjoittanut että jengikaverit olivat närkästyneitä, kun nimmareita jakanut Teemu viivästytti joukkueen bussin lähtöä tai jotain tämän suuntaista. Nyt samainen Selänne antaisi omissa nimissään suollettavan julkisuuteen vapaasti mitä sattuu? Enpä usko.

Selänne tuskin itse kirjoittaa some-päivityksiään, mutta minun näkemykseni mukaan sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin jutut tulevat hänen nimissään luotettavien ja virallisten kanavien kautta tyyliin miehen oma blogi ja vahvistetut sometilit. Käsittääkseni vähän jokaisella julkisuuden hahmolla tai yhtään merkittävämmässä asemassa olevalla henkilöllä on taustallaan pr-väkeä tms. avustajia, jotka enemmän tai vähemmän vastaavat työnantajansa julkisista ulostuloista.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Selänne tuskin itse kirjoittaa some-päivityksiään, mutta minun näkemykseni mukaan sillä ei ole mitään väliä niin kauan kuin jutut tulevat hänen nimissään luotettavien ja virallisten kanavien kautta tyyliin miehen oma blogi ja vahvistetut sometilit. Käsittääkseni vähän jokaisella julkisuuden hahmolla tai yhtään merkittävämmässä asemassa olevalla henkilöllä on taustallaan pr-väkeä tms. avustajia, jotka enemmän tai vähemmän vastaavat työnantajansa julkisista ulostuloista.

Totta tietysti. Mutta usein nämä henkilöt tuppaavat olemaan alan ammattilaisia...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Totta tietysti. Mutta usein nämä henkilöt tuppaavat olemaan alan ammattilaisia...

Kuten kirjoitin tuonne Teemun ketjuun, niin googlailin hivenen Björn Borgin managerointi-tiimiä ja tuolla on taustalla jengiä mm. Harvardista ja ennen kaikkea jengiä, joilla on kokemusta isojen kv.firmojen myynnistä ja markkinoinnista.

Toki Borgin vaatebrändi onkin kohtuu iso juttu Pohjoismaissa, versus Selänteen villasukka-kauppa netissä, mutta kyllä mä väitän, että olisin itsekin osannut antaa Teemulle helvetisti parempia neuvoja, kuin tämän hetken taloussotkuistaan tunnettu Mennander ja koulut kesken jättänyt Valavuori.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
EVVVK

EDIT. Väärinkäsitysten välttämiseksi, mua ei voisi vithattu vähempää kiinnostaa, kuka ne twiitit ja blogit kirjoittaa. Ne ovat Teemun nimissä ja that's it. Ja jos ne kirjoittaa joku muu, Teemu voisi hiukan tarkistaa haareminsa kokoonpanoa. Nyt läikkyy hiukan liikaa maitoa jo pöydälle.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos on Iltalehteä uskominen, niin kaikki se, mitä kirjoitetaan Facebookissa tai Twitterissä on 100 % totta ja aina juuri sen henkilön kirjoittamaa, kenen nimi siinä näkyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös