Mä voin tarjota. Mulla on lähes täysi pullo, josta on korkki auki.Kuka tarjoaa ketsupit?
Ei oo käyttöä, saa lähtee menee.
Mä voin tarjota. Mulla on lähes täysi pullo, josta on korkki auki.Kuka tarjoaa ketsupit?
Tai sitten Mälli on palaamassa ajokoirakiekkoineen. Nyt tarkkana siellä Espoossa!Ensimmäinen vahtivuoro on alkanut rauhallisesti. Päivystän Espoon suunnalla. Jostain kaukaisuudesta kantautuu vain Kehä III:n liikenteen hiljainen humina. Hetkinen! Nyt kuuluu myös koirien haukuntaa. Voisiko siitä päätellä, että myös karavaani kulkee?
Jotenkin tähän tilanteeseen sopii se, että kun tuon linkin avaa, tarjolle tulee myös tämä uutinen:Aikalailla pitkälti näin miten muistelit, ja nimenomaan potkuja odotellessa oli tuo.
Pelastusarmeija puuttui IFK-fanien Joulupata-keräykseen
HIFK-fanien protestimieliala on tuonut Pelastusarmeijan Joulupata-keräykseen jo yli 13 000 euroa.www.is.fi
Jotenkin tähän tilanteeseen sopii se, että kun tuon linkin avaa, tarjolle tulee myös tämä uutinen:
HS: Entinen HIFK-valmentaja kuusi vuotta kännissä
HIFK:n entinen päävalmentaja Bob Francis selvisi kuusi vuotta kestäneestä ryyppyputkesta. Asiasta kertoi Suomessa ensimmäisenä Helsingin Sanomat.www.is.fi
"Hänestä tuli seuran historian ensimmäinen ennen joulutaukoa irtisanottu valmentaja."
Ai saatana, Jortikka olis kunnon ässä hihasta!Voin päivystää aurinkorannikolla. Täällä olisi eräs meritoitunut turkulainen, jota tuskin kiinnostaa valmennus enää, mutta kun näen kysyn vinkkejä.
Onhan faxiin muistettu laittaa virta päälle? Ilmoittaudun kipinään.
Ei vittu, Jethro Rostedt. Siinä olis, kyllä alkaa jo menemään huumorin puolelle. My bad.Ai saatana, Jortikka olis kunnon ässä hihasta!
Juu. IFK:n tämän kauden maalikimaran aikana - ei edes hidastuksistakaan huolimatta- voi räpäyttää silmiään, tai sen joutuu katsomaan taas alusta sen nähdäkseen.Yritän kuluttaa aikaa kipinävuorossa katsomalla IFKn viime pelien maalikoosteita. Jostain syystä siihen ei saa tuhlattua kovinkaan montaa sekuntia. Syytän tästä kansainvälisen internetin hitautta ja jatkan vuoroani. HIFK.fi sivuilla mainittu peili kapteenin haastattelussa, lasken päässäni nopeasti yksi plus kaksi joka tekee kolme. Kolme kertaa tämän illan KalPan maalit tekee yhdeksän. Kuhta pelasi numerolla yhdeksän ja muisti aina katsoa peiliin. Näemmekö Kuhdan kohta päävalmentajana?
Noinhan se pitäisi periaatteessa mennä, mutta just nyt Salmelainen ei mene kovin mielellään ilmoittamaan IFK Hockeyn hallitukselle mistään mitään. Salmelaisen oma pääkin on pölkyllä, joten turvallisin paikka on huoltajien kopin kuivausrummussa, kaukana Kiffestä, Koffesta, Mopesta ja muista piirroshahmoilta kuulostavilta dinoilta.Höpö höpö. Kauden kolmannes lähestyy loppuaan ja tulos on tätä, ei voi enää mennä "tsäänssin" taakse tai muuta sellaista. Pelitapa ei tuota tulosta ja takana ei ole viimekaudelta urotekoja.
Lauri Mikkola huomannut tilaisuutensa koittaneen?Kohta näyttäisi tulevan lento myös Oulusta.