Kimppakyydit/Vieraspelimatkat

  • 1 220
  • 2

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fanipiirit täällä Jyväskylässä ovat sen verran pienet, että yleensä kyydin järjestäminen johonkin vieraspeliin onnistuu kohtalaisen helposti, mutta ei tällääkään kaikki fanit sentään toisiaan tunne. Eli Tälläisellekin ketjulle voisi olla tarvetta.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä Tampereelle, näillä näkymillä ihan julkisilla kulkuneuvoilla. Mutta jos joku on lähdössä omalla autolla ja autossa on tilaa, niin bensarahat kyllä löytyy.
Lähinnä minua kiinostavat jatkossa viikolla pelattavat pelit Lahdessa, Tampereella, Hämeenlinnassa ja Kuopiossa. Mutta olen periaatteessa valmis lähtemään kimppakyydillä milloin vain kunhan asiasta sovitaan tarpeeksi ajoissa, että voin yrittää järjestää työvuoroni.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Turun seudun JYP-fanit voisivat ottaa yhteyttä YV:llä, niin saataisin nää samat kuljetusasiat rullaamaan ja päästäisiin porukalla peleihin täällä etelän suunnilla.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tampere, eilen, linja-auto asema, laituri 7. klo 21.10..
"Kaulaliinasta päätellen olet menossa ihan Jyväskylään asti?"
No Niin olinkin eli astuin sisään bussiin ja sinne sikaosastolle..
On muuten helvetin mielenkiintoista palata vieraspelistä "fanibussilla" missä ei ollut Oriveden jälkeen ketään muita kuin kuski ja minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös