Mua ei niinkään huolestuta se, ettei Kibe ole maaleja tehnyt, vaan se, että peli-ilo näytti ainakin Bluesia vastaan olevan täysin kateissa. Heti alusta näki, että eilen ei ollut Kiben päivä ja se vähän huolestuttaa, että sen näkee niin selvästi. Kaveri on kuitenkin "ikämies", jonka ei enää luulisi tarvitsevan sitä yhtä tai kahta onnistumista pelin alkuun saadakseen rytmistä kiinni ja säilyttääkseen peli-ilonsa. Ja jos sen minä näen katsomoon, sen näkee vastustajan koko joukkuekin, eikä varmasti tee Kiben pelaamista helpommaksi.
Mutta toivon Kiben itsensä kannalta, miksei tietysti myös joukkueenkin, että peli-ilo löytyy ja komeroita syntyy tasaiseen tahtiin. Henk.koht mulle on se ja sama, kuka ne maalit tekee, kunhan verkot heiluu.
Kyllä se Kibe sieltä vielä tulee ja syttyy varmasti tuleviin koitoksiin. Toki on muistettava, että joukkueen kapteenina on aina oltava taistelun eturintamassa ja tsemppaamassa muita. Enkä ole yhtään varma, onko Kibe juuri oikea henkilö kapteenin virkaan. Ja missään nimessä en väheksy Kiben arvoa henkisenä liiderinä joukkueelle. Tulipahan nyt vaan mieleen, että olisiko sittenkin parempi antaa kapteenin nauha erilailla "luontaiselle johtajalle", esim. jollekin kanukeista. Esim. Murrayhan on jo "A"...