Kimmo Koskenkorvan murtautuminen liigaeliittiin?

• 15 073
  • 60

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei muuta kuin erittäin hyvää uran jatkoa Kossulle, upea pelaaja. Toivottavasti näyttää sveduille, miten jäällä kiidetään.

Tervetuloa toki takaisin Lappeenrantaan kun Ruotsin kentät on koluttu. =)

atsku

Jäsen
Loistovärväys hurreilta tosiaan! Hyvää ruotsinmatkaa vaan! Toivotaan, että Kossu palaa takaisin vielä sinne, missä kasvoi Pelimieheksi isolla P:llä. SaiPassa on paikka varmasti varattuna tulevilla kausilla, jos mies Lappeenrantaan takaisin haluaa. Eli taasha myö tavattiin, tuutha sie vastakii!

ahal

Jäsen
Kyllä Kossulle varmaan tilaa löytyisi vastakin sputnikeissa, jos vaan ehjänä pysyy seuraavat 5 vuotta. Mutta luulenpa, että suuntaa Ruotsin turneensa jälkeen takaisin puolen Suomen joukkueeseen ja kotiseuduille. Varsinkin, jos Ruotsissa onnistuu, jotta kärppärosteriin mahtuu. Ihan vanhoilla näytöillä sinnekään ei mennä. Mutta onnia vaan Kossulle matkaan, ja ennen kaikkea terveyttä. Aika sitkas kaveri kuitenkin pieneksi mieheksi, ei paljoa sairastellut SaiPa-aikanaan.

tummasaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HV71
Apua, arvon SaiPa-kannattajat?

Eräs ruotsalaistuttuni kirjoittaa Jatkoajan kaltaiselle SvenskaFans -sivustolle Skellefteå AIK:sta ja kaipaa nyt tietoa Kimmo Koskenkorvasta. Tässä olisi muutama kysymys, joihin toivoisimme vastauksia. Vastatkaahan englanniksi tai ruotsiksi, kiitos. Jos joku ei halua ketjuun kirjoittaa, vastauksia voi lähettää myös minulle yv:nä. Myös Kärppien ja Tapparan kannattajien hieman vanhemmat muistelot ovat lämpimästi tervetulleita. Suurkiitos etukäteen kaikille, jotka haluavat auttaa!

What can you tell me about Kimmo Koskenkorva and his career, strengts/weaknesses?

And how have he been as captian, does he talk a lot or does he show on the ice what he want to tell?

I also wonder if there is any good story about him? Why did he move to SaiPa and so on.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
tummasaari kirjoitti:
Eräs ruotsalaistuttuni kirjoittaa Jatkoajan kaltaiselle SvenskaFans -sivustolle Skellefteå AIK:sta ja kaipaa nyt tietoa Kimmo Koskenkorvasta. Tässä olisi muutama kysymys, joihin toivoisimme vastauksia. Vastatkaahan englanniksi tai ruotsiksi, kiitos. Jos joku ei halua ketjuun kirjoittaa, vastauksia voi lähettää myös minulle yv:nä. Myös Kärppien ja Tapparan kannattajien hieman vanhemmat muistelot ovat lämpimästi tervetulleita. Suurkiitos etukäteen kaikille, jotka haluavat auttaa!

What can you tell me about Kimmo Koskenkorva and his career, strengts/weaknesses?

And how have he been as captian, does he talk a lot or does he show on the ice what he want to tell?

I also wonder if there is any good story about him? Why did he move to SaiPa and so on.

I think one thing why I like him is attitude. He is like pocket-rocket who allways goes 100% when he is on ice. Never saw him just surfing around no matter what the score is. His speed combined attitude makes him good offensive player. Previously he had problem, that he had too much speed and puck "ran off", but had improved that a lot as his past season points shows.
I think he moved to SaiPa to have responsibility and playtime. Hes career was ...standing still and changing team is one obvious move.
My opinion is, that Koskenkorva was one of the best captain we ever had. I hope him all the best is Sweden and hope that someday he would return to SaiPa.

Edit. tuskin se tasku kuitenkaan karkaa....

Viimeksi muokattu:

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Battle Ankka kirjoitti:
Previously he had problem, that he had too much speed and pocket "ran off", but had improved that a lot as his past season points shows.
I'm quite sure that Battle Ankka means puck here i.e. Koskenkorva lost the puck often.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Jubomir kirjoitti:
Ura jatkuu siis seuraavat pari kautta Skellefteån paidassa. Hyvä, kun meni Ruotsiin, eikä toiseen liigajengiin.

Mitä hyvää siinä on, että Ruotsi kuppaa kaikki pelimiehet? Minä haluan nähdä sitten vaikka vastustajan paidassa jotain "nimimiehiä" kuin pelkkiä junnuja ja nevahöödejä.

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mies laidan takaa kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on, että Ruotsi kuppaa kaikki pelimiehet? Minä haluan nähdä sitten vaikka vastustajan paidassa jotain "nimimiehiä" kuin pelkkiä junnuja ja nevahöödejä.
Älä huoli SaiPa tulee kasvattamaan tälläisiä nimimiehiä jatkossakin. Koskenkorva oli SaiPaan tullessaan näitä nevahöödejä, ainakin melkein. Minä taas en halua nähdä sitä, että SaiPa kasvattaa raakileista muille liigajoukkueelle valmiita pelaajia, menkööt vaikka ennemmin Ruotsiin. Ruotsi kuppaa kuitenkin oman osansa liigan parhaista, vaikka SaiPasta lähtevät liigaan jäisivätkin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mies laidan takaa kirjoitti:
Minua taas vituttaa nähdä omat "kasvatit", "löydöt" ja "profiilipelaajat" pelaavan muiden riveissä juuri kun ovat iskeneet itsensä liigatasolla läpi. Kyse on kuitenkin siitä, että niden muiden seurojan kanssa taistellaan samoista sijoista, joten ärsyttäähän se, että oman joukkueen kasvattamilla hedelmillä ruokitaan toisten menestystä. Niin yksinkertainen asia se vaan on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy