Pr0ninjaturtle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- FC Barcelona
Ei minua haittaa kuunnella Mäkistä puhumassa hanskoista ja siivistä, mutta se että joku huutaa täysillä korvaan jostaki tilitaidosta on aivan sietämätöntä.Seppäsestä voi olla montaa mieltä, mutta ainakin T/H:ssa Hoffren sanoo selkeästi, milloin mennään mainoksille. Kimanttiassa mainoskatkot tulevat, kun niitä ei osaa odottaa. T/H:ssa mainokset on aika tasaisesti saman mittaisia samalla, kun Mäkinen jaarittelee minuuttitolkulla jostain hanskoista. Seppänen keksii lisäksi uusia juttuja spiikkeihinsä, kun Mäkinen kertoo joka viikko samat asiat. Kun kuuntelee näitä joka viikko, niin alkaa ärsyttää.
Kivahan se on, että podcastilla on yhteistyökumppaneita eikä minua mainokset haittaa, jos ne sijoitetaan ja toteutetaan sujuvasti. Kimanttiassakin voitaisiin ottaa oppia Urheilucastista. Alkuun spiikki, että Kimanttian tarjoaa näppylättömät hanskat, urheilujuoma ja autovuokraamo. Sitten Mäkinen sanoo aiheiden siirtymissä, että tähän tauko ja vaikka kolme mainoskatkoa per jakso. Kuulijalle tulee peli selväksi, mikä sujuvoittaa kuuntelemista. Huono tuotanto ajaa ainakin minut kilpailijoiden leireihin.
Mulla ei tuommoset pienet tekijät haittaa, vaan sisältö ratkasee ja siinä Touru&Hoffren ja Kimanttia on aivan omassa kastissaan.