Kimanttia Podcast – asiaa maailman parhaasta jääkiekkosarjasta

• 135 508
  • 533
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
Seppäsestä voi olla montaa mieltä, mutta ainakin T/H:ssa Hoffren sanoo selkeästi, milloin mennään mainoksille. Kimanttiassa mainoskatkot tulevat, kun niitä ei osaa odottaa. T/H:ssa mainokset on aika tasaisesti saman mittaisia samalla, kun Mäkinen jaarittelee minuuttitolkulla jostain hanskoista. Seppänen keksii lisäksi uusia juttuja spiikkeihinsä, kun Mäkinen kertoo joka viikko samat asiat. Kun kuuntelee näitä joka viikko, niin alkaa ärsyttää.

Kivahan se on, että podcastilla on yhteistyökumppaneita eikä minua mainokset haittaa, jos ne sijoitetaan ja toteutetaan sujuvasti. Kimanttiassakin voitaisiin ottaa oppia Urheilucastista. Alkuun spiikki, että Kimanttian tarjoaa näppylättömät hanskat, urheilujuoma ja autovuokraamo. Sitten Mäkinen sanoo aiheiden siirtymissä, että tähän tauko ja vaikka kolme mainoskatkoa per jakso. Kuulijalle tulee peli selväksi, mikä sujuvoittaa kuuntelemista. Huono tuotanto ajaa ainakin minut kilpailijoiden leireihin.
Ei minua haittaa kuunnella Mäkistä puhumassa hanskoista ja siivistä, mutta se että joku huutaa täysillä korvaan jostaki tilitaidosta on aivan sietämätöntä.

Mulla ei tuommoset pienet tekijät haittaa, vaan sisältö ratkasee ja siinä Touru&Hoffren ja Kimanttia on aivan omassa kastissaan.

Särki47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa, Manu
Ei minua haittaa kuunnella Mäkistä puhumassa hanskoista ja siivistä, mutta se että joku huutaa täysillä korvaan jostaki tilitaidosta on aivan sietämätöntä.

Mulla ei tuommoset pienet tekijät haittaa, vaan sisältö ratkasee ja siinä Touru&Hoffren ja Kimanttia on aivan omassa kastissaan.
Aika ohkaista alkaa olla Kimanttia sisältö.

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uusin jakso on Q&A. Tunnin kohdalla mietin, että ei näitä enää niin eiköhän maaliskuulle jo luvattu seuraava. Älkää lähettäkö kysymyksiä. Ja vieraita langoille hei.

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Uusin jakso on Q&A. Tunnin kohdalla mietin, että ei näitä enää niin eiköhän maaliskuulle jo luvattu seuraava. Älkää lähettäkö kysymyksiä. Ja vieraita langoille hei.
Eri mieltä. Keskimääräistä parempi jakso, kun nuo ajankohtaisasioihin liittyvät jaksot tuntuvat välillä vähän väsähtäneiltä. Tässä oli joitain ihan kiinnostavia kysymyksiä ja hauskoja anekdootteja, vaikka mukana oli myös juttuja, joita on käsitelty aiemmin.

Mutta vierasjaksoista samaa mieltä. Esim. mukaan se lopussa mainittu Mika (lempinimi unohtui, ihan just kielen päällä) Nieminen.

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Eri mieltä. Keskimääräistä parempi jakso, kun nuo ajankohtaisasioihin liittyvät jaksot tuntuvat välillä vähän väsähtäneiltä. Tässä oli joitain ihan kiinnostavia kysymyksiä ja hauskoja anekdootteja, vaikka mukana oli myös juttuja, joita on käsitelty aiemmin.

Mutta vierasjaksoista samaa mieltä. Esim. mukaan se lopussa mainittu Mika (lempinimi unohtui, ihan just kielen päällä) Nieminen.
Varsinkin miehen VaPS ajasta olisi hieno kuulla :)

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Puhetta selostuksesta ja varusteista, päälle mainokset, ei oikein jaksa kuunnella.
Minusta taas oli erittäin mielenkiintoista kuulla Mäkisen ajatuksia selostamisesta. Ylipäätään minusta on ihan mielettömän siistiä, että joku on noin omistautunut työlleen ja on siinä vielä ihan kirkkaasti alansa parhaita suomalaisia. Jos kaikki ihmiset tekisivät työnsä yhtä kunnianhimoisesti, niin eihän täällä olisi kuin menestyviä firmoja. Hattu päästä siis.

Muutoin kyllä oli aika paljon samoja juttuja, mistä puhuttu jo monet kerrat. Esim. päiväpelit vs iltapelit: Olen varma, että Kime on tuohon asiaan vastannut varmaan viisi kertaa aiemminkin, eikä vastaus muuttunut nytkään.

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku valmentaja olisi hyvä saada vieraaksi ja Kime hoitaisi haastattelun. Valmentajat voisivat keskustella valmentamisesta

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy