Näin juuri. Itse en pitänyt tuota edes jäähyn arvoisena ja hieman ihmettelin, kun täällä todettiin pahimmaksi tempuksi ikinä. Taitaa monella aika paljon vaikuttaa kuka pelaaja kyseessä.
Nousiainen ei ole tällä kaudella onnistunut, se on päivänselvää. Mutta hyvä, että on tarvittaessa käytettävissä. Valmennus tekee peluutuksesta ratkaisut. Ei esimerkiksi seiskapakiksi pudottaminen olisi näillä otteilla perusteetonta. Toki Ervasti on pelannut aika samalla tasolla. Korkka sitten paremmin.
Jos kaikki pakit olisivat käytössä, niin mun mielestä Nousiainen ei voi olla kuin seiskapakkina tämän kauden esitysten perusteella, tai oikeastaan Korkka menee kyllä edellä, mutta ei Kimiä ulos kokoonpanosta tulla laittamaan, se on selvähkö juttu.
Almari, Gelinas, Stenqvist, Peters, Viitasalo
Nämä jos ovat pelikunnossa paikka on saletisti kokoonpanossa.
Sitten nämä 6-7 pakkien paikoille puhtaasti sen perusteella, että miten ovat kentällä esiintyneet.
Olsson, Korkka, Nousiainen, Ervasti
Tässäkin on vähän hiinä ja hiinä onko järjestys tuo. Olsson ja Korkka mun mielestä ihan tasoissa, sitten Nousiainen ja Ervasti melkein tasoissa.
Jokatapauksessa on Nousiaisen rooli sitten mitä tahansa, niin kyllä mä toivon todella isosti että mies alkaa pelaamaan edes niin, ettei jatkuvasti tarvitse pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu. Mies on järjestänyt kyllä melkoiset karkelot omiin tällä kaudella, mutta ei vika ole todellakaan yksin hänen. Esim. JYP-pelin maalit eivät kyllä hänen piikkiinsä mene mitenkään, mutta ihmeellisesti on kyllä onnistunut noita miinuksia suht tasaisesti keräämään ja toiseen päätyyn ei ole samaan aikaan tapahtunut yhtään mitään, tai ainakaan yhtään sen enempää mitä Korkan tai Ervastin pelatessa. Tällä hetkellä suuri pettymys ja varmaan Nousiainen on se joka on eniten pettynyt omaan peliinsä. Toivotaan että se nyt vielä tuosta lähtee. Muuten Gelinaksen ja Olssonin paluuta kentille ei pian ehditä näkemään, jos lähes joka peliin tulee pari maalia omiin.