Kim Nousiainen Lukkoon

• 21 328
  • 126

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Itse pitäisin Viitasaloa kyllä Petersin rinnalla niin kauan kuin se pakkipari toimii, molemmat täydentävät toisiaan mainiosti ja Peterskin pelannut jälleen huomattavasti paremmin.
Olen samaa mieltä, mutta jos Nousiaisen peli ei vain lähde kulkemaan niin kenelle sitten antaisit ennemmin Gelinaksen rinnalla parikymmentä minuuttia illassa?

Dream Team

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen samaa mieltä, mutta jos Nousiaisen peli ei vain lähde kulkemaan niin kenelle sitten antaisit ennemmin Gelinaksen rinnalla parikymmentä minuuttia illassa?
Kyseessähän ei tarvitse välttämättä olla 20min pelaaja Gelinasin kanssa. Suurin toivomus olisi että Nousiaisen peli lähtisi rullaamaan, mutta Olsson pelasi tänään kymmenestä peliminuutista selkeästi eniten juurikin Gelinaksen kanssa. Seiskapakkia käytettiin tänään varmaan verrattuna koko kauteen eniten, joten Gelinaksen ollessa sen verran varma kaukalossa, voi hänen vierelleen laittaa kenet tahansa pelaamaan sen 10-15min, oli se sitten Nousiainen, Olsson tai Korkka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy