Joo kyllä, mutta tuota itse just tarkoitin. Joukkueen pienin näyttää kulmahammasta.Nousiainen itse alkoi haastaa riitaa ja kaveri vastasi. Ei "joutunut" tiputtamaan hanskoja vaan melkein hakeutui tuohon tilanteeseen itse.
Joo kyllä, mutta tuota itse just tarkoitin. Joukkueen pienin näyttää kulmahammasta.Nousiainen itse alkoi haastaa riitaa ja kaveri vastasi. Ei "joutunut" tiputtamaan hanskoja vaan melkein hakeutui tuohon tilanteeseen itse.
Paras peli tänään Kimiltä. Eilisestä poikapainista plussaa. Toivottavasti parantaa vielä paljon. Varaa taitaa olla ainakin.
Ei ihan Kovanen vielä. Köyhän miehen Kovanen.Patrik Nevalaisesta Tommi Kovaseksi kahdessa yössä.
Hieno kasvutarina.
Ei ihan Kovanen vielä. Köyhän miehen Kovanen.
Tekemistä on vielä mutta pakko se on pienet kehut antaa, kun paikka on. Varsinkin silloin, kun on ensin antanut rapaa. Eikö niin?
Se on mainio kun on tämä lukihäriö ja muutenkin hiukan huono näkö jo. Luin ensin että "Nousiaisesta Kovaseksi" jne.... ja mietin että mitä mä en nyt tajua tässä mutta se olikin Nevalainen. Hehe.Patrik Nevalaisesta Tommi Kovaseksi kahdessa yössä.
Hieno kasvutarina.
Katsoin hidastuksesta niin Khodorenko EI koske kiekkoon, TPS pelaajan mailasta TPS-pakin jalkaan ja siitä sisään. Toi maila on kyllä aika lähellä Khodorenkon jalkoja.Nousiaisen rehellisyylle on annettava tunnustusta, ei tietänyt kuka teki, muttei lähtenyt kunniaa ottamaan. Khodorenko on viimeinen Lukkolainen, joka kiekkoon koskee, mutta ei mitää Kimiltä pois.
Omissa sekoilee kyllä joka pelissä.Nousiainen ollut täysi fiasko toistaiseksi. Siis aivan täysin surkea.
Alkaisi näyttää siltä että viimeiset 130 peliä tarkoittaa kuitenkin jotain?Ja taas ollaan kovien toiveiden äärellä. Kohta 24v nuori pelaaja joo, mutta nappikauden 20-21 ja mm-kisojen jälkeen ura ollut kolme vuotta luisussa, ahl-tilastot aivan karmeat ja sopimus silppuriin. Nyt toivotaan että jotenkin nuo viimeiset joku 130 peliä on ollut väärässä ja tunnetun nuorten pelaajien kehittäjän alaisuudessa norsukiekolla tuo suunta taas kääntyy.
Kallen mukaan realistisesti saattaa pelata mm-paikasta keväällä. Noh, toivotaan parasta mutta sanotaanko niin että uskon kun näen.
Viitasalo palaa kohta saikulta niin Nosse voi sitten alkaa taistella pelipaikasta Korkan ja Ervastin kanssa.Nousiainen ollut täysi fiasko toistaiseksi. Siis aivan täysin surkea.
Viitasalo palaa kohta saikulta niin Nosse voi sitten alkaa taistella pelipaikasta Korkan ja Ervastin kanssa.
Samat näkemykset mulla. Ennen loukkaantumista todella huono ja loukkaantumisen jälkeen todella huono. 1 hyvä peli tällä kaudella.Jotkut täällä hehkutteli että on seuraava EHT pelaaja, en tiedä oliko nuo kommentit rapalaa mutta omaan silmään ollut kokoajan Lukon heikoin puolustaja.
Tarmo sentään osasi pelata.Preseasonilla väläytti, kuten myös Peters, mutta runkosarjassa ollut aivan paska. Jos Reunanen oli laiskapaska niin Nousiainen on tuplasti pahempi koohottaja.